پرداخت هزینه ی خرید شارژ اکانت اسکایپ (Skype) توسط پرداختینو

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها و ابزارهای ارتباطی بسیار در سراسر دنیا وجود دارد که بشر برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن‌ها استفاده می‌کند. شما از چه ابزارهای ارتباطی استفاده می‌کنید؟ آیا تا کنون از اسکایپ (Skype) استفاده کرده‌اید؟ آیا می‌دانید برقراری ارتباط با استفاده از این ابزار چگونه است؟ بله درست حدس زدید، برای این منظور باید در اسکایپ اکانت ایجاد کنید و اکانت خود را با پرداخت هزینه‌ی آن شارژ کنید. می‌دانید چطور باید این کار را انجام دهید؟ با پرداختینو همراه شوید تا با نحوه شارژ اکانت اسکایپ (Skype) آشنا شوید.

بیشتر بخوانید :

شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account)

چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم؟

اسکایپ (Skype) چیست؟

اسکایپ یک ابزار بسیار مناسب برای برقراری ارتباط تلفنی می‌باشد که امکان تماس با دوستان و اعضای خانواده‌ی شما را در هر جای دنیا فراهم می‌کند. برای استفاده از امکانات این ابزار ارتباطی فوق العاده می‌توانید برنامه‌ی آن را بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود نصب کنید و از این طریق با دیگران در تماس باشید. اسکایپ، هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS قابل نصب و استفاده است.

شارژ اکانت اسکایپ (Skype)

ابزار اسکایپ (Skype) چه قابلیت‌هایی دارد؟

ابزار ارتباطی اسکایپ دارای امکانات فراوانی است که ما در این بخش از مقاله به مهم ترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • ابزار اسکایپ (Skype) در سیستم عامل‌های ویندوز، اندروید، لینوکس، مک، سیمبین، iOS و ... قابل دسترس است.
  • امکان برقراری تماس صوتی و تماس تصویری، یا استفاده از اسکایپ وجود دارد.
  • امکان برقراری تماس های گروهی نیز با استفده از ابزار فوق العاده‌ی اسکایپ نیز برای کاربران فراهم شده است.

چگونه از اسکایپ استفاده کنیم؟

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان نحوه‌ی استفاده از ابزار اسکایپ (Skype) را آموزش داده‌ایم. برای این منظور مراحل زیر را با دقت دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : برنامه ی اسکایپ را می‌توانید به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

مرحله‌ی دوم : برنامه را پس از نصب اجرا کنید.

مرحله‌ی سوم : با استفاده از دکمه‌ی Call امکان تماس برای شما فراهم می‌شود.

لازم است بدانید که امکان برقراری تماس به دو شکل با اسکایپ وجود دارد که عبارتست از :

  • تماس اسکایپ به اسکایپ
  • تماس اسکایپ به تلفن

تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان است، اما برای تماس اسکایپ به تلفن باید اکانت داشته باشید و حساب خود را شارژ کنید.

شما می‌توانید به راحتی و به صورت رایگان با هر فردی در هر نقطه از جهان که عضو اسکایپ است، به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. کافیست هر دوی شما اپلیکیشن مربوطه را دانلود و نصب کنید و نام  آن‌ها را در لیست مخاطبین خود قرار دهید. بعد از آن به آسانی می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

اما توجه داشته باشید که اگر بخواهید از طریق اسکایپ با تلفن همراه یا خط ثابت دیگران تماس بگیرید باید اکانت خود را شارژ کنید.

شارژ اکانت اسکایپ (Skype)

هزینه‌ی شارژ اکانت اسکایپ نیز بسته به کشور مقصد که قصد دارید با مخاطبی در آن جا تماس بگیرید، متفاوت است. برای این منظور باید کارت‌های شارژ اکانت اسکایپ را که با قیمت‌های مختلفی وجود دارد خریداری نموده و اکانت خود را شارژ کنید.

قطعا مایلید بدانید که این کارت‌های شارژ را از کجا باید تهیه کنید. همچنان با پرداختینو همراه باشید.

نحوه‌ی شارژ اکانت اسکایپ (Skype) توسط پرداختینو

ما در تیم پرداختینو انواع کارت شارژ اکانت اسکایپ (Skype) را برای شما عزیزان ارائه کرده‌ایم. این کارت‌ها در قیمت‌های مختلف چند دلاری وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی این کارت شارژها، آن‌ها را خریداری نمائید و اکانت اسکایپ (Skype) خود را با استفاده از آن شارژ کنید.

برای این منظور کافیست در وب سایت پرداختینو ثبت نام نموده و سپس سفارش خود را برای ما ثبت نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد.

برای شارژ اکانت اسکایپ (Skype) خود، پس از خرید کارت شارژ ، وارد نرم افزار اسکایپ شوید. از نواری که در بالا مشاهده می‌کنید، گزینه ی Skype را انتخاب نمائید. از منوی کشویی که برای شما باز می‌شود، گزینه‌یAccount  را انتخاب و کلیک نمائید.

حال صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن صفحه باید گزینه‌ی Redeem Voucher را انتخاب کنید و کادری که ملاحظه می‌کنید، کد نوشته شده بر روی کارت شارژی که خریداری کرده اید را با دقت وارد نمائید. حال بر روی گزینه‌ی  Redeem کلیک کنید تا اعتبار موجود در کارت شارژ، به اکانت اسکایپ شما وارد شود.

حال می‌توانید با استفاده از ابزار اسکایپ به خطوط موبایل و یا تلفن‌های ثابت در هر جای دنیا تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت