آموزش نقد کردن درآمد تم فارست و envato | تبدیل دلار تم فارست به ریال

این روزها برای تمام افراد با مهارت ها و توانایی ها در زمینه های مختلف، امکان کسب درآمد آنلاین از طریق پلتفرم های گوناگون وجود دارد. اگر شما در وردپرس عملکر خوبی دارد و علاقه مند به کسب درآمد از طریق آن هستید به احتمال زیاد در مورد تم فارست شنیده اید.

به منظور کسب درآمد از طریق تم فارست، اول از همه باید در Envato یک حساب کاربری بسازید. Envato یک پلتفرم بازار دیجیتال است که افراد ، طراحان یا توسعه دهندگان ماهر را قادر می سازد کارهای خلاقانه ای مانند تم ها ، گرافیک ها ، فیلم ها ، فایل های صوتی و کد های برنامه نویسی را بفروشند. 

در این مقاله ما میخواهیم با نحوه کسب درآمد از این پلتفرم و نقد کردن درآمد تم فارست حاصل از آن بپردازیم.

کسب درآمد از تم فارست و نقد کردن آن

چگونه برای کسب درآمد از تم فارست در Envato عضو شویم؟

این شرکت در ملبورن استرالیا مستقر است و بیش از 1.5 میلیون فروشنده فعال و بیش از 8 میلیون عضو دارد. Envato در سال 2006 توسط کالیس تائید ، سیان کلر و جون رونگ تأسیس شد.

ثبت نام در وب سایت Envato بسیار آسان است و نیازی به اقدامات پیچیده ندارد. شما باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید تا بتوانید از Envato و به طور خاص با themeforest کسب درآمد کنید. از این حساب کاربری می توان برای ورود به همه زیرمجموعه های Envato از جمله تم فارست استفاده کرد. در اینجا نحوه تنظیم حساب Envato به صورت مرحله به مرحله آورده شده است.

  1. وارد وب سایت Envato شوید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. در صفحه ظاهر شده، صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که حاوی فرم ثبت نام است.
  2. اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. شما باید نام ، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس یک نام کاربری را انتخاب کرده و رمز ورود خود را تنظیم کنید.
  3. روی گزینه "Create Account" کلیک کنید.
  4. سپس یک ایمل حاوی لینک فعال سازی برای شما فرستاده خواهد شد. لینک را باز کنید.
  5. اکنون ثبت نام شما با موفقیت انجام شد و حساب شما فعال شده است. اکنون می توانید هر زمان که بخواهید وارد حساب خود شوید و شروع به ارائه کالاهایی برای فروش در بخش های مختلف وب سایت Envato کنید.

کسب درآمد از تم فارست

هنگامی که هرکدام محصولات یا کالاهای شما به فروش رسید، پول به حساب Envato Market شما منتقل و ذخیره می شود. شما می توانید از این وجوه برای خرید سایر محصولات موردنیاز خود در تم فارست یا موارد دیگر Envato استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید پول خود را برداشت کنید پس از رسیدن آن به 50 دلار میتوانید برای دریافت وجه درخواست دهید. پرداخت ها در تاریخ 15ام هرماه انجام می شود. در آخر همین مقاله به نحوه نقد کردن درآمد تم فارست در ایران میپردازیم و راهی مطمین را به شما معرفی میکنیم.

بسیاری از پلتفرم های مشابه دیگر وجود دارد که توسعه دهندگان و افراد ماهر را قادر می سازد تا محصولات و خدمات وردپرس را برای کسب درآمد بفروشند. این وظیفه شماست که تمام گزینه ها ، پرداخت ها و امکانات مربوط به تم فارست را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا این بستر برای محصولات و شرایط شما مناسب است یا خیر.

در صورتی که تم فارست را برای فروش محصولات وردپرسی خود انتخاب کردید نیازمند نقد کردن درآمد دلاری حاصل از آن میشوید. در اینجا به نحوه نقد کردن درآمد تم فارست می پردازیم.

اوانتو و کسب درآمد از آن

نقد کردن درآمد تم فارست

در ایران به دلیل محدودیت های موجود در سیستم بانکی امکان پرداخت های ارزی و نقدر کردن درآمدهای ارزی به سادگی امکان پذیر نیست. بنابراین شما نیازمند واسطه هایی هستید که این کار را برای شما انجام بدهند. اما آیا هر جایی قابل اعتماد است؟

پرداختینو با ارائه خدمات در زمینه انجام پرداخت های ارزی میتواند انتخابی امن برای نقد کردن درآمد تم فارست باشد. به این صورت که شما با پرداخت مقدار بسیار کمی کارمزد میتوانید با انتقال درآمد دلاری تم فارست خود (که به هر شکلی از اعتبار پی پال و .... هست) به حساب های پرداختینو معادل ریالی آن را دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات دقیق تر و نحوه نقد کردن درآمد های ارزی میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

پاسخ به سوالات شما در مورد تم فارست و Envato

Envato چیست؟

Envato یکی از بزرگترین مارکت پلیس های دیجیتال است ، این مجموعه در سال 2006 در استرالیا آغاز به کار کرده و محصولات گرافیکی و تمپلیت های وب ( قالب های وردپرسی ، قالب های html ) از جمله محصولات هستند که در این مارکت پلیس به فروش می رسد.

ThemeForest  چیست؟

تم فارست یکی از زیر مجموعه های Envato و مارکت پلیس مربوط به فروش قالب ها و تمپلیت های وب هست ، این مارکت پلیس در ایران به عنوان یکی از فروشگاه های قالب وردپرس شناخته شده است ، اما قالب مربوط سایر CMS ها و تمپلیت های html نیز در این مارکت پلیس بفروش می رسد که خرید از تم فارست هم از خدمات دیگر تیم پرداختینو است.

آیا امکان کسب درآمد از تم فارست و انواتو وجود دارد؟

بله ، هر دوی این وبسایت ها مارکت پلیس و در واقع بستری برای فروش محصولات شماست ، برنامه نویس ها ، عکاسان ، گرافیست ها و ... کسانی هستند که با هر سطح از توانایی و دانش می توانند به راحتی با ارائه محصولی ارزشمند در Envato با حجم بازار جهانی کسب درآمد کنند.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    سوسن داورزنی ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام وقتتون به خیر . من جاوا اسکریپت و php کار هستم با این دو زبان میشه تو تم فارست فعالیت کرد؟

  • تصویر آواتار
    محمد ۰۷ آذر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام یه سوال
    آیا حتما نام دارنده پی پالی با نام کاربریمون تو تم فارست باید هم نام باشه ؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام دوست عزیز
      خیر لزوما اینطور نیست و سفارشات تم فارست با پی پال مجوعه انجام خواهد شد در صورت اطمینان بیشتر با پشتیبانی تم فارست در این خصوص مکاتبه نمایید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت