پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) با کارت شتاب

اگر قصد دریافت ویزای اقامت کانادا را دارید، باید بدانید که هزینه درخواست یا اپلیکیشن اقامت کاندا برای اهداف مختلف کاری، تحصیلی، توریستی و ... متفاوت است و لازم است که هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) را پرداخت کنید.

برای پرداخت هزینه لازم است که یکی از انواع کارت های اعتباری نظیر ویزا یا مسترکارت و ... را داشته باشید؛ در غیر این صورت امکان پرداخت هزینه با کارت شتاب توسط شرکت پرداخت ارزی پرداختینو برای شما میسر شده است. با ما همراه شوبد تا شما را با انواع درخواست ویزای کانادا و چگونگی پرداخت هزینه اپلیکیشن کانادا اشنا کنیم.

حتما بخوانید : پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

آشنایی با انواع ویزای کانادا

در این بخش از مقاله شما را با انواع ویزای کانادا آشنا کرده ایم. لطفا با ما همراه باشید.

ویزای تحصیلی کانادا

به دلیل اینکه کانادا از سیستم آموزشی بسیار باکیفیتی برخوردار است، سالانه داوطلبان ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

این دسته افراد لازم است که برای ویزای تحصیلی درخواست دهند، سپس هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) را که برای ویزای تحصیلی تعیین شده است را بپردازند و پس از تکمیل فرایند درخواست و دریافت ویزای تحصیلی، برای ادامه تحصیل به کانادا سفر کنند.

هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC)

توجه داشته باشید که این نوع ویزا جز ویزاهای موقت کانادا محسوب می شود و مبلغ اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) ، به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.

ویزای کار کانادا 

ویزای کاری کانادا نیز یکی دیگر از انواع ویزای موقت کانادا می باشد که دواطلب زیادی از سراسر دنیا دارد و افرادی که دارای مهارت لازم برای کار در کانادا هستند و از سوی دولت کانادا پذرفته می شوند، می توانند پس از چند سال کار در این کشور برای اقامت دائم درخواست دهند.

البته طی سال هایی که در کانادا به سر می برند ملزم به پرداخت مالیات به دولت کانادا هستند.

برای دریافت ویزای کار کانادا نیز لازم است که فرایند مربوط به آن طی شود و مبلغ اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) پرداخت شود. پیش تر گفتیم که هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) برای ویزاهای موقت قابل برگشت نمی باشد.

پرداخت هزینه پروسه بیومتریک

اتباع بعضی از کشورها از جمله ایران که در سن 14 تا 79 سالگی به سر می برند، علاوه بر اقدامات لازم برای دریافت ویزا و درخواست پذیرش، لازم است که برای انجام پروسه بیومتریک نیز اقدام نمایند. پروسه ی بیومتریک مربوط می شود به اثر انگشت و گرفتن عکس فرد متقاضی که دارای هزینه نیز می باشد و لازم است هزینه ی پروسه بیومتریک هم علاوه بر هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا پرداخت شود.

شما به مدت 30 روز از زمان اپلای برای مهاجرت به کانادا فرصت دارید که پروسه بیومتریک را انجام دهید. پروسه بیومتریک را می توانید به صورت آنلاین در یکی از مراکز درخواست ویزا (visa application center) انجام دهید. البته این امکان برای شما وجود دارد که با چک کردن لیست مربوط به VAC نزدیک ترین محل به مکان خود را برای انجام پروسه بیومتریک انتخاب کنید.

به این ترتیب شما می توانید برای مهاجرت با هدف کار، تحصیل و ... به کانادا سفر کنید.

هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC)

اما پیش تر گفتیم که لازم است برای پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا ، کارت اعتباری در اختیار داشته باشید، و همچنین گفتیم که اگر امکان پرداخت هزینه از طریق این نوع کارت ها برای شما وجود ندارد، می توانید ایم کار را به ما در مجموعه پرداختینو بسپارید.

در ادامه همچنان با ما همراه شوید تا شما را با نحوه ی پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) از طریق کارت شتاب آشنا کنیم.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) توسط پرداختینو

دوستان همیشه همراه پرداختینو ، در صورتی که مایل هستید پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) را به ما بسپارید، ابتدا لازم است که از طریق لینک زیر درخواست خود را به ما اعلام کنید.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

همکاران ما پس از بررسی درخواست تان ، به شما اعلام خواهند کرد که معادل ریالی هزینه مربوطه را به حساب پرداختینو واریز نمائید. پس از آن ما با کسر کمترین کارمزد ، پرداخت هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) را برای شما انجام می دهیم.

کلام اخر

در این مقاله مطالبی را در مورد انواع ویزا کانادا و درخواست هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا (MyCIC) برای شما عنوان کردیم. امید است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت