آموزش شارژ اکانت استیم Steam

قطعا شما با برخی از روش های کسب درآمد ارزی که در مقالات قبل برای شما آموزش دادیم از قبیل کسب درآمد از بلاگ، کسب درآمد از وب سایت فریلنسر ، کسب درآمد از گوگل ادسنس و ... آشنا هستید. یکی دیگر از راه های کسب درآمد ارزی از طریق بازی است و شبکه آنلاین بازی استریم یکی از بهترین محل ها برای کسب درآمد ارزی است. برای این منظور شما باید اکانت استیم Steam داشته باشید و آن را شارژ کنید. پرداختینو در مقاله ای که پیش رو دارید نحوه شارژ اکانت استیم Steam را به شما آموزش داده است. با ما همراه باشید.

شبکه بازی های آنلاین استیم Steam

شبکه استیم یکی از بزرگ ترین شبکه های مجازی بازی های آنلاین است که امکاناتی را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند با بازی در این شبکه به درآمد برسند. برخی از امکانات شبکه استیم Steam عبارتند از :

  • امکان انجام بازی به صورت گروهی برای استریمرها تحت شبکه آنلاین استیم وجود دارد.
  • در این شبکه بازی گیمرها و استریمرها می توانند به صورت اتوماتیک بازی های خود را به روز رسانی و آپدیت کنند.
  • امکان اتصال به شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط از طریق شبکه استیم Steam برای کاربران این  شبکه بزرگ بازی وجود دارد.

اکانت استیم Steam

نحوه انجام بازی و کسب درآمد ارزی در استیم Steam

در شبکه آنلاین بازی استیم Steam ، بازی های کامپیوتری زیادی وجود دارد که علاقه مندان می توانند باشرکت در بازی های مختلف امتیاز کسب کنند و به درآمد برسند. اما تنها در برخی از آن ها امکان بازی به صورت رایگان وجود دارد و همانطور که گفته شد، برای شرکت در برخی از دیگر بازی های استیم Steam لازم است که اکانت استیم Steam داشته باشید و سپس اکانت خود را شارژ کنید.

شرکت های زیادی هستند که بازی های خود را در شبکه آنلاین استیم ارائه داده اند و این شرکت ها لازم است که با قوانین و مقررات استیم Steam به خوبی آشنا باشند؛ به این دلیل که لازم است این قوانین را بپذیرند.

به طور مثال یکی از قوانین موجود در فضای استیم برای دیگر شرکت ها این است که، قیمت آن بازی با گذشت زمان کاهش می یابد و اگر در ابتدا بازی با قیمت 35 دلار ارائه شده باشد بعد از گذشت مدتی به 26 دلار می رسد.

گیفت کارت استیم Steam

این نوع کارت هدیه، همانطور که مشخص است، گیفت کارتی است که توسط شبکه استیم ارائه شده است و برای خرید بازی های اورجینال از استیم لازم است که این نوع گیفت کارت را در اختیار داشته باشید. همچنین شارژ اکانت استیم Steam خود را باید از طریق همین گیفت کارت انجام دهید.

پس از آن می توانید به راحتی در محیط استیم گردش کنید، دموی بازی ها را تماشا کنید و بازی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمائید.

اکانت استیم Steam

آموزش نحوه شارژ اکانت استیم Steam

برای شارژ اکانت خود در شبکه بازی های آنلاین استیم ابتدا باید گیفت کارت استیم Steam را از مراکز معتبر خریداری کنید.

  • پس از آن وارد اکانت استیم خود شوید.
توجه داشته باشید که با آدرس IP ایران ، نمی توانید برای شارژ اکانت استیم استفاده کنید.
  • پس از اینکه وارد اکانت خود شدید، در سمت راست بالای صفحه، بر روی نام کاربری خود کلیک کنید.
  • پس از کلیک روی نام کاربری خود منویی برای شما باز می شود و از منو باید گزینه Account Setting را انتخاب کنید.
  • با انتخاب این گزینه صفحه ای برای شما باز می شود و شما باید از آن صفحه گزینه Add Founds To Your Steam Wallet را کلیک کنید.
  • صفحه ی دیگری برای شما باز می شود و از این صفحه باید گزینه ی Redeem A Steam Wallet Code  را انتخاب کنید.
  • در این مرحله کادری برای شما نشان داده می شود که باید کد گیفت کارت استیم خود را در آن وارد کنید. پس از وارد کردن کد گیفت کارت  بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

توجه داشته باشید! برای اولین باری که از گیفت کارت استیم خود استفاده می کنید، از شما می خواهد که مشخصات و اطلاعات محل سکونت خود را نیز در فرم مربوطه وارد کنید. و قطعا می دانید که آدرسی که وارد می کنید باید آدرسی در کشور آمریکا باشد.

  • به این ترتیب در این مرحله اکانت استیم برای شما شارژ می شود و می توانید بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.

شارژ اکانت استیم توسط پرداختینو

شما همچنین می توانید شارژ اکانت استیم خود را به ما بسپارید. برای این منظور بر روی لینک زیر کلیک کنید و با پر کردن فرم مشخص شده در خواست خود را برای ما ارسال کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت