آموزش خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی

امروز با وجود امکانات تکنولوژیکی و با وجود اینترنت، امکان خرید از هر جای دنیا وجود دارد و واژه ی فاصله دیگر معنای قبل را ندارد. به این ترتیب که شما می توانید پرداخت هزینه را به آسانی از هر جای دنیا به هر جای دیگر انجام دهید. بله این کارت های اعتباری هستند که امر پرداخت را اینگونه آسان ساخته است. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از کارت هایی نظیر ویزا و مسترکارت نیز حساب های بین المللی خود را شارژ نمائید. آیا می دانید چگونه؟ به منظور آشنایی با نحوه شارژ حساب پرفکت مانی یا همان خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مسترکارت مجازی در این مقاله با پرداختینو همراه شوید.

شارژ حساب با استفاده از کارت های اعتباری

زمانی که شما حساب بین المللی خود، که در این جا منظور حساب پرفکت مانی است، را شارژ می کنید، در حقیقت دارید دلار پرفکت مانی خریداری می کنید. ایا تا کنون خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت را انجام داده اید؟ اگر نه، ادامه ی این مقاله را به دقت مطالعه کنید، ما مراحل خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی را برای شما آموزش داده ایم.

خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت

مراحل خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی

دوستان عزیز، به منظور آشنایی با نحوه خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

وب سایت Luna Exchange  شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است که می توانند خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی را به راحتی انجام دهند و به این ترتیب توانسته است کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

برای خرید پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی :

مرحله اول : ابتدا به وب سایت رسمی Luna Exchange  وارد شوید. سپس به آدرس www.alphachanger.com/order/credit-card-to-pm

بروید تا مراحل خرید دلار پرفکت مانی را طی کنید.

حال اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را با دقت وارد کنید.

مرحله دوم : نام و آدرس مربوط به ویزا کارت یا مسترکارت مجازی خود را وارد کنید.

مرحله سوم : شماره کارت خود را با دقت تایپ کنید.

مرحله چهارم : در این مرحله باید شماره حساب پرفکت مانی خود را وارد کنید.

مرحله پنجم : در این جا شما باید میزان ارز مبادله ای (میزان شارژ) را مشخص کنید.

مرحله ششم : در مرحله ی ششم شما باید سفارش خود را ثبت کنید تا عملیات شارژ حساب پرفکت مانی با مبلغی که مشخص کرده اید برای شما انجام شود. که این مبلغ از طریق ویزا کارت یا مستر کارت شما انتقال پیدا می کند.

به این ترتیب شما می توانید خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی را انجام دهید.

خرید دلار پرفکت مانی توسط پرداختینو

دوستان عزیزی هستند که کارت های اعتباری ویزا یا مسترکارت در اختیار ندارند و نگران شارژ حساب پرفکت مانی خود هستند.

باید به این دسته از عزیزان بگوئیم که، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. کافیست درخواست خود را برای ما ارسال نمائید.

خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت

عزیزان، به محض اینکه معادل ریالی میزان ارز درخواستی خود برای شارژ حساب پرفکت مانی را برای گروه چرداختینو ، پرداخت کردید، متخصصان ما درکوتاه ترین زمان ممکن ب درخواست شما رسیدگی کرده و شارژ حساب شما را انجام خواهند داد.

توجه داشته باشید که : شماره حساب پرفکت مانی خود را به دقت ارسال کنید، چرا که در بسیاری از موارد در صورتی که اشتباهی صورت می گیرد، امکان استرداد مبلغ واریزی وجود نخواهد داشت. پس لطفا به این مسئله خوب دقت کنید.

سخن آخر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با وجود اینترنت نقل و انتقالات مالی بین المللی بسیار آسان و بی دردسر انجام می شود. به این ترتیب که شما میتوانید با افتتاح حساب های بین المللی و شارژ حساب خود، پرداخت های ارزی بین المللی را انجام دهید.

در این مقاله نیز برای شما عزیزان چگونگی خرید دلار پرفکت مانی با ویزا کارت و مستر کارت مجازی را آموزش دادیم. همچنین برای شما عزیزان گفتیم که در صورت در اختیار نداشتن کارت های اعتباری می توانید عملیات شارژ دلار پرفکت مانی را به ما در تیم پرداختینو بسپارید.

از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می دهید از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    Seyed Gholamreza Sadat Ghadami. ۰۶ دی ۱۳۹۹ پاسخ دادن
    سلام خسته نباشید من در آلمان زندگی میکنم میتونم پرفک مانی بخرم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۰۷ دی ۱۳۹۹ پاسخ دادن
      سلام
      بله میتوانید ، ولی باید در سایت احراز هویت کنید حتما

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت