معرفی وب سایت پاترئون Patreon | هر آنچه لازم است در مورد پاترئون بدانید

برای بسیاری از هنرمندان و افراد خلاق که از اینترنت برای به اشتراک گذاری هنر خود استفاده می کنند ، همیشه درآمدزایی به واسطه خلاقیت هایشان چالش برانگیز بوده است ؛ اما در کل به اشتراک گذاری آنلاین هنر و یافتن طرفدار می تواند یک تجربه ارزشمند باشد که از طریق آن می توانند کسب درآمد کنند.

وب سایت پاترئون Patreon جایی ست که اهل هنر می توانند از این طریق به اهداف خود جامه ی عمل بپوشانند. پرداختینو در این مقاله به معرفی این وب سایت پرداخته است. لطفا با ما همراه باشید.

حتما بخوانید :

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد دلاری در ایران

چرا کسب درآمد از پاترئون Patreon ؟

بر اساس گزارشی از Fortune ، پربازدیدترین کانال های YouTube ، فقط 16،800 دلار در سال درآمد کسب کرده اند که این عدد برابر است با، کمی بیشتر از خط فقر فدرال ایالات متحده، که این عدد برای تولید کنندگان محتوا کمتر نیز می باشد.

اما با ایجاد روش های خلقانه تر و پیچیده برای کسب درآمد از طریق ارسال هنر و محتوا به صورت آنلاین، اعم از پادکست ، فیلم ، موسیقی و موارد دیگر ، سازندگان هنر به دنبال راه های جدیدی برای درآمدزایی هستند و این از طریق وب سایت پاترئون Patreon میسر شده است.

وبسایت پاترئون

در ادامه در مورد این وب سایت مطالب بیشتری گفته ایم. همچنان با ما همراه باشید.

پاترئون Patreon چیست؟

پاترئون Patreon یک بستر سرمایه گذاری جمعی است که طرفداران (یا مشتریان) را قادر می سازد تا از هنرمندان محبوب خود برای کار هنری که ارائه می دهند، حمایت کنند. برای تولیدکنندگان ویدئو ، موسیقی ، پادکست و موارد دیگر ، Patreon راهی برای کسب درآمد برای مطالبی است که برای طرفداران خود در این وب سایت ارائه می دهند. به علاوه این هنرمندان برخی از کارهای هنری خود را به طور رایگان برای طرفداران و مشتریان خود در سایت قرار داده اند.

پاترئون Patreon چگونه کار می کند؟

همانطور که گفتیم، پاترئون برای هنرمندان این امکان را فراهم کرده است تا به واسطه حمایت طرفداران خود درآمد کسب کنند. آیا می دانید چگونه؟ در این بخش از مقاله شما را با عملکرد پاترئون آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

Patreon برای ارائه دهندگان آثار هنری این شرایط را به وجود آورده است که بتوانند نحوه پرداخت ماهانه و سبک اشتراک با شرایط مختلف برای سطوح مختلف محتوا یا امتیازات متفاوت را تنظیم کنند. به عنوان مثال ، یک مشتری می تواند ماهانه 5 دلار اشتراک بگیرد و دسترسی زودهنگام به محتوای سازنده آن را دریافت کند.

این سایت همچنین برای هنرمندان این امکان را فراهم کرده اند تا برخی از محتواها فقط برای مشتری قابل مشاهده باشد، و تنظیمات آن به گونه ای باشد که از سایر مراجعه کنندگان برای مشاهده آن محتوا هزینه دریافت شود..

مراجعین می توانند با ایجاد یک حساب کاربری و پرداخت هزینه آن به هنرمند مورد علاقه خود ، با گزینه های اشتراک طبقه بندی شده بر اساس ویژگی ها و شرایط مختلف پرداخت، بپیوندند.

پاترئون جایی برای کسب درآمد از هنر

درآمد پاترئون از کجاست؟

با توجه به اینکه پاترئون Patreon یک بستر سرمایه گذاری جمعی است که برای سازندگان این سایت یک منبع درآمد محسوب می شود، ممکن است بپرسید خود پاترئون درآمدش از کجا تامین می شود؟

طبق آنچه در این وب سایت گزارش شده است، پاترئون از مبلغ پرداختی به سازندگان را به عنوان هزینه دریافت می کند، سازندگان حدود 90٪ از درآمد خود را برداشت می کنند و 5٪ باقی ماند به کارمزد معاملات اختصاص می یابد.

نقد کردن درآمد ارزی توسط پرداختینو

اگر شما دوست عزیز یک هنرمند هستید و قصد دارید از انتشار آنلاین کارهای هنری خود در وب سایت پاترئون به درآمد برسید، اما برای نقد کردن درآمد ارزی خود نگران هستید، ما به شما می گوییم که به هیچ وجه بابت این مسئله نگران نباشید و نقد کردن درآمد خود را به مجموعه پرداختینو بسپارید.

برای این منظور کافیست از طریق لینک زیر در خواست خود را برای ما ارسال نمائید. همکاران ما در مجموعه پرداختینو درخواست شما را بررسی نموده و در کمترین زمان ممکن معادل ریالی موجودی حساب شما را به حساب بانکی تان پرداخت می کنند.

برای درخواست نقدکردن درآمد ، کلیک کنید!

کلام آخر

Patreon یک وب سایت سرمای گذاری جمعی است که برای هزاران هنرمند در سراسر جهان این امکان را فراهم کرده است تا به صورت آنلاین از طریق بودجه مبتنی بر حامی ، درآمد مشخصی کسب کنند.

از همراهیتان تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت