نحوه ارسال حواله وسترن یونیون

Western Union یکی از بهترین روش‌ها جهت ارسال حواله ارزی ‌می باشد. روش‌های مختلفی برای ارسال حواله وسترن یونیون وجود دارد که می‌توانید از طریق آن ارزهای مختلف را برای هرکسی در هرکجای دنیا انتقال دهید. لطفاً توجه داشته باشید که برای ارسال یا دریافت پول با وسترن یونیون باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. اگر قصد انتقال ارز از طریق این سیستم را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با نحوه انجام این کار و همچنین ارزهایی که می‌توان با وسترن یونین انتقال داد، بیشتر آشنا شوید. 

ارسال حواله وسترن یونیون

چرا ارسال حواله وسترن یونیون ؟

آیا قصد انتقال ارز به یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان در هر کجای جهان را دارید؟ آیا به دنبال روشی جهت انتقال سریع، مطمئن و راحت هستید؟ با Western Union، اکنون می‌توانید نقل و انتقالات سریع و آسان وجه را تقریباً به هر نقطه دنیا انجام دهید. ارسال پول باید به راحتی چک کردن ایمیل شما یا گشت و گذار در وب باشد. با وسترن یونیون می‌توانید 24/7 به صورت آنلاین پول ارسال کنید.

Western Union یک سرویس انتقال پول مشهور بوده و دارای مزایای زیادی است. شما می‌توانید از این طریق مبلغ مورد نظرتان را به بیش از 200 کشور در سراسر جهان انتقال دهید. این سرویس  روش‌های مختلف و راحتی برای پرداخت دارد. بدین معنا که می‌توانید مستقیما از حساب بانکی یا با استفاده از دبیت کارت یا کارت اعتباری خود پرداخت را انجام دهید. یکی از مزایای اصلی ارسال حواله وسترن یونیون ، آگاهی از میزان کامزد، قبلا از انتقال است. همه این موارد، وسترن یونیون را به گزینه‌ای محبوب در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

نحوه ارسال حواله ارزی با وسترن یونیون

برای ارسال اولین انتقال پول خود با Western Union، نمایه یا پروفایلی در سایت wu.com یا برنامه تلفن همراه ایجاد کنید. حساب وسترن یونیون شما پس از اولین انتقال شما فعال می‌شود و می‌توانید برای هر انتقال پولی که با وسترن یونیون ارسال می‌کنید، امتیاز کسب کنید.

برای ارسال وجه ابتدا در سایتی که ذکر کردیم ثبت نام کنید یا اگر حساب دارید، وارد شوید. گزینه ارسال پول را انتخاب کرده و پس از انتخاب مقصد و وارد کردن نوع ارز و مقدار آن، تصمیم بگیرید که گیرنده شما چطور می‌خواهد پول را دریافت کند. در دسترس بودن سرویس ممکن است بسته به کشور گیرنده متفاوت باشد. نحوه پرداخت هزینه از طریق کارت اعتباری، حساب بانکی، و یا وجه نقد در محل نمایندگی وسترن یونیون، امکان پذیر است. سپس خلاصه انتقال را بررسی کرده و ارسال کنید.

گیرنده‌ها می‌توانند برای دریافت وجه ارسال شده توسط شما در وسترن یونیون، از سه روش استفاده کنند. اول اینکه، شما می‌توانید انتخاب کنید که پرداختی انجام دهید که گیرنده شما به صورت نقدی وجه خود را دریافت کند به این معنی که وجه به صورت نقد به او پست می‌شود. دوم اینکه، پول را به حساب بانکی او واریز کرده و او برداشت کند. و سوم، انتخاب کنید که وجه را به کیف پول روی تلفن همراه گیرنده ارسال کنید؛ از این طریق گیرنده پیامکی دریافت کرده و متوجه واریز وجه به کیف پول خود خواهد شد.

پس از اولین انتقال پول از طریق ارسال حواله وسترن یونیون، انتقال دوباره پول آسان است. وارد پروفایل خود شوید و گیرنده خود را انتخاب کنید. اگر در حال ارسال پول به همان شخص هستید، می‌توانید آخرین جزئیات دریافت کننده خود را در پروفایل خود ذخیره کنید. در هر زمان که خواستید می‌توانید گیرنده را از پروفایل خود حذف یا اضافه کنید. همچنین شما می‌توانید همان انتقال پول را برای آن گیرنده دوباره ارسال کنید.
 

توجه: روشی که در این بخش برای ارسال حواله ارزی با وسترن یونیون بیان کردیم، برای افرادی که در ایران زندگی می کنند، کارآیایی ندارد. چرا که تحریم‌هایی که علیه ایران از سوی این کمپانی وجود دارد، مانع از افتتاح حساب وسترن یونیون می‌شود. بنابراین، در صورتی که شما قصد انتقال ارز از طریق وسترن یونیون را دارید، باید از طریق یک شرکت واسط مانند پرداختینو ، این کار را انجام دهید. 

ارسال حواله وسترن یونیون

چه ارزهایی را می توان با وسترن یونیون انتقال داد؟

همانطور که ذکر کردیم، ارسال حواله وسترن یونیون به بیش از 200 کشور امکان پذیر است. بنابراین، وسترن یونیون مسلما این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است که با ارزهای متفاوت بتوانند وجه خود را به هرکجای دنیا که می‌خواهند انتقال دهند. تنها نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که هزینه تبدیل ارز از نوعی به نوع دیگر بسته به نوع ارز و کشور مقصد متفاوت است.

این روند نیاز پوشش‌دهی این سیستم‌های پرداخت را از ارزهای مختلف، بیشتر می‌کند. وسترن یونیون، از بیش از 90 درصد ارزها پشتیبانی می‌کند. با این حال، هنگام ارسال وجه خود می‌بایست مطمئن شوید که وسترن یونیون از ارز کشور مقصد برای پرداخت شما پشتیبانی می‌کند.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    نگین میرزایی ۰۲ مهر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام.شما حواله وسترن یونیون انجام میدین

  • تصویر آواتار
    ودیعی ۰۸ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    سلام وقت بخیر
    در حال حاضر این خدمات انجام نمیشود

  • تصویر آواتار
    مرتضی صاکی ۲۲ تیر ۱۴۰۱ پاسخ دادن
    سلام چطور میتوان حوتله وسترن دریافت کرد

    • تصویر آواتار
      روستا ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ پاسخ دادن
      سلام دوست عزیز
      لطفا با مشاورین ما در این رابطه تماس بگیرید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت