چگونه اکانت پی پال بدون کردیت کارت دریافت کنیم؟

پی پال، این درگاه پرداخت الکترونیکی پرطرفدار، که از امنیت بالائی هم برخوردار است، خدمات پرداختی خود را به گونه ای ارائه داده است که شما می توانید پرداخت هزینه ی خرید محصولات مختلف به صورت بین المللی را با استفاده از آن انجام دهید. برای صاحبان کسب و کار نیز نوعی حساب بیزینس در پی پال وجود دارد که با استفاده از کردیت کارت می توانند این اکانت را دریافت کنند. دوستان اگر شما یکی از صاحبان کسب و کار هستید که به هر دلیل کارت های اعتباری در اختیار ندارید، می توانید به روشی که در این مقاله آموزش داده ایم، اکانت پی پال بدون کردیت کارت دریافت کنید. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

آموزش نحوه ی گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید اکانت پی پال را بدون کردیت کارت دریافت نمائید. برای این منظور مراحل زیر را گام به گام با ما همراه باشید.

گام اول

برای اکانت پی پال بدون کردیت کارت ابتدا باید به وب سایت پی پال به آدرس paypal.com وارد شوید و برای ایجاد اکانت، گزینه ی sign-up را کلیک نمائید. سپس برای ایجاد اکانت بیزینسی، گزینه ی Business Account را انتخاب کنید.

اکانت پی پال بدون کردیت کارت

گام دوم

در این جا پنجره ای برای شما باز می شود که از موارد موجود در آن باید پرداخت های استاندارد را انتخاب کنید (Payments Standard) . این نوع پرداخت ها که به پرداخت های استاندارد معروف است به صورت رایگان می باشد. برای انتخاب آن باید گزینه ی Select Standard را انتخاب کنید.

گام سوم

در این مرحله باید آدرس ایمیل خود را وارد نموده و سپس Continue را کلیک نمائید.

گام چهارم

در مرحله ی چهارم باید پسورد یا گذرواژه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پسوردی انتخاب کنید که قوی باشد و می بایست بین 8 تا 20 کارکتر باشد. پس از انتخاب پسورد مجددا گزینه ی Continue را کلیک نمائید.

گام پنجم

در این مرحله از شما خواسته می شود که نام کسب و کار خود را انتخاب کنید و سپس نام شرکت یا موسسه ای که مالک آن هستی را به طور دقیق و کامل وارد نمائید. بعد از آن باید شماره تلفن؛ آدرس، که به ترتیب شامل شهر، کشور و کد پستی می باشد را وارد کنید و پس از وارد کردن همه ی خواسته شده، گزینه ی Continue را کلیک نمائید.

گام ششم

در مرحله ی ششم پنجره ای برای شما باز می شود و از شما خواسته است تا تاریخی که در آن کسب و کار خود را تاسیس نموده اید، وار کنید. همچنین چنانچه دارای وب سایتی هستید، آدرس وب سایت خود را وارد کنید، سپس دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید و در ادامه در مورد متوسط میزان معاملات شما سوال می شود و میزان متوسط پرداخت هایی که ماهیانه دارید. سپس نام، شماره تلفن و آدرس خود را وارد کنید و گزینه ی Agree and Continue را کلیک نمائید.

اکانت پی پال بدون کردیت کارت

گام هفتم

تا این مرحله شما موفق به ساخت حساب بیزینسی خود شده اید و تا زمانی که آن را وریفای نکرده اید، پی پال فقط به شما مجوز برداشتوجه از حسابتان را می دهد. در صورتی مه مایل به انتقال وجه نیز هستید باید حسابتان را وریفای کنید.

توجه کنید : برای وریفای کردن حساب پی پال بیزینس خود باید با استفاده از ایمیل تان این کار را انجام دهید. سپس از سوی پی پال یک ایمیل دریافت می کنید که با باز کردن آن می توانید حساب خود را تائید نمائید.

گام هشتم

حال که حساب تان وریفای شد می توانید برای گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت اقدام کنید. برای این منظور باید حساب بانکی خود را به حساب پی پال خود لینک نمائید.

گام نهم

بنابراین به منظور گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت  وارد وب سایت رسمی پی پال شوید، به حساب خود لاگین کنید. در پنجره ای که برای شما باز می شود گزینه ی Add a bank account or card را انتخاب کنید. حالا Link a bank account را انتخاب کنید و از دو گزینه ی مشخص شده ی مربوط به حساب جاری و پس انداز یکی را انتخاب کنید. حالا در کارد سمت راست شماره حساب 17 رقمی خود را وارد کنید و در کارد سمت چپ Routing number که 9 رقمی می باشد را وارد کنید. در نهایت َAgree & Add را کلیک کنید تا حساب پی پال شما به حساب بانکی تان متصل شود.

به این ترتیب با طی کردن این مراحل موفق به گرفتن اکانت پی پال بدون کردیت کارت  خواهید شد.

از توجه و همراهی همیشگیتان سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت