نکات مهم در مورد پی پال که خوب است بدانید

درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال یکی از بهترین و محبوب ترین درگاه های پرداخت الکترونیکی می باشد که روز به روز بر تعداد کاربران آن اضاف می شود. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم که شما را با نکات مهم در مورد پی پال آشنا کنیم. پس با ما در تیم پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : 

شارژ حساب پی پال

پرداخت و خرید با پی پال

آشنایی با نکات مهم در مورد پی پال

در این بخش از مقاله هر آنچه لازم است در مورد پی پال بدانید را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. اگر شما دوستان از جمله افرادی هستید که درگاه پرداخت های ارزی را برای انجام پرداخت های بین المللی خود انتخاب کرده اید، توصیه می شود که این نکات را با دقت مطالعه کنید.

نکات مهم در مورد پی پال

انواع حساب پی پال

یکی از نکات مهم در مورد پی پال که لازم است بدانید این است که کلا سه نوع حساب در پی پال وجود دارد که عبارتند از :

  • حساب بیزینس
  • حساب شخصی
  • حساب پریمیر

شما می توانید هر کدام از این حساب های پی پال را برای خود افتتاح نمائید، اما توجه داشته باشید که هر کدام نیاز به یک آدرس ایمیل منحصر به فرد، کارت اعتباری و حساب بانکی مرتبط می باشد.

هزینه های پی پال

یکی دیگر از نکات مهم در مورد پی پال ، مربوط به هزینه های این شرکت پرداخت بین المللی است.

افتتاح حساب پی پال به صورت رایگان می باشد، به علاوه برای انتقال وجه از یک حساب پی پال به حساب دیگر پی پال نیز نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست.

اگر بخواهید از یک حساب شخصی پی پال دریافت وجه نمائید، لازم نیست هزینه ای بپردازید، اما برای دریافت وجه از حساب بیزینس باید هزینه ی مشخص شده را پرداخت نمائید.

استفاده از کارت های اعتباری در سیستم پرداخت پی پال

شما می توانید با استفاده از کارت های اعتباری و یا دبیت کارت از حساب پی پال خود دریافت وجه نمائید.

توجه داشته باشید که در حساب شخصی پی پال خود، تنها قادر به انجام 5 تراکنش از کارت اعتباری و یا دبیت کارت خواهید بود. اما حساب بیزینس پی پال این محدودیت ها را ندارد.

دوستان! در این زمینه اگر با مشکلی برخورد کردید، می توانید روی کمک ما در تیم پرداختینو حساب کنید. ما در زمینه ی نقد کردن درآمد ارزی نیز برای شما خدماتی را ارئه کرده ایم.

برای این منظور کافیست در خواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی خواهیم کرد و معادل ریالی موجودی حساب شما را برایتان واریز خواهیم کرد.

نکات مهم در مورد پی پال

امنیت و پشتیبانی سیستم پرداخت پی پال

سیستم پشتیبانی پی پال عملکرد بسیار خوبی دارد. به این ترتیب که اگر کاربری کالایی را سفارش دهد و آن کالا به دستش نرسد، یا کالای کاملا متفاوتی به دستش برسد که با آیتم مورد نظر او متفاوت باشد، پی پال مسئولیت آن را کاملا پذیرفته است و به سرعت اقدامات لازم را برای جبران عملکرد خود انجام می دهد.

به این نکته ی مهم توجه کنید!
یکی دیگر از نکات مهم در مورد پی پال این است که برای در امان ماندن از شر هکرها، توصیه می شود که هرگز لینک مربوط به حساب پی پال خود را در ایمیل تان قرار ندهید. علت این است که به این وسیله هکرها می توانند به راحتی به اطلاعات حساب شما دسترسی داشته باشند و حساب پی پال شما را هک کنند.

به خریدارین عزیز توصیه می شود که :

  • هرگز حساب پی پال خود را به دبیت کارت و حاب بانکی خود لینک نکنید.
  • هرگز از اینترنت وای فای عمومی برای نجام تراکنش های خود استفاده نکنید.
  • بهتر است که حساب پی پال خود را به کارت اعتباری تان لینک دهید.
  • همواره مانده حساب خود را کنترل کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را نکات مهم در مورد پی پال آشنا کنیم. امید است مطالبی که ذکر کردیم مورد توجه ورضایت شما واقع شده باشد و توانسته باشیم بر اطلاعات مفید شما در این زمینه افزوده باشیم.

اگر پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم پرداختینو در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست های شما را بررسی می کنند و کلیه ی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت