کسب درآمد از اینترنت | معرفی بهترین سایت های کلیکی

آیا درباره کسب درآمد از سایت های کلیکی شنیده اید؟ آیا در مورد افرادی که در خانه پیژامه پوشیده و به صورت آنلاین کسب درآمد میکنند چیزی به گوشتان خورده است؟ اما نمی توانید بفهمید چگونه این کار امکان پذیر است؟

آیا پیدا کردن یک روش مشروع، اثبات شده و قابل اعتماد برای کار در هر مکان و زمانی که می خواهید، برایتان دشوار است؟ احتمالا با توجه به موضوع مقاله ما، همین حالا جواب خود را یافتید!

در طی ده سال گذشته، افرادی مانند شما این دعوت را دیده اند، بسیاری از آنها به آن عمل کرده و اکنون درحال گذران یک زندگی هستند که قبلاً فقط خوابش را میدیدند و یا در خیالات خود آن را می پروراندند.

در صورت داشتن یک رایانه و دسترسی به اینترنت، می توانید در هر مکانی و در هر زمان کار کنید. همه می توانند به راحتی از این تجارت استفاده کنند! تعهد و اراده به همراه صبر یک امر ضروری در این کار است.

کسب درآمد از طریق اینترنت یک فرصت شغلی اثبات شده است که مداوم و قابل اعتماد بوده و درآمد آن روزانه به هزاران نفر پرداخت می شود. از رایج ترین آنها کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی (PTC Websites) است. در کنار پرداختینو به معرفی چند سایت کلیکی برتر توجه کنید.

سایت های کلیکی

بهترین سایت های کلیکی

NEOBUX

این سایت پادشاه شغل های PTC یا سایت های کلیکی است. یکی از معتبرترین و قدیمی ترین سایت های پرداخت با کلیک در جهان است. کلیک کردن روی تبلیغات، انجام تسک های CrowdFlower، پیشنهادات ساده، و بازی کردن، از روش های مختلف کسب درآمد در Neobux است. برای هر کلیک 0.001 تا 0.01 دلار به شما پرداخت می شود.

ثبت نام در Neobux به صورت رایگان است. فقط یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید و مشاهده همه تبلیغات موجود در داشبورد حساب خود شوید. حداقل پرداخت $ 2.00 است و از طریق Payza / Skrill / NETELLER فوراً پردازش می شود.

YSENSE

در این سایت با کلیک بر روی تبلیغات، می توانید مدل کسب و کار را فقط با نظرسنجی، پیشنهادات، تسک های CrowdFlower و غیره انجام دهید. شما برای کسب درآمد در YSense به مهارت های خاصی نیاز ندارید.

به صورت رایگان ثبت نام کنید و می توانید با YSense با شرکت در نظرسنجی (بر اساس پرسش و پاسخ)، پیشنهادات آسان (مانند امتحان کردن محصولات و خدمات جدید، دانلود برنامه ها یا پیوستن به برنامه های رایگان) درآمد کسب کنید.

در هر کدام از این روش ها در YSense می توانید از 0.75 تا 5 دلار و حتی بیشتر درآمد کسب کنید. نرخ پرداخت برای کارها از 0.03  تا 0.07 دلار در هر کار متغیر است. حداقل پرداخت 10.00 دلار است و پرداخت از طریق Payza / Skrill / Payoneer انجام می شود.

 

درباره کسب درآمد دلاری در ایران بیشتر بدانید، 10 سایت برتر فریلنسری مثل سایت Freelancer و 99Design را بشناسید.

سایت های کلیکی

OFFER NATION

OfferNation یکی دیگر از سایت های کلیکی GPT (پرداخت پول) است که در آن به اعضا برای نظرسنجی، پیشنهادات، تماشای فیلم و کلیک روی تبلیغات امتیاز داده می شود. تبلیغات، پیشنهادات و نظرسنجی ها متفاوت است و شما فقط باید فرصت های درآمد بیشتری که در دسترس است، بررسی کنید. امتیازها را می توان با کارتهای هدیه مبادله کرد یا به جوایز نقدی تبدیل کرد. حداقل پول نقد 1 دلار است و هر روز پرداخت از طریقPayPal ، Skrill و بیت کوین ارسال می شود.

توصیه می کنیم برنامه Paid to Click این سایت را امتحان کنید زیرا این یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد با OfferNation است. همچنین، به یاد داشته باشید "فقط داشتن یک حساب در هر رایانه و آدرس IP" مجاز است.

GET PAID

Get-Paid نیز یک برنامه GPT است که کاربران از سراسر جهان را می پذیرد و به آنها این امکان را می دهد که با انجام تسک ها، انجام پیشنهادات، شرکت در نظرسنجی ها، بازی کردن، مشاهده فیلم، کلیک روی تبلیغات و شرکت در مسابقات درآمد کسب کنند. پرداخت دو بار در هفته از طریقPayPal ،Skrill ، NETELLER و WebMoney پردازش می شود.

در Get-Paid، ساده ترین پیشنهاد برای تازه کاران برنامه Pay Per Click است. بعد از کلیک روی پیوند یا لینک تبلیغات، اجازه دهید صفحه کاملاً بارگیری شود و حداقل یک دقیقه باز باشد. فوراً آگهی را نبندید زیرا حساب خود را از دست می دهید.

به یاد داشته باشید! در این سایت نیز مانند سایر برنامه های PTC / GPT موجود در اینترنت، فقط داشتن یک حساب، در هر رایانه و آدرس IP" مجاز است. انجام تخلف منجر به تعلیق حساب شما خواهد شد.

سایت های کلیکی دیگری نیز مثل SCARLET CLICKS و GPT PLANET و... در اینترنت وجود دارند که کسب درآمد از آنها امکان پذیر است.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت