تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال چیست؟

زمانی که برای خرید از یک فروشگاه آنلاین مثل دبنهامز، به مرحله‌ی پرداخت هزینه می‌رسید، از شما خواسته می‌شود تا یکی از انواع روش‌های پرداخت را انتخاب کنید. در بیشتر وب سایت‌های فروشگاهی درگاه پرداخت پی پال قابل مشاهده است و حتما شما نیز با این سیستم پرداخت بین المللی آشنا هستید و می‌دانید که برای بهره‌مندی از خدمات پی پال باید به افتتاح حساب پی پال بپردازید. اما آیا انواع اکانت پی پال را می‌شناسید؟ آیا تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال را می‌دانید؟ با پرداختینو همراه شوید تا به بررسی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال بپردازیم.

درباره‌ی حساب‌های پی پال

به طور کلی حساب‌های بیزینس و پریمیر پی پال برای استفاده‌ی افراد یا مشاغلی مناسب است که معمولاً به صورت آنلاین به خرید و فروش از طریق اینترنت و البته برای حجم معاملات بسیار زیاد می‌پردازند.

تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال

نوع حسابی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد به :

  • نوع حسابی که انتخاب می‌کنید در درجه اول به اندازه و سایز کسب و کار و تجارت آنلاین شما بستگی دارد.
  • به تأثیری که فعالیت‌های شما در PayPal بر مالیاتی باید بپردازید دارد، نیز بستگی دارد.
  • و به تعداد پرداخت‌های ارسال شده توسط شما نیز بستگی دارد.

در ادامه در چند زمینه به بررسی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال خواهیم پرداخت.

 بررسی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال

در این بخش از مقاله بررسی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال را در چند مورد مختلف انجام خواهیم داد تا متوجه تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال بشوید. همچنان با ما همراه باشید.

نهادهای شرکتی در مقابل فروشندگان گاه به گاه

پی پال توصیه می‌کند که همه‌ی مشاغلی که از پی پال استفاده می‌کنند، یک حساب کاربری بیزینس پی پال برای خود داشته باشند. یک حساب کاربری بیزینس، از کلیه معاملات مالی آنلاین لازم برای اداره یک شرکت ، از جمله پردازش پرداخت کارت‌های اعتباری و نیز ارسال پرداخت‌های تأمین کننده از طریق ایمیل ، پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر ، یک حساب کاربری پریمیر برای افرادی که مایل به خرید اقلام به صورت آنلاین هستند، مناسب است، این‌ها افرادی هستند که هیچ گونه پرداخت دریافتی ندارند. آنچه پی پال به عنوان "فروشندگان گاه به گاه" از آن‌ها یاد می‌کند، فریلنسرها و افرادی هستند که کالا یا کالاهایی را بصورت آنلاین خریداری می‌کنند. پس این موارد کاربرد متفاوت بیان کننده‌ی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال است.

پرداخت مالیات

اگر از پی پال در کسب و کار خود استفاده می‌کنید ،  باید بدانید که یک تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال در زمینه‌ی مسئله‌ی مالیات است. یک حساب پریمیر تحت نام یک شخص ایجاد می‌شود، که پس از آن مسئولیت کلیه مالیات‌ها و اقدامات از طریق این حساب بر عهده‌ی آن فرد است. از طرف دیگر ، یک حساب کاربری بیزینس با یک نام گروه یا نام تجاری با شماره شناسایی کارفرما قابل اجرا است ، که برای شرکت‌های بزرگ ایده‌آل است. که در هر مورد مالیات‌ها متفاوت است. بنابراین به نکته نیز خوب است توجه کنید.

پردازش پرداخت انبوه

بزرگ‌ترین تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال  در سیستم پرداخت آن‌ها است. با یک حساب کاربری بیزینس می‌توانید پرداخت‌های انبوه را به گروه‌های بزرگی از مردم به طور همزمان ارسال کنید. حساب پریمیر مستلزم آن است که شما پرداخت‌ها را بصورت جداگانه انجام دهید.

تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال

پرداخت‌های انبوه به منظور پرداخت برای شرکت‌های همکار و وابسته ، پرداخت برای کارمندان و نقل و انتقالات این چنینی استفاده می‌شود. صاحبان کسب و کارها با یک حساب کاربری بیزینس پی پال از پرداخت‌های انبوه خود را با یک کلیک به کلیه گیرندگان انتقال می‌دهند.

هزینه‌های اضافی

PayPal از یک سیستم سه لایه به نام PayPal Payments استفاده می‌کند. احتمالاً یک کاربر به حساب پریمیر با گزینه‌ی استاندارد پرداخت از پی پال نیاز دارد که ماهانه هیچ هزینه‌ای برایش نداشته باشد. از طرف دیگر یک حساب بیزینس  به PayPal Payments  یک سیستم پرداخت پی پال پیشرفته نیاز دارد. شغلی که می‌خواهد مستقیماً از طریق وب سایت خود مبلغ پرداخت را بپذیرد ، باید برنامه پیشرفته اضافه کند. گزینه Pro شامل ویژگی‌های برنامه پیشرفته به علاوه صفحات واریزی سفارشی و سرویس Virtual Terminal می‌باشد که پرداخت‌ها را از طریق سفارشات تلفنی ، فکس و نامه دریافت می‌کند و این برنامه شامل هزینه‌های اضافه نیز می‌باشد.

بیشتر بدانید : آیا پی پال امن است؟

بنابراین در بررسی تفاوت حساب بیزینس و پریمیر پی پال به نکات گفته شده دقت کنید تا بسته به کاربرد خود، از اکانت پی پال مناسب کسب و کارتان استفاده کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت