کار با وب مانی چگونه است؟ طریقه کار با وب مانی

انتخاب این مقاله برای مطالعه نشان می دهد که شما از آن دسته افرادی هستید که تراکنش های بین المللی زیادی انجام می دهید و یا به خرید از سایت های خارجی و فعالیت هایی از این قبیل علاقه مند هستید و با درگاه های پرداخت ارزی نیز آشنایی دارید. پرداختینو در این مقاله چگونگی کار با وب مانی را به شما آموزش داده است. پس با ما همراه شوید.

چگونگی پرداخت با وب مانی

همانطور که می دانید، وب مانی یک درگاه پرداخت ارزی مانند پی پال است که خدمات مالی بین المللی را برای کاربران ارائه داده است.

هنگامی که شما به یک وب سایت فروشگاهی وارد می شوید، پس از انتخاب محصول مورد نظرتان، در صورتی که آیکون وب مانی جز درگاه های پرداخت آن سایت باشد، شما می توانید پرداخت هزینه را از طریق آن سایت انجام دهید.

در ادامه نحوه کار با وب مانی را برای شما عزیزان آموزش داده ایم.

آموزش کار با وب مانی

برای کار با وب مانی و انجام تراکنش های مالی یا استفاده از این درگاه پرداخت مالی بین المللی، لازم است که ابتدا نرم افزار مربوط به آن که وب مانی کیپر Webmoney Keeper نام دارد را بر روی سیستم خود نصب نمائید.

پس از نصب نرم افزار وب مانی کیپر، شما می توانید از طریق نرم افزار وارد حساب وب مانی خود شوید و پرداخت های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

هر حساب وب مانی دارای یک شناسه وب مانی WMID می باشد. به علاوه برای هر کدام از دارندگان حساب های وب مانی در درگاه پرداخت الکترونیکی وب مانی یک گواهینامه الکترونیکی وجود دارد که اطلاعات شما مطابق با آنچه هنگام افتتاح حساب وب مانی وارد کرده اید، در آم گواهینامه ثبت شد است.

توجه داشته باشید، در صورتی که هنگام افتتاح حساب وب مانی اطلاعات شخصی خود را وارد نکنید، گواهینامه ای با عنوان گواهینامه ناشناس برای شما صادر می شود. پس بهتر است که اطلاعات خود را حین افتتاح حساب به درستی وارد کنید تا گواهینامه الکترونیکی به نام خودتان برای شما صادر شود.

خرید از علی اکسپرس با استفاده از وب مانی

در این بخش از مقاله به منظور آموزش نحوه کار با وب مانی ، خرید از علی اکسپرس را آورده ایم تا شما عزیزان با چگونگی پرداخت با وب مانی آشنا شوید.

  • ابتدا وارد سایت علی اکسپرس بشوید و در میان محصولات موجود در سایت به جستجو بپردازید تا آیتم مورد نظر را بیابید.
  • پس از انتخاب کالایی که مد نظر دارید، می توانید با کلیک بر روی تصویر آن کالا، مشخصات و همچنین قیمتی که برای آن مشخص شده است را ببینید. در صورت تائید مشخصات موجود، آن آیتم را به سبد خرید خود وارد کنید و وارد مرحله ی پرداخت شوید.
  • در مرحله ی پرداخت هزینه، درگاه پرداخت مورد نظر تان که همان وب مانی است را انتخاب کنید.
  • حالا باید اطلاعات پرداخت تان را وارد کنید و سپس بر روی دکمه Pay My Order کلیک نمائید.
  • با انتخاب این گزینه پرداخت هزینه خرید با وب مانی برای شما انجام می شود و پیغام تائیدیه پرداخت برای شما ارسال می شود.

کار با وب مانی

پرداخت با وب مانی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید جزئیات سفارش و تراکنش پرداخت خود را مشاهده کنید. برای این منظور بر روی گزینه Back to Order Details کلیک نمائید تا جزئیات سفارش برای شما نشان داده شود.

در این مرحله خرید از علی اکسپرس انجام شد و شما کار با وب مانی را یاد گرفتید.

پرداخت هزینه خرید با استفاده از وب مانی توسط پرداختینو

در این مقاله نحوه ی پرداخت و چگونگی کار با وب مانی را آموختید. هم اکنون شما می دانید که برای پرداخت از طریق وب مانی نیاز به حساب وب مانی و همچنین کارت های اعتباری دارید.

اما عزیزان چنانچه به هر دلیل کارت اعتباری در اختیار ندارید و امکان پرداخت هزینه با وب مانی برای شما وجود ندارد، می توانید پرداخت هزینه را به تیم پرداختینو بسپارید.

برای این منظور درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. پس از آن پرداخت هزینه با وب مانی در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

در صورت وجود هر گونه سوال یا مشکل، با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت