افتتاح حساب وسترن یونیون (western union)

یکی از بهترین راه‌های انتقال پول به سراسر دنیا، انتقال با استفاده از وسترن یونیون است. وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است و به دلیل اینکه تراکنش‌ها را با سرعت بسیار زیادی انجام می‌دهد توسط بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای انتقال پول با استفاده از وسترن یونیون باید ابتدا به افتتاح حساب بپردازید. تیم پرداختینو برای برای آگاهی شما دوستان از چگونگی افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) این مقاله را ارائه کرده است، لطفا تا پایان آن را با دقت مطالعه کنید.

بیشتر بدانید : مقایسه حواله وسترن یونیون و حواله سوئیفت

قبل از اینکه به بیان نکاتی در مورد نحوه‌ی افتتاح حساب وسترن یونیون بپردازیم، خوب است شما را با کاربردهای حساب وسترن یونیون آشنا کنیم.

حساب وسترن یونیون (western union)

با کاربردهای حساب وسترن یونیون (Western Union) آشنا شوید

پیش‌تر گفتیم که وسترن یونیون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های انتقال پول است که به دلیل سرعت زیاد آن در انجام تراکنش‌ها و انتقال وجه، از شهرت بسیاری برخوردار است و بسیاری از افرادی که نیازمند انتقال پول به کشورهای دیگر دنیا هستند ترجیح می‌دهند از وسترن یونیون استفاده کنند، اما قبل از آن باید به افتتاح حساب بپردازند. در ادامه‌ی این مقاله به ذکر کاربردهای افتتاح حساب وسترن یونیون پرداخته‌ایم.

پرداخت هزینه‌های تحصیلی

بسیاری از افراد هستند که فرزندان یا بستگان آن‌ها در خارج از کشور مشغول ادامه تحصیل هستند. شما می‌توانید برای انتقال پول  به حساب آن‌ها به راحتی از وسترن یونیون استفاده کنید و انتقال پول را به حساب آن‌ها از طریق حساب وسترن یونیون (Western Union) انجام دهید، چرا که  با استفاده از این درگاه پرداخت ارزی بسیار سریع و مطمئن می‌توانید نقل و انتقالات مالی را انجام دهید.

پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه‌های خارجی

اگر شما به خرید از قروشگاه‌های آنلاین معتبر خارج از کشور علاقه‌مند باشید، می‌توانید از طریق وسترن یونیون پرداخت هزینه‌ی آن را انجام دهید و پس از پرداخت هزینه فرایند خرید خود را تکمیل نموده تا آیتم خریداری شده برای شما ارسال شود.

پرداخت هزینه‌ی چاپ مقالات

اکثر دانشجویانی که در زمینه‌ی مطالعات و تحقیق و ارائه‌ی مقاله فعالیت دارند یا برای ادامه تحصیل در مقاطع بالا تر نیاز دارند که مقالاتشان در ژورنال‌های خارجی چاپ شود، باید برای چاپ آن هزینه‌ای را بپردازند. با استفاده از حساب وسترن یونیون امکان پرداخت هزینه‌ی چاپ مقالات وجود دارد.

و به طور کلی هر نوع انتقال پول به خارج از کشور با استفاده از وسترن یونیون امکان پذیر است.

حال که با کاربردهای حساب وسترن یونیون آشنا شدید، ممکن است داشتن یک حساب وسترن یونیون را برای خود ضروری بدانید. اما متاسفانه باید به شما بگوئیم که از آنجا که شرکت وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است، امکان افتتاح حساب برای کاربران ایرانی را ممنوع کرده است و شما نمی‌توانید برای خود به افتتاح حساب بپردازید. پس راه حل چیست؟ در ادامه‌ی مقاله برای شما عزیزان راهنمایی‌های لازم را در خصوص افتتاح حساب  وسترن یونیون (Western Union) آورده‌ایم.

حساب وسترن یونیون (western union)

افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که گفتیم به دلیل سخت گیری‌ها و تحریمات شدید کشور آمریکا بر علیه کشور ما، برای کاربران ایرانی امکان افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) وجود ندارد و به همین دلایل نیز شرکت وسترن یونیون هیچ نمایندگی در ایران ندارد. اما باید به شما عزیزان بگوئیم که اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید عملیات افتتاح حساب خود را به ما در شرکت خدمات پرداخت‌های ارزی پرداختینو بسپارید.

برای این منظور باید در وب سایت پرداختینو حساب کاربری داشته باشید. پس از احراز هویت شما می‌توانید از کلیه‌ی خدمات اراده شده توسط تیم پرداختینو بهره‌مند شوید، از جمله افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) و انتقال پول به خارج از کشور ، به درخواست شما گرامیان برایتان انجام خواهد شد.

بیشتر بدانید : تفاوت حواله وسترن یونیون و حواله سوئیفت 

برای این منظور تنها کافیست درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) را برای شما انجام خواهیم داد.

با ارائه‌ی مقاله‌ی فوق تحت عنوان آشنایی با افتتاح حساب وسترن یونیون (Western Union) ، شما را با شرکت بزرگ وسترن یونیون و کاربردهای حساب وسترن یونیون آشنا کردیم. همچنین برای شما گفتیم که با وجود تحریم کشور ایران، چگونه می‌توانید برای افتتاح حساب وسترن یونیون اقدام نمائید. در صورتی که این مقاله را مطالعه کردید و به مشکلی برخورد کردید، با ما تماس بگیرید و سوال خود را با ما مطرح نمائید.

از همراهی صمیمانه‌تان ممنون و سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت