رزرو هتل در سایت بوکینگ

در صورتی که قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی را دارید، قطعا یکی از مراحل برنامه ریزی سفر که باید طی کنید، رزرو هتل خارجی است. اما آیا می‌دانید برای رزرو هتل خارجی به چه سایت‌هایی می‌توانید مراجعه کنید؟ آیا با نحوه رزرو هتل در سایت بوکینگ دات کام ، یکی از معروف‌ترین سایت‌های بوکینگ هتل، آشنایی دارید؟ اگر پاسخ سوالتان منفی است، نگران نباشید. چرا که در این مقاله قصد داریم نحوه رزرو هتل در سایت بوکینگ را به شما عزیزان آموزش دهیم.

رزرو هتل در سایت بوکینگ دات کام چگونه انجام می شود؟

برای رزرو هتل در این سایت، شما قبل از هرچیز باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید. با انجام این کار نه تنها قادر به استفاده از تمام امکانات سایت خواهید بود، بلکه می‌توانید در مورد هتل و یا اقامتگاهی که در آن بوده‌اید، نظر دهید. بنابراین، قبل از هرچیز یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم جهت انجام این کار از اطلاعات هویتی معتبر و ترجیحا پاسپورتتان استفاده نمایید. چرا که در برخی مواقع به دلیل مغایرتی که بین اطلاعات موجود در حساب کاربری و پاسپورت افراد وجود دارد، مسافران دچار مشکل می‌شوند.

رزرو هتل در سایت بوکینگ

بعد از آن که حساب کاربری‌تان را ایجاد کردید، می‌توانید از طریق منویی که سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، تاریخ ورود، تاریخ  برگشت و مقصد مورد نظرتان را وارد نمایید. بعد از آن لیستی  از هتل‌های موجود با امتیازی که از سوی کاربران گرفته‌اند، نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید از لیست نمایش داده شده، هتلی که مناسب با شرایط شما می‌باشد را انتخاب کرده و به مرحله پرداخت بروید.

توجه: قبل از اینکه پرداخت هزینه رزرو هتل در سایت بوکینگ را انجام دهید، حتما شرایط و قوانین رزرو هتل مورد نظر را چک کنید. چرا که در برخی از هتل‌ها، در صورتی که شما رزروتان را کنسل کنید، هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را نمی‌توانید پس بگیرید. در برخی موارد دیگر، برای رزرو هتل، باید تمام هزینه را به صورت یک جا پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه رزرو هتل در سایت بوکینگ دات کام چگونه انجام می شود؟

بعد از آنکه هتل مورد نظرتان را پیدا کردید، نوبت به پرداخت هزینه می‌رسد. با توجه به اینکه این وب سایت در سطح بین المللی در حال فعالیت است، شما روش‌های مختلفی جهت انجام این پرداخت ارزی خواهید داشت.

رزرو هتل در سایت بوکینگ

خرید با ویزا کارت و مسترکات

روشی که برای کاربران بین المللی جهت پرداخت هزینه در این سایت در نظر گرفته شده است، خرید با ویزا کارت و مستر کارت می‌باشد. به خاطر داشته باشید که شما نمی‌توانید از کارت‌های بانکی ایرانی برای رزرو هتل در این سایت استفاده کنید. بنابراین، یکی از انواع این کارت‌های اعتباری را خریداری کرده و سپس آن را به مقدار مورد نیاز شارژ نمایید. در صورتی که قصد پرداخت هزینه از این طریق را دارید، می‌توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

برای خرید با مستر و ویزاکارت، کلیک کنید!

رزرو هتل در سایت بوکینگ توسط پرداختینو

در صورتی که قادر به استفاده از ویزا کارت یا مسترکارت نیستید، می‌توانید انجام این پرداخت ارزی را به متخصصین پرداختینو بسپارید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال کرده و با پرداخت ریال به ما، رزرو هتل در این سایت را انجام دهید.

پرداخت هزینه خرید از طریق سفارش پرداختینو

نتیجه‌گیری

برای رزرو هتل در سایت بوکینگ دات کام می‌توانید از ویزا کارت یا مسترکات و یا خدمات ارزی پرداختینو استفاده کنید. با توجه به اعتباری که این سایت در زمینه رزرو هتل دارد، می‌توانید با خیال راحت بعد از مطالعه شرایط و قوانین هر هتل، رزرو را انجام داده و از مدت زمان اقامتتان در هتل لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت