بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی برای کسب درآمد ارزی چیست؟ (قسمت دوم)

در قسمت اول مقاله در مورد عواملی که در انتخاب یک درگاه پرداخت اینترنتی حائز اهمیت هستند به طور کامل صحبت کردیم. اکنون که میدانید چه نوع درگاهی متناسب با نیاز شماست، در این قسمت، به معرفی کامل تری از 5درگاه پرداخت بین المللی که در قسمت اول مقاله به آن اشاره شد میپردازیم. با پرداختینو همراه باشید تا انتخابی مطمین برای کسب و کار اینترنتی خود انجام دهید.

درگاه پرداخت اینترنتی

5 مورد از بهترین درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی:

در این قسمت با ویژگی های و مزایای استفاده از هر یک از این درگاه ها آشنا میشوید.

1.      Authorize.net

این درگاه پرداخت اینترنتی تقریبا با هر حساب تجاری کار می کند که آن را به یکی از جامع ترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت در بازار تبدیل کرده است.  با استفاده از Authorize.Net ، می توانید کلیه تراکنش ها با کارتهای اعتباری اصلی و کارتهای بدهی و همچنین روشهای پرداخت دیجیتال، چکهای الکترونیکی و پرداخت های خارجی از اکثر کشورها را بپذیرید.
هزینه استفاده از Authorize.Net به عنوان درگاه الکترونیکی شما 0.1 دلار+2.9% به ازای هر معامله و 25 دلار به عنوان اشتراک ماهانه است.
 

 

2.      Stripe

درگاه پرداخت اینترنتی Stripe یک درگاه پرداخت متصل به یک حساب بازرگانی تجمعی (یک حساب تجاری که توسط چندین بازرگان مشترک است) فراهم می کند. شما با این درگاه الکترونیکی می توانید کلیه روش های پرداخت عمده و پرداخت از طریق PayPal را بپذیرید بعلاوه اینکه این درگاه بیش از 100 واحد پول رایج دنیا را میپذیرد.
هزینه استفاده از این درگاه پرداخت مبلغ 2.9٪ + 0.30 دلار به ازای هر تراکنش است.

درگاه پرداخت اینترنتی
 

3.      PayPal

دو نوع درگاه پرداخت (Payflow.link و Payflow.pro) توسط PayPal ارائه میشود که هر دو با همه شبکه های کارت اعتباری ، کیف پول های دیجیتال و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی کار می کنند. این درگاه 25 واحد پول رایج دنیا را می پذیرد.
هزینه استفاده از درگاه الکترونیکی PayPal به ازای هر تراکنش 0.3دلار+2.9% میباشد.

 

4.      BrainTree

ارائه دهنده درگاه پرداخت Braintree یک شرکت پی پال است. با این حال ، بر خلاف PayPal ، هنگام ثبت نام در درگاه پرداخت Braintree ، یک حساب بازرگانی اختصاصی دریافت می کنید. اگرچه BrainTree به اندازه Authize.net قوی نیست ، اما همچنان می تواند با شبکه بزرگی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی ، برنامه های تحلیلی و افزونه ها ادغام شود.
این درگاه پرداخت به شما امکان می دهد کلیه کارتهای اعتباری اصلی و همچنین کیف پولهای دیجیتال ، سپرده های ACH ، Venmo و PayPal را بپذیرید.همچنین بیش از 130 ارز رایج رامی پذیرد.
برای استفاده از BrainTree ، مبلغ 2.9٪ + 0.30 دلار برای هر تراکنش و مبلغ 1٪ برای معاملات دارای ارز خارجی و هزینه متغیر 15 تا 65 دلار به صورت ماهیانه پرداخت میشود.

 

5.      Amazon

اگر محصولات خود را در آمازون به فروش می رسانید ، ممکن است Amazon Pay یک ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی مناسب برای شما باشد. با درگاه پرداخت امازون کاربران می توانند معامله خود را با استفاده از گواهینامه های آمازون انجام دهند . این درگاه پرداخت همچنین یک API نیز ارائه می دهد ، به این معنی که می تواند متناسب با ظاهر وب سایت شما تنظیم شود.
درگاه پرداخت امازون به ازای هر تراکنش داخل امریکا 0.3دلار+2.9% و به ازای تراکنش های خارج از مرز های امریکا 0.3 دلار+3.9% دریافت میکند.

 

کدام درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کار شما مناسب است؟
درگاه های پرداخت بیشماری وجود دارد که ما در اینجا به 5مورد از پرکاربرد ترین و جامع ترین آن ها اشاره کردیم. با وجود این تنوع و گستردگی در بین درگاه های پرداخت الکنرونیکی هر کسب و کار اینترنتی قادر به یافتن مناسب ترین درگاه پرداخت مورد نیاز خود خواهد بود.
برای مثال، اگر یک سرویس اشتراکی را اداره می کنید ، احتمالاً خدمتی را که باعث آسان شدن پرداخت های مکرر میشود، در اولویت قرار می دهید. یا اگر به دنبال فروش در سطح جهانی هستید، به دنبال درگاه پرداختی هستید که بتواند انواع مختلف ارز را تا حد امکان بپذیرد. یک درگاه پرداخت بین المللی مناسب برای تجارت خود پیدا کنید و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید! به طور قطع درگاه های پرداخت های بسیار دیگری نیز وجود دارد که ما در اینجا به آنها اشاره نکردیم. در صورت استفاده از هرکدام از این درگاه ها و یا درگاهی که ما در اینجا معرفی نکرده ایم، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا سایرین هم بتوانند از تجربات مفید شما استفاده کنند.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    Arman Babaee ۰۴ آبان ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام من در حال حاضر خارج از ایران هستم و وب سایتی در ایران دارم که محصولات انلاین میفروشم. میخواستم بدونم میتونم برای سایتم درگاه بین المللی بگیرم تا از خارج از کشور هم بتوانم محصولاتم را بصورت ارزی بفروش برسانم ممنون میشم کمک بفرمایید. با تشکر

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام دوست عزیز
      بله درگاه پیپال ارایه میشود
      برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت