آزمون PMI چیست؟ | عضویت در PMI

انسان موجودی اجتماعی است و برای پیشرفت خود نیاز دارد که با دیگران در ارتباط و تعامل باشد. این ارتباط می تواند دامنه ای گسترده داشته و به صورت برون مرزی باشد؛ مثلا شما می توانید در زمینه کاری و حرفه ی خود با افراد در دیگر کشورهای جهان در ارتباط باشید و با تبادل اندیشه و دانش، نه تنها اطلاعات خود را به روز رسانی کنید، بلکه سطح علم و دانش خود را ارتقا دهید. اگر شما در زمینه مدیریت پروژه فعالیت می کنید، PMI محلیست که می توانید در آن با افراد در کشورهای دیگر در این حوزه ارتباط برقرار کنید. پرداختینو در این مقاله اطلاعاتی مفید را در مورد PMI برای شما آورده است.

بیشتر بخوانید :

پرداخت هزینه آزمون های بین المللی 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون GRE

PMI چیست؟

PMI مخفف عبارت Project Management Institute  می باشد و به عنوان موسسه مدیریت پروژه شناخته شده است. PMI یک موسسه آمریکایی است که در سال 1926 ایجاد شد و هدف آن به اشتراک گذاری اطلاعات در زمینه مدیریت پروژه بود. این موسسه از طرفداران زیادی برخوردار است و تا امروز توانسته است بیش از 2.9 میلیون کاربر را در سراسر جهان به خود جذب کند.

PMI

انجمن PMI دارای چه امکاناتی برای کاربرانش است؟

آیا مایلید بدانید موسسه مدیریت پروژه ی آمریکایی PMI چه نوع امکاناتی را برای کاربران خود ارائه کرده است؟ پس این بخش از مقاله را به دقت مطالعه کنید؛

شما با عضویت در  PMI از این امکانات برخوردار خواهید بود :

  • آگاهی از استانداردهای روزجهانی و شرایط انجام پروژه؛ که این به شما کمک می کند تا با استانداردهایی که توسط هزاران متخصص در جهان ارائه شده است آشنا شوید.
  • ارائه ی 8 نوع گواهینامه مختلف توسط PMI به اعضا، پس از آن که دوره های مشخص شده را با موفقیت پشت سر بگذارند.
  • منابع معتبر بسیاری در دسترس اعضا PMI قرار می گیرد.
  • ابزارهای مدیریت پروژه در انجمن PMI ارائه شده است.
  • برگزاری دوره های تخصصی مدیریت پروژه که علاقه مندان می توانند در آن ها شرکت کنند و این موجب رشد و ارتقا مدیران پروژه می شود.

چگونه می توانیم از امکانات موجود در PMI برخوردار شویم؟

برای بهره مندی از امکانات موجود در انجمن PMI لازم است که ابتدا در آن ثبت نام کنید و عضو شوید. برای این منظور لازم است که حق عضویت PMI را پراخت کنید. این پرداخت هزینه برای یک سال اعتبار خواهد داشت.

PMI

پرداخت هزینه عضویت در PMI توسط تیم پرداختینو

ما در تیم پرداختینو پرداخت هزینه حق عضویت PMI را برای شما عزیزان به عهده خواهیم گرفت. برای این منظور لازم است که از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

PMIانواع عضویت در سایت 

به طور کلی چند نوع عضویت در PMI امکان پذیر است که در این بخش از مقاله آن ها را به اختصار ذکر کرده ایم.

ثبت نام اولیه : اگر عضویت در این سایت را از نوع عضویت اولیه انتخاب کنید، در این صورت امکان استفاده از تمام امکانات PMI برای شما وجود نخواهد داشت و امکانات شما محدود خواهد شد.

عضویت به عنوان دانشجو : دانشجویان می توانند با پرداخت حق عضویت مشخص شده برای دانشجویان در این وب سایت به عنوان یک دانشجو در PMI عضو شوند.

عضویت به عنوان بازنشسته : بازنشستگان محترم نیز می توانند در PMI عضو شوند و همچنان اطلاعات خود را به روز نگه دارند. برای این منظور نیز لازم است که حق عضویت مشخص شده برای بازنشستگان را بپردازند و در PMI عضو شوند.

عضویت گروهی : برای دوستان و همکاران این امکان وجود دارد که یک گروه حداقل  نفره تشکیل دهند و به صورت گروهی در PMI عضو شوند. در این صورت از تحفیفات موجود برای عضویت گروهی در PMI نیز می توانند برخوردار شوند.

سخن پایانی

PMI یک انجمن مدیریت پروژه آمریکایی می باشد که در آن امکان تبادل نظر و به اشتراک گذاری اطلاعات و داده های مفید و تخصصی وجود داد که از این طریق کاربران می توانند اطلاعات خود را به روز رسانی کنند. اما برای بهره مندی از امکانات PMI لازم است که در آن عضو شوید. عضویت در PMI به چند روش وجود دارد که هر کدام دارای حق عضویت مخصوص به خود می باشد. شما با پرداخت هزینه مشخص شده می توانید در PMI عضو شوید و با دیگر متخصصان و مهندسان مدیریت پروژه تبادل اطلاعات نمائید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت