وسترن یونیون (Western Union) چیست؟

وقتی می‌خواهید عشق خود را به کسی ابراز کنید یا هدیه مورد نیاز خود را دریافت کنید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی استفاده کرده و برای عزیزان خود هدیه بفرستید. در این میان چیزی بهتر از وسترن یونیون (western union) نیست.

وسترن یونیون بیش از 145 سال است که این کار را انجام می‌دهد و هنوز در حال پیشرفت است! می‌دانیم که ارسال پول چقدر مهم است و با Western Union می‌توانید به بیش از 200 کشور پول ارسال کنید.

قبلاً از وسترن یونیون (western union) استفاده نکرده‌اید؟

نگران نباشید، ما در پرداختینو همراه شما هستیم تا بتوانیم مزایای خدمات انتقال پول را به شما نشان دهیم. درباره وسترن یونیون بدانید و به نحوه ارسال یا دریافت پول از طریق آن، نگاهی بیندازید. خواهید دید که چگونه می‌توان از Western Union برای به اشتراک گذاشتن عشق خود با خانواده و دوستان در سراسر جهان استفاده کنید! در این مقاله با پرداختینو همراه باشید.

وسترن یونیون (Western Union)

وسترن یونیون (Western Union) چیست؟

وسترن یونیون یک شرکت خدمات مالی و ارتباطی در سراسر جهان است. دفتر مرکزی آن در دنور، کلرادو است. تا زمان قطع خدمات در سال 2006، وسترن یونیون در سطح جهان بهترین شرکت آمریکایی در زمینه تبادل تلگرام بود. 

به عنوان یک انحصار صنعتی، در اواخر قرن 19 بر صنعت تلگراف آمریکا تسلط داشت. این اولین امپراتوری ارتباطات بود و همان‌گونه که امروزه شناخته می‌شود الگویی برای مشاغل ارتباطات به سبک آمریکایی است.

نحوه ارسال و دریافت پول با وسترن یونیون (Western Union)

نحوه ارسال

مسلما شما پولی دارید که باید ارسال کنید، به همین دلیل امکان انجام این کار 24 ساعت روز در همه روزهای هفته در Westernunion.com فراهم است! روش های مختلفی برای ارسال پول با وسترن یونیون (western union) وجود دارد: به صورت آنلاین، حضوری، از طریق تلفن یا برنامه تلفن همراه.

آنلاین: با استفاده از WesternUnion.com یا برنامه تلفن همراه به راحتی خانه خود پول بفرستید. پس از ثبت نام در یک حساب کاربری رایگان یا ورود به پروفایل خود، می‌توانید از خدمات متنوعی برای تکمیل معاملات خود استفاده کنید. می‌توانید با حساب بانکی یا کارت اعتباری یا دبیت کارت خود پرداخت کنید که به شما امکان می‌دهد به حساب بانکی دیگری، به یک نمایندگی یا حتی یک تلفن همراه پول ارسال کنید. وسترن یونیون یک ایمیل تأیید یا شماره پیگیری را برای شما ارسال خواهد کرد، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که پول شما به جایی که باید برود، می‌رسد.

از طریق تلفن: خانه نیستید؟ مشکلی نیست! فقط تلفن خود را برداشته و تلفن ما را رایگان بشماره گیری کنید. نمایندگان اتحادیه غربی ما در آنجا خواهند بود و پاسخگوی شما خواهند بود. فقط به کارت اعتباری یا دبیت کارت نیاز دارید. و وسترن یونیون با ارسال پول به بیش از 200 کشور و سرزمین در سراسر دنیا شروع خواهد کرد!

حضوری: چرا امور را با شیوه قدیمی انجام ندهیم؟ و در یکی از بیش از 500000 مکان نمایندگی وسترن یونیون در سراسر جهان قدم نزنیم؟ اگرچه هنوز هم می‌توانید در عرض چند دقیقه پول به حساب تلفن همراه یا حساب بانکی ارسال کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پول را به صورت نقدی و یا با کارت پیش پرداخت در محل‌های عامل شرکت کننده جمع آوری کنید.

انتقال و دریافت پول با وسترن یونیون (Western Union)

نحوه دریافت

این که آیا شما برای خودتان پول دریافت می‌کنید یا به یکی از اعضای خانواده کمک می‌کنید مهم نیست. قبل از هر چیزی، از فرستنده خود بپرسید که از کدام روش تحویل استفاده کرده است. در صورت ارسال پول نقد، به یک نمایندگی مراجعه کنید، اما دو مورد را با خود همراه کنید: یک شناسه صادر شده از دولت و دوم شماره رهگیری (یا شماره کنترل انتقال پول) از فرستنده. اگر این پول را به کارت پیش پرداخت ریختید، با شماره پشت کارت اعتباری تماس بگیرید یا به حساب کاربری خود وارد شوید تا ببینید چه قدر موجودی دارید. (این مورد و موارد حضوری برای ایرانیان صدق نمی‌کند زیرا ما دارای شعب وسترن یونیون در ایران نمی‌باشیم)

شما همچنین می‌توانید وضعیت انتقال پول خود را از طریق سرویس جهانی انتقال خدمات انتقال بررسی کنید.

فرقی نمی‌کند شما در کجای این دنیا باشید؛ برای کلیه نیازهای انتقال پول شما در اینجا است. چه به صورت آنلاین و چه از طریق برنامه تلفن همراه شما، وسترن یونیون پرداخت پول را در هر زمان که بخواهید برای شما آسان می‌کند. سؤال دیگری در مورد وسترن یونیون دارید؟ با پرداختینو در ارتباط باشید. ما از اینکه از شما خبر داشته باشیم خوشحال می‌شویم!

چرا وسترن یونیون

  • انتقال پول در 1 دقیقه: فرستادن سریع پول نقد در محل نمایندگی با دبیت کارت.
  • دسترسی در سراسر دنیا: ارسال پول به بیش از 500000 نمایندگی در بیش از 200 کشور.
  • انتخاب و راحتی: انتقال مستقیم به یک حساب بانکی یا وصول وجه نقد.
  • ارسال پول: ارسال و دریافت پول در دقیقه 1 با 130 ارز به بیش از 200 کشور دنیا.
  • پیگیری انتقال: پیگیری وضعیت انتقال تنها تنها چند کلیک.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت