راهنمای مهاجرت به کبک Quebec در سال 2021

کبک Quebec بزرگ ترین ایالت کشور کانادا می باشد که وسعت آن در حدود 90 درصد کشور ما می باشد، اما دارای جمعیت بسیار کمی می باشد.

به همین دلیل علاقه مند است که از سراسر دنیا مهاجر بپذیرد و سالانه افراد زیادی داوطلب مهاجرت به کبک Quebec هستند.

شما تا چه حد با شرایط و چگونگی مهاجرت به کبک آشنا هستید؟ پرداختینو در این مقاله شما را با روش مهاجرت به کبک Quebec در سال 2021 آشنا کرده است. لطفا با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

حتما بخوانید :

نحوه پیدا کردن کار در کانادا

مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا کدام اند ؟

چرا به کبک Quebec مهاجرت کنیم؟

به دلیل شرایط بسیار مناسب معیشتی و تحصیلی در این ایالت از کشور کانادا برقرار است، افراد بسیاری علاقه مند هستند که به کبک سفر کنند.

زبان رسمی در این ایالت، زبان فرانسوی است و بیشتر افرادی که به زبان فرانسه مسلط هستند، مهاجرت به کبک Quebec را به مکان های دیگر ترجیح می دهند. البته در ایالت کبک ، برای افراد تازه وارد و مهاجران به صورت رایگان کلاس های آموزش زبان فرانسه برگزار می شود.

مهاجرت به کبک Quebec

از دیگر مزایای زندگی در کبک Quebec می توان به این موارد اشاره کرد که:

  • هزینه های ماهیانه که برای فرزندان شهروندان کبک در نظر گرفته می شود به مراتب از سایر ایالت های کشور کانادا بیشتر است.
  • هزینه بیمه کردن خودرو در کبک نیز نسبت به دیگر مکان ها در کانادا کمتر است.
  • برای افراد شاغل در ایالت کبک Quebec ، هزینه نگهداری کودکان و شهریه مهدکودک بسیار ناچیز است
  • پذیرش در کبک Quebec بر اساس نیازهای شغلی صورت می گیرد، بنابراین شانس اشتغال در این ایالت بسیار بیشتر است.
  • و نکته ی بسیار مهم و قابل توجه در مورد مزیت های مهاجرت به این ایالت، مربوط می شود به وام و بورسیه تحصیلی دانشجویان که بسیار عالی و کارآمد است.

حال که با برخی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به کبک Quebec آشنا شدید، در ادامه شما را با راه ها و روش های مهاجرت به این ایالت آشنا خواهیم کرد. همچنان با ما همراه باشید.

بهترین راه ها و روش های مهاجرت به کبک Quebec

به طور کلی چند برنامه مهاجرت به کبک Quebec برای علاقه مندان به مهاجرت در نظر گرفته شده است، که می توانند از این روش ها برای دریافت اقامت و ادامه ی زندگی در این ایالت اقدام نمایند.

  • برنامه سرمایه گذاری : برای مهاجرت به کبک Quebec از طریق سرمایه گذاری، محدودیت مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سن و ... وجود نداردو تنها کافیست شما ثابت کنید از سرمایه کافی برای هزینه های زندگی، به علاوه سرمایه گذاری در کبک برخوردار هستید.
  • برنامه کارآفرینی : افرادی که قصد دارند از طریق برنامه مهاجرت کارآفرینی به کبک مهاجرت کنند، لازم است که برنامه کارآفرینی که در نظر دارند را ارسال نمایند تا توسط مقامات مربوطه مورد بررسی قرار گیرد. به علاوه لازم است که زبان فرانسوی را در حد بالاتر از متوسط بدانند و از دانش کافی در این سطح از زبان فرانسه برخوردار باشند. در صورتی که برنامه کارآفرینی آن ها پذیرفته شود، می توانند برای مهاجرت اقدام نمایند.
  • برنامه خود اشتغالی : داوطلبانی که قصد مهاجرت به کبک Quebec ، از طریق برنامه خود اشتغالی را دارند، سوابق کاری و تحصیلی شان مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین سن، مدرک زبان و تمکن مالی آن ها در نظر گرفته می شود. با توجه به این موارد و امتیازی که داوطلب کسب خواهد کرد، درخواستش پذیرفته یا رد می شود.

راهنمای مهاجرت به کبک Quebec کانادا

بنابراین اگر قصد مهاجرت دارید و ایالت کبک را برگزیده اید، می توانید با توجه به آنچه در مقاله ی فوق مطرح شد، برای سفر و ادامه زندگی در این ایالت از کشور کانادا اقدام نمائید.

البته فرایند درخواست برای مهاجرت به کشورهای دیگر، با هزینه هایی نیز همراه است که پرداخت آن ها به صورت بین المللی با استفاده از کارت های اعتباری نظیر ویزا و مسترکارت و ... امکان پذیر است. اگر این نوع کارت ها را در اختیار ندارید، اصلا نگران نباشید و پرداخت هزینه را به مجموعه پرداختینو بسپارید.

پرداخت هزینه درخواست مهاجرت به کبک Quebec توسط پرداختینو

برای این منظور لازم است که ابتدا از طریق لینک زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمائید. ما پس از بررسی های لازم از شما می خواهیم که معادل ریالی آن را به حساب پرداختینو واریز نمائید. پس از آن پرداخت هزینه برای شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت