پس انداز با گیفت کارت (Gift Card) | چگونه با گیفت کارت پس انداز کنیم؟

در طی چند سال گذشته کارتهای هدیه به عنوان ایده ای برای هدیه دادن، نه تنها برای آشنایان و همکاران ، بلکه برای دوستان و اعضای خانواده نزدیک نیز بسیار محبوب تر شده اند. در حقیقت درخواست برای دریافت کارت های هدیه (Gift Card) از هر زمان دیگری بیشتر شده است و این منجر به نرخ بالای کارتهای هدیه می شود. اما یکی از مزیت های کارت های هدیه این است که با استفاده از آن می توانید پول پس انداز کنید. حتما می پرسید چگونه؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید تا چگونگی پس انداز با گیفت کارت (Gift Card) را به شما آموزش دهیم.

بیشتر بدانید :

کارت هدیه (Gift Card) و کاربردهای گیفت کارت

کارت اعتباری چیست؟

در شرکت خدمات ارزی پرداختینو می توانید کلیه ی خدمات ارزی خود را با حداقل کارمزد به متخصصان ما بسپارید. همچنین پرداخت هزینه ی رزرو بلیط های پروازهای خارجی، پرداخت هزینه ی ثبت نام آزمون های بین المللی و انتقال پول با استفاده از حوالجات را می توانید با خیالی آسوده به پرداختینو بسپارید.

گیفت کارت (Gift Card)

رویکرد فعلی استفاده از گیفت کارت (Gift Card)

امروزه با شرایط فعلی اقتصاد جهان ، کارت های هدیه (Gift Card) کاربردی تر از گذشته شده اند. شما زمانی که این نوع کارت را به کسی هدیه می دهید دقیقا این امکان را برای او فراهم می کنید تا بتواند چیزهایی را که می خواهد با استفاد از آن کارت خریداری کند. اما آیا می دانید  علاوه بر خرید با استفاده از گیفت کارت (Gift Card) ، امکان پس انداز کردن نیز برای دارندگان آن وجود دارد؟ در ادامه شما را با راه ها و روش های پس انداز با گیفت کارت آشنا خواهیم کرد.

معرفی بهترین راه های برای پس انداز با گیفت کارت (Gift Card)

کارتهای هدیه این روزها تقریباً در همه جا فروخته می شوند. سوپر مارکت ها ، مراکز خرید ، فروشگاه های مواد غذایی ، پمپ بنزین ها و .. که هر کدام با عناوین مختلف و بسته به شرکت صادر کننده ی آن ها نام کذاری می شود.

کارتهای هدیه با برند تجاری شامل هزینه های فعال سازی خرید نمی شوند ، بنابراین با یک کارت هدیه 25 دلاری شما می توانید 25 دلار خرید کنید. کارتهای هدیه ویزا ، مستر کارت و امریکن اکسپرس همه به یک هزینه خرید نیاز دارند که بسته به جایی که خریداری می کنید ، تقریباً می تواند از 3 دلار تا 6 دلار باشد. اما برای اینکه بتوانید به پس انداز با کارت هدیه بپردازید به راه کارهای زیر توجه کنید.

از سایت های صرافی، کارتهای هدیه تخفیف دار بخرید

اگر کارتهای هدیه قبلی خود را نیز با نرخ تخفیف خریداری می کردید، اما باید بدانید که صرافی ها فقط کارت هدیه با برند تجاری را با تخفیف برای شما ارائه می دهند. برخی از این صرافی ها عبارتند از : Raise.com، GiftCardGranny و CardPool .

گیفت کارت (Gift Card)

گیفت کارت های تخفیف دار از ebay خریداری کنید

از طریق فروشگاه های کارت های هدیه eBay : از این فروشگاه ها شما فقط کارت های هدیه را به ارزش واقعی خریداری کرده و از eBay به عنوان محلی برای خرید با آن ها استفاده می کنید.

کارت های هدیه (Gift Card) امریکن اکسپرس و ویزا

شما می توانید کارت های هدیه ویزا را از GiftCardMall تهیه کنید. شما در حقیقت هیچ هزینه ای را در کارت های هدیه ویزا ذخیره نمی کنید ، مگر اینکه تبلیغی برای شما ظاهر شود که از طریق آن شما بتوانید با خرید آن آیتم مبلغی را پس انداز کنید.

با استفاده از آمریكا اکسپرس می توانید با كدهای تبلیغاتی ، در هزینه های خرید و یا هزینه های حمل و نقل خود صرفه جوی كنید تا بتوانید پس انداز داشته باشید.

به این ترتیب شما می توانید با تهیه انواع گیفت کارتی که در این مقاله برای شما معرفی شد، در هزینه های خود صرفه جویی نمائید و به پس انداز با گیفت کارت (Gift Card) خود بپردازید. در مقالات دیگر برای شما عزیزان بهترین گیفت کارت های سال 2020 را معرفی خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین کارت های هدیه (Gift Card) ما را در مثالات آتی دنبال نمائید.

از توجه و همراهی همیشگیتان کمال تشکر را داریم. دوستان لطفا با کا تماس بگیرید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که در رابطه با خدمات پرداختینو نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید، با ما تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران مجرب و کارآزموده ی ما در این زمینه بهره مند شوید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت