پرداخت هزینه خرید از فروشگاه آنلاین خارجی Sephora

اگر به دنبال یک فروشگاه آنلاین خارجی معتبر برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی هستید، می توانید فروشگاه اینترنتی Sephora را انتخاب کنید؛ برای پرداخت هزینه خرید از Sephora هم اصلا نگران نباشید و با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. آیا مایید تا نحوه ی خرید از فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی Sephora آشنا شوید؟ با پرداختینو همراه شوید.

ما به شما چگونگی خرید از Sephora را آموزش داده ایم.

بیشتر بخوانید : 

چگونه از وب سایت بنگ‌گود خرید کنیم؟

 خرید از فروشگاه آنلاین KOODING

خرید از فروشگاه اینترنتی دبنهامز (debenhams)

معرفی فروشگاه اینترنتی Sephora

Sephora که یکی از معتبرترین سایت های خرده فروشی محصولات آرایشی بهداشتی می باشد و با خرید از آن، یک تجربه خرید جذاب و به یاد ماندنی خواهید داشت.

از سال 1998 ، Sephora فعالیت خود را آغاز نمود و اولین فروشگاه آمریکایی خود را در محله سوهو نیویورک، اولین فروشگاه کانادایی خود را در تورنتو در سال 2004 ، اولین فروشگاه مکزیکی را در مکزیکو سیتی در سال 2011 و اولین فروشگاه برزیلی خود را در سائو پائولو در سال 2012 افتتاح نمود. دفتر مرکزی Sephora Americas در سان فرانسیسکو واقع شده است.

در حال حاضر با بیش از 500 فروشگاه در سراسر قاره آمریکا و بیش از 2600 فروشگاه در 36 كشور جهان مشغول فعالیت است.

Sephora

این شرکت همچنین کارت اعتباری Sephora ، ویزا کارت Sephora و کارت اعتباری Sephora Visa Signature را برای مشتریان خود ارائه داده است، که با خرید از محصولات این شرکت با استفاده از این کارت ها، به مشتریان پاداش هم داده خواهد شد.

حال که با فروشگاه آنلاین Sephora آشنا شدید، در ادامه نحوه ی خرید از آن را خواهید آموخت. پس همچنان با پرداختینو همراه باشید.

آموزش خرید از فروشگاه آنلاین خارجی Sephora

در این بخش از مقاله به صورت گام به گام، می آموزید که چگونه از این فروشگاه آنلاین خرید کنید.

گام اول : ابتدا به وب سایت Sephora.com وارد شوید. پس از ورود به این سایت صفحه ی اصلی را مشاهده خواهیدکرد که شامل محصولات ارائه شده در فروشگاه آنلاین Sephora می باشد.

مراحل خرید از Sephora

گام دوم : از میان دسته محصولات، مطابق آنچه در تصویر زیر مشاهده می کنید، با توجه به آیتمی که مد نظر دارید، دسته محصول مرتبط با آن را انتخاب کنید.

مراحل خرید از Sephora

گام سوم : ما در این آموزش دسته محصولات ضد آفتاب را انتخاب کرده ایم؛ که با انتخاب آن گزینه وارد صفحه ی مربوط به محصولات ضد آفتاب خواهید شد و می توانید مجددا از بین آن محصولات، موردی را که مد نظر دارید انتخاب کنید.

مراحل خرید از Sephora

گام چهارم : پس از انتخاب آیتم، وارد صفحه مربوط به آن می شوید و مشخصات محصول، قیمت آن و ... را می توانید مشاهده کنید. پس از مطالعه ی ویژگی های محصول در صورتی که قصد خرید آن را دارید، مطابق شکل زیر دکمه ی Add to Basket را کلیک نمائید.

مراحل خرید از Sephora

گام پنجم : پس از انتخاب Add to Basket ، صفحه ی برای شما باز می شود که در آن می توانید خرید خود را با انتخاب گزینه checkout و پرداخت هزینه آن به پایان برسایند، یا اینکه با انتخاب گزینه Continue Shopping به خرید خود ادامه دهید و پس از اتمام خرید، هزینه را بپردازید.

مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی

گام ششم : با انتخاب گزینه ی checkout ، وارد مرحله ی پرداخت هزینه می شوید و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال نیز در سایت Sephora وجود دارد. بنابراین پس از وارد کردن مشخصات پرداخت، آدرس پستی و پرداخت هزینه آیتم یا آیتم های خریداری شده، فرایند خرید شما تکمیل شد و آن محصولات برای شما ارسال می شود.

پرداخت هزینه خرید از فروشگاه خارجی Sephora توسط پرداختینو

کاربران زیادی هستند که مشتریان وب سایت های خارجی می باشند و ترجیح می دهند برخی از مایحتاج خود را از این فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. اما به دلایلی برای پرداخت بین المللی هزینه با مشکل مواجه هستند.

ما به این دسته از عزیزان میگویئم که اصلا نگران نباشید و با خیال آسوده، پرداخت هزینه را به تیم پرداختینو بسپارید. ما پرداخت هزینه را به صورت امن و در کمترین زمان ممکن برای شما انجام خواهیم داد. فقط کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام کنید؛ و معادل ریالی هزینه مربوطه را به حساب پرداختینو واریز نمائید. پس از آن پزداخت هزینه با کسر کارمزد ناچیز برای شما انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله صمیمانه سپاسگزاریم!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت