هولد شدن حواله وسترن یونیون | چرا حواله وسترن یونیون هولد می شود؟

یکی از شرکت های پرداخت الکترونیکی معتبر که کاربران زیادی از سراسر جهان دارد، وسترن یونیون می باشد. با وجودی که این شرکت تا کنون توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید و خدمات ارزنده ای به آن ها ارائه دهد، اما بعضا اتفاق افتاده است که امکان برداشت وجه منتقل شده، برای گیرنده وجود ندارد و به اصطلاح حواله وسترن یونیون هولد می شود. ایا می دانید علل هولد شدن حواله وسترن یونیون چیست؟ پرداختینو در این مقاله به این موضوع پرداخته است. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید : تفاوت حواله وسترن یونیون و حواله سوئیفت چیست؟

چگونه متوجه شویم که حواله وسترن یونیون هولد شده است؟

ممکن است این سوال بسیاری از شما باشد که اصلا زمانی که حواله وسترن یونیون هولد می شود ، چگونه متوجه آن شویم؟ برای پاسخ به این سوال چند پیغام خطا که هنگام هولد شدن حواله وسترن یونیون برای شما ارسال می شود را ذکر کرده ایم.

  • حواله معتبر نیست
  • کد 10 رقمی شما در سیستم وجود ندارد
  • حواله هولد شده است

هولد شدن حواله وسترن یونیون

چنانچه هر کدام از این پیغام ها را دریافت کردید، بدانید که حواله وسترن یونیون هولد شده است و ارز انتقالی، توسط گیرنده قابل برداشت نمی باشد.

چرا حواله وسترن یونیون هولد می شود؟ دلایل هولد شدن حواله وسترن یونیون

هولد شدن حواله وسترن یونیون به دلایلی اتفاق می افتد که در این بخش از مقاله به ذکر آن ها پرداخته ایم. لطفا همچنان با ما همراه باشید.

صدور حواله به نام اشخاص خاص

اگر حواله وسترن یونیون به نام اشخاص خاص یا SDN که از سوی خزانه داری آمریکا تحریم شده اند، صادر شود، حواله وسترن یونیون هولد می شود . معمولا اسم افرادی وارد این لیست می شود که عملیات غیر مجاز انجام داده باشند، مثلا اختلاس یا کلاهبرداری کرده باشند.

ارسال حداکثر مقدار حواله وسترن یونیون

اگر حواله ای که ارسال می کنید، شامل مبلغی باشد که برابر با حداکثر مقدار حواله ارسالی مجاز توسط وسترن یونیون باشد، در این صورت حواله وسترن یونیون هولد می شود تا دلیل ارسال آن بررسی شود. پس از حصول اطمینان از مبلغ ارسالی، حواله ارسال خواهد شد.

زمانی که حواله توسط وسترن یونیون ارسال نشود

گاهی اوقات زمانی که مسئولین وسترن یونیون حواله را ارسال نکرده باشند، پیغام های مربوط به هولد شدن حواله وسترن یونیون برای شما ارسال می شود. گاهی اوقات کارمندان و عوامل وسترن یونیون در مورد یک معامله مشکوک می شوند و به همین دلیل حواله را هولد می کنند.

ارسال حواله وسترن یونیون برای چند نفر

اگر حواله وسترن یونیون برای بیش از یک نفر ارسال شود، احتمال هولد شدن حواله وسترن یونیون زیاد می شود. علت این است که شرکت وسترن یونیون در چنین مواقعی اینگونه برداشت می کنند که شخص برای فرار از پرداخت مالیات به این روش حواله ارسال کرده است. به همین دلیل حواله وسترن یونیون هولد می شود.

در این صورت لازم است که فرد فرستند حواله، فرمی را پر کند و در آن هدف خود از ارسال حواله برای چند نفر را مشخص کند.

ارسال نشدن حواله وسترن یونیون

به این نکات توجه کنید!

با توجه به اینکه روش مشخصی برای حل مشکل هولد شدن حواله وسترن یونیون وجود ندارد، اگر قصد دارید نقل و انتقالات ارزی را از طریق ارسال حواله وسترن یونیون انجام دهید، لازم است که موارد ذکر شده در این مقاله را که منجر به هولد شدن حواله وسترن یونیون می شود را با دقت در نظر بگیرید.

به این ترتیب قبل از اینکه هولد شدن حواله وسترن یونیون اتفاق بیفتد می توانید از وقوع آن پیشگیری کنید و مشکلی برای ارسال ارز نداشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با دلایل هولد شدن حواله وسترن یونیون آشنا کردیم و گفتیم در صورتی که یکی از موارد مذکور اتفاق بیفتد پیغامی مبنی بر اینکه حواله وسترن یونیون شما هولد شده است، برای شما ارسال می شود. بنابراین قبل از ارسال حواله، به این موارد دقت کنید.

از اینکه همواره همراه ما هستید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. امید است مطالبی که در قالب مقاله ی فوق برای شما گفته شد، توانسته باشد بر اطلاعات مفید شما گرامیان در زمینه ارسال حواله وسترن یونیون افزوده باشد.

در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید. ما در اسرع وقت به کلیه ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت