معرفی freelancer.com | نحوه کسب درآمد از سایت فریلنسر

درحال حاضر میلیون‌ها شغل و بیزینس کوچک از سایت‌های فریلنسر استفاده کرده تا رویا و ایده‌های ذهن خود را به حقیقت تبدیل کنند. سایت‌های فریلنسر امروزه جایگاه محبوبی پیدا کرده‌اند. سایت فریلنسر freelancer.com نیز وب سایتی است که مشاغل زیادی را به صورت آنلاین و الکترونیکی پوشش می‌دهد. پرداختینو در این مقاله به معرفی سایت freelancer.com برای شما پرداخته و نحوه کسب درآمد از این سایت را شرح خواهد داد.

بیشتر بدانید:

freelancer.com

معرفی freelancer.com

Freelancer.com یک وب سایت مارکتی پربازدید استرالیا است که به کارفرمایان بالقوه امکان قرار دادن شغل و حرفه‌ای که نیاز دارند می‌دهد که فریلنسرها بتوانند سپس برای آن داوطلب شوند. دفتر مرکزی این شرکت در سال 2009 تأسیس شده و در سیدنی استرالیا واقع شده است، گرچه دفاتر دیگری نیز در ونکوور، لندن، بوئنوس آیرس، مانیل و جاکارتا دارد.

این سایت حدود 40 میلیون کارفرما و فریلنسر را در سراسر جهان از بیش از 247 کشور و منطقه به هم متصل می‌کنید. از طریق بازار این شرکت، کارفرمایان می‌توانند برای انجام کار در موضوعاتی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، طراحی مهندسی، علوم مختلف، فروش و بازاریابی، حسابداری، خدمات حقوقی و... فریلنسر استخدام کنند.

همانطور که اشاره کردیم Freelancer.com بازاری است که در آن کارفرمایان و کارمندان قادر به یافتن یکدیگر هستند. به کارفرمایان این امکان را می‌دهد که ضمن ارائه پیشنهاد در یک مناقصه رقابتی، کار مورد نیاز اعضای سایت را منتشر کنند. این سایت همچنین به اعضا امکان می‌دهد میزبان رقابت‌ها و یا شرکت کننده در رقابت‌هایی باشند که در آن، مقداری پول به عنوان جایزه و پاداش در نظر گرفته می‌شود.

فریلنسرها و کارفرمایان با ارائه پیشنهادات و دادن و گرفتن سفارش کار، برنده شدن، تکمیل کردن کارها و پروژه‌ها، پروفایل‌های خود را در سایت، ایجاد کرده و ارتقا می‌دهند؛ و نظرات افرادی را که با آن‌ها بعنوان کارفرما کار کرده یا برای آن‌ها بعنوان فریلنسر کار می‌کنند می‌نویسند و بازخورد دریافت می‌کنند. اعضای سایت تعداد محدودی از پیشنهادات و سفارشات را برای استفاده در خود سایت دریافت می‌کنند که به صورت دوره‌ای دوباره توسط فریلنسرها پر می‌شوند. مجموعه‌ای از گزینه های مختلف برای ایجاد حساب یا اکانت در این سایت ارائه شده است، از حساب‌های رایگان گرفته تا اشتراک های حرفه‌ای و پولی.

سایت فریلنسر (Freelancer.com)، ده درصد هزینه یا کارمزد دریافت می‌کند، که می‌توان با عضویت ماهانه در سایت، این مبلغ را با حداقل هزینه 5 دلار کاهش داد. این شرکت به تازگی حرکت جدید خود را در زمینه خدمات و سرویس‌های خانگی و محلی اعلام کرده است و در بازار خانگی استرالیا در جایگاه اول باقی مانده است.

مزایای سایت Freelancer.com

  • می‌توانید با مرور نمونه‌های کارهای قبلی و خواندن نظرات پروفایل آن‌ها، افراد ماهری پیدا کنید که به آن‌ها اعتماد کنید.
  • پیشنهادات رایگان را از فریلنسرهای با استعداد در عرض چند ثانیه دریافت کنید.
  • برای دریافت به روزرسانی‌های مداوم برای پیشرفت کار، می‌توانید با فریلنسرهای خود به صورت زنده چت کنید.
  • پس از اتمام کار و رضایت 100% از کار، هزینه را پرداخت کنید.
  • با برنامه ردیاب زمان و نرم افزار تلفن همراه این سایت، به روز باشید.
  • پشتیبانی این سایت شامل افراد واقعی است که 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس هستند.

freelancer.com

نحوه کسب درآمد از سایت فریلنسر

اگر یک فریلنسر هستید یا می‌خواهید کار فریلنسری خود را شروع کنید، این موارد را بدانید تا به سادگی در سایت فریلنسر (Freelancer.com) کسب درآمد کنید:

در سایت، انتخاب کنید که می‌خواهید بعنوان یک فریلنسر فعالیت کنید؛ سپس مراحل زیر را انجام داده تا به کسب درآمد نزدیک شوید.

مشخصات خود را کامل کنید

  • مهارت و تخصص خود را انتخاب کنید.
  • یک عکس پروفایل رسمی را بارگذاری کنید.
  • مرحله تایید را انجام دهید.

مشاغل متناسب با مهارت، تخصص، قیمت و برنامه خود را جستجو کنید

  • مشاغل موجود برای همه مهارت‌ها را در سایت قرار داده شده است. فرصت‌های شغلی خود را با استفاده از فیلترها دقیق‌تر مشخص کنید. آن را ذخیره کنید و هنگامی که آن کار در دسترس باشد به شما هشدار داده می‌شود.

بهترین پیشنهاد خود را بنویسید

  • بهترین تلاش خود را کرده و موثرترین قلم خود را به کار ببرید. پروژه را بخوانید و به مشتریان اطلاع دهید که خلاصه آن‌ها را می‌فهمید. به آن‌ها بگویید که چرا شما بهترین فرد برای این شغل هستید. نوشتن مختصری برای هر پروژه برای کارفرما موثرتر از انجام آن پروژه است!

پاداش بگیرید و درآمد کسب کنید

  • پس از استخدام شدن، آماده کار شوید. کار خود را با کیفیت بالا انجام داده و درآمد توافق شده را بدست آورید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت