معرفی بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) در سال 2020

انواع کارت‌های اعتباری، دنیای متفاوتی را برای خرید و پرداخت هزینه در بین کاربران، مشتریان و صاحبان کسب و کار به وجود آورده است. شرکت‌های مختلفی از جمله ویزا، مسترکارت و ... انواع کارت‌های اعتباری را با ویژگی‌ها و امکانات متفاوت ارائه می‌دهند. در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا با بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) در سال 2020 آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : کارت اعتباری مجازی (Virtual Credit Card) چیست؟

بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) به طور گسترده هم در ایالات متحده و هم در سطح بین المللی پذیرفته می‌شوند. برای افرادی که در جستجو برای یافتن یک کارت اعتباری مستر کارت مناسب برای خرید می‌باشند، گزینه‌های زیادی وجود دارد. برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که کدام کارت برای شما مناسب‌تر است، علاوه بر سایر ویژگی‌ها، ترجیحا باید به هزینه‌ها، نحوه‌ی پرداخت بدهی و پاداش آن کارت توجه داشته باشید و سپس برای خرید آن اقدام کنید.

کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard)

بر این اساس ما بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) را برای شما معرفی خواهیم کرد. مطالب این مقاله را را با دقت مطالعه کنید.

با بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) آشنا شوید

در میان سایر کارت‌های اعتباری صادر شده توسط شرکت مسترکارت، مواردی که در این بخش از مقاله عنوان کرده‌ایم، جز بهترین‌ها هستند.

Flat-rate cash back

با استفاده از این کارت اعتباری می‌توانید دو بار پاداش نقدی بدست آورید. در هر خرید 2 درصد سود با 1 درصد بازگشت نقدی نامحدود هنگام خرید به علاوه 1 درصد پاداش اضافه برای خریدی که انجام می‌دهید به دست خواهید آورد. برای برداشت این مبلغ ، باید در حداقل زمان مشخص شده برای این کارت، بازپرداخت خود را انجام دهید.

نقل و انتقال موجودی با استفاده از Flat-rate cash back، شامل بازپرداخت نقدی نمی‌شود. اگر موجودی خود را منتقل کنید ، از میزان پاداش شما برای پرداخت هزینه آن برداشت می‌شود ، مگر اینکه کل مانده حساب خود را تا تاریخ مقرر هر ماه پرداخت کنید.

شرکت پرداختینو، پیشرو در ارائه‌ی خدمات پرداخت ارزی بین المللی، آماده‌ی انجام هر گونه خدمات پرداخت ارزی از جمله پرداخت هزینه ثبت نام آزمون‌های بین المللی، پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین معتبر دنیا، ارسال حوالجات ارزی و ... می‌باشد.

Bonus category cash back

این کارت که یکی از بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) می‌باشد گزینه‌ای مناسب برای 3 درصد بازگشت نقدی است. برای خرید بنزین ، مسافرت ، رستوران ، داروخانه‌ها ، خرید آنلاین یا فروشگاه‌های مبلمان و ... شما می‌توانید از این سه درصد پاداش بهره‌مند شوید.  همچنین لازم به پرداخت هیچ هزینه‌ی سالانه‌ای برای استفاده از این کارت اعتباری نیست.

Balance transfers

این کارت اعتباری برای کاربرانی مناسب است که برای پرداخت به موقع بدهی خود به زمان احتیاج دارد. هزینه سالانه‌ای برای این کارت وجود ندارد.

Fair/average credit

این کارت نرخ پاداش متناوبی را بدون نیاز به ردیابی دسته پاداش‌ها ارائه می‌دهد و شما به سادگی می‌توانید 1.5٪ پاداش در کلیه‌ی خریدهای خود پس انداز کنید.

Small business

هزینه سالانه این کارت 0 دلار است. وقتی حداقل 60 دلار از خرید خالص خود را در مدت 60 روز از افتتاح حساب خود انجام دهید، 25000 امتیاز به عنوان جایزه کسب خواهید کرد. همچنین هیچ هزینه‌ای برای تراکنش‌های خارجی ندارد.

کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard)

College students

این کارت برای دانشجویانی که قادر به دریافت کارت‌های دیگر نیستند بسیار ایده‌آل است. دانشجویان بین المللی که شماره تأمین اجتماعی ندارند نیز ممکن است بتوانند واجد شرایط دریافت این کارت اعتباری  بشوند.

Dining and entertainment

این کارت 3٪ وجه نقد را برای رستوران‌ها و سرگرمی‌ها به همراه 2٪ وجه نقد در فروشگاه‌های مواد غذایی و 1٪ دیگر برای خریدهای دیگر به شما بازپرداخت می‌کند. این کارت هزینه‌ی سالانه ندارد و یکی از بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) می‌باشد  که برای خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی نرخ خوبی ارائه داده است اما چندان فوق العاده نیست. اگر بیشتر مواد غذایی خود را در یک سوپرمارکت خریداری می‌کنید ، کارت‌هایی که 3 درصد یا بیشتر برای در خرید فروشگاه‌های مواد غذایی پاداش می‌پردازند ، انتخاب بهتری خواهند بود.

بیشتر بدانید : 

آیا پرکاربردترین و معروف ترین گیف کارت ها را می شناسید

پس انداز با گیفت کارت (Gift Card)

انواع کارت های اعتباری پی پال را بشناسید

در این مقاله شما را با بهترین کارت های اعتباری مسترکارت (Mastercard) آشنا کردیم. امید است مطالب ارائه شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید .و از راهنمائی‌های مشاوران ما بهره‌مند گردید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت