مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا کدام اند ؟

داوطلبان مهاجرت به کانادا باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. آزمون های بین المللی متنوعی سالانه در سراسر دنیا برگزار میشود مانند  PMP  ،   GRE  ،  تافل  و ... . اما فقط بعضی از آن ها برای مهاجرت به کانادا مورد تائید است.

اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید، خوب است که با این مدارک آشنا شوید. پرداختینو در این مقاله مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا را معرفی کرده است. لطفا با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

چرا برای مهاجرت به کانادا در آزمون های بین المللی زبان شرکت کنیم؟

آیا می دانید که سفر برای اقامت در کانادا، طبق برنامه های مهاجرتی متفاوتی که در این کشور برای مهاجران در نظر گرفته شده است امکان پذیر است؟ بنابراین بنا به هر کدام از برنامه های مهاجرتی که طبق آن قصد سفر داشت باشید باید ابتدا برای دریافت مدرک زبان مورد نیاز آن اقدام کنید.

خوب است بدانید که حتی اگر زبان مادری شما زبان انگلیسی باشد، لازم است که مدرک زبان مربوطه را در دست داشته باشید. پس لازم است که در آزمون های بین المللی شرکت کنید و مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا را دریافت کنید.

مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

سیستم نمره دهی CLB چیست؟

هرکدام از آزمون هایی که برای دریافت مدارک زبان برگزار می شود دارای سیستم های امیتازدهی و نمره دهی مخصوص به خود می باشد. سیستم امتیازدهی و تعیین سطح کانادایی CLB، با مقایسه ی نمرات این آزمون ها، یک سیستم واحد و یکپارچه ارائه کرده است که طبق آن، نمره ی قبولی داوطلب مورد بررسی قرار می گیرد.

مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا کدام است؟

پیش تر گفتیم که با هر برنامه ی مهاجرتی که بخواهید به کانادا مهاجرت کنید، لازم است که مدرک زبان مربوط به آن را داشته باشید. در این بخش از مقاله شما را با مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا آشنا کرده ایم.

یکی از مدارک زبان مورد تائید برای مهاجرت به کانادا از سوی سیستم Express Express صادر می شود. کلیه ی افرادی که نامشان در این سیستم ثبت می شود، باید یک ندرک معتبر زبان در پروفایل خود داشته باشند. مدت زمان اعتبار مدرک این آزمون 2 سال می باشد و چنانچه قبل از مهاجرت شما مدرکتان منقضی شود، لازم است که مجددا در آزمون شرکت کنید.

سیستم Express Express شامل سه برنامه مهاجرتی کانادا می باشد که عبارتند از : Federal Skilled Worker ، e class Canadian Experienc و  Trades Trucks Federal ؛ که هر یک از این برنامه های مهاجرتی مستلزم دریافت حداقل نمره معین شده برای آن برنامه می باشد و در صورتی که داوطلب حداقل نمره را دریافت کند واجد شرایط درخواست مهاجرت خواهد شد و می تواند ادامه فرایند اپلای خود را ادامه دهد.

کدام زبان ها برای کانادا بهتر است

از دیگر مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت درکانادا می توان موارد زیر را نام برد :

  • CELPIP
  • IELTS-General
  • TEF
  • TEFAQ
  • DALF
  • TCFQ

بنابراین اگر خواهید برای تحصیل، کار و یا اقامت دائم در کانادا به این کشور مهاجرت کنید، لازم است که ابتدا مدرک زبان انگلیسی دریافت کنید.

فرقی نمی کند زبان انگیسی زبان اول شما باشد یا نه، در هر صورت شما باید در آزمون های بین المللی مربوطه شرکت کنید و مدرک آن را دریافت کنید.

اما چنانچه زبان انگلیسی زبان دوم یا سوم شما باشد برای شرکت در آزمون نیاز به تمرین و تکرار بیشتری نسبت به گروه اول دارید تا بتوانید موفق شوید. حتی آزمون های شبیه سازی شده نیز به صورت آنلاین برای داوطلبان در سایت های مختلف قرار داده شد است که می توانید برای آمادگی هر چه بیشتر در آزمون، از آن ها استفاده کنید.

بنابراین اگر قصد ماجرت به کانادا را دارید، برای دریافت مدارک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا می توانید از هم اکنون اقدام کنید و منابع مربوطه را تهیه کرده و مطالعه را آغاز کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی

چنانچه برای تهیه منابع مورد نیاز خود از سایت های خارجی، امکان پرداخت هزینه برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به تیم پرداختینو بسپارید. همچنین برای ثبت نام آزمون های بین المللی و پرداخت هزینه آن می توانید روی کمک ما حساب کنید.

ما در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد. کافیست از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

همچنین برای پرداخت هزینه های تعیین وقت سفارت کانادا میتوانید از خدمات تیم پرداختینو بهره ببرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت