پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) توسط پرداختینو

مدرک آیلتس (IELTS) یکی از مدارک بین المللی زبان انگلیسی است که برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌های برخی از کشورهای دنیا داشتن این مدرک از الزامات است. این کشورها، کشورهای انگلیسی زبان هستند. برای دریافت این مدرک باید در آزمون آیلتس (IELTS) ثبت نام کنید تا مدرک آن را دریافت کنید. در این مقاله ما در تیم پرداختینو نحوه‌ی ثبت نام این آزمون و پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) را به شما آموزش خواهیم داد. لطفا با ما همراه شوید.

الگوی آزمون آیلتس (IELTS) و برنامه مطالعاتی

برای داوطلبانی که به دنبال کسب نمره خوب در آزمون IELTS هستند مهم است تا درباره‌ی الگوی امتحان آیلتس و برنامه درسی آن به طور کامل اطلاعات کسب کنند. برنامه درسی آیلتس شامل چهار بخش ، خواندن ، گوش دادن ، صحبت کردن و نوشتن است. شما در این چهار بخش سنجیده می‌شوید و نمره کل آیلتس را از این چهار مهارت خواهید گرفت به این ترتیب که نمره کل، برابر با مجموع امتیازات در این چهار حوزه مهارت است. کل زمان آزمون 2 ساعت و 45 دقیقه است.

ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS)

چهار بخش آزمون آیلتس (IELTS)

  • بخش گوش دادن
  • بخش خواندن
  • بخش نوشتن
  •  بخش سخنرانی

درباره‌ی نمره‌ی آزمون آیلتس (IELTS)

آیلتس برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی در تمام سطوح طراحی شده است. نمره کل IELTS شما ترکیبی از امتیازات از چهار بخشی که گفته شد می‌باشد. شما نمرات IELTS را بر اساس هر یک از چهار مهارت از 1 - 9 دریافت خواهید کرد.

چگونه می‌توان از نمره آزمون آیلتس (IELTS) مطلع شد؟

نکته قابل توجه در مورد این آزمون این است که معمولاً نتایج طی مدت دو هفته اعلام می‌شود.

  • اگر شما امتحان خود را مبتنی بر رایانه داده‌اید ، نتایج شما طی 5-7 روز یا طی یک هفته بعد اعلام می‌شود.
  • حالت آفلاین : برای آزمون آفلاین یا مبتنی بر کاغذ ، می‌توانید نتایج خود را ظرف 13 روز از روز امتحان دریافت کنید.

آموزش ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS)

در هنگام ثبت نام حتماً گذرنامه خود را در دسترس خود قرار دهید زیرا در زمان ثبت نام به شماره‌ی گذرنامه نیاز دارید. علاوه بر این ، شما باید گذرنامه خود را در روز آزمون نیز با خود داشته باشید.

 ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) به آسانی و به این ترتیب انجام می‌شود که :

  • ابتدا باید به صفحه رسمی ثبت نام شورای انگلیس مراجعه کنید.
  • در آن وب سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  • نزدیکترین مرکز آزمون را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید.
  • ثبت نام خود را انجام دهید و پرداخت هزینه آن را به صورت آنلاین انجام دهید.
توجه داشته باشید : افراد زیر 18 سال به حمایت والدین یا سرپرستان خود نیاز دارند تا بتوانند برای آزمون ثبت نام کنند.

پس از اتمام ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) ، مرکز آزمون، تأیید کتبی ثبت نام را برای اطلاع شما از تاریخ و زمان برگزاری آزمون ارسال می‌کند.

هزینه‌ی ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS)

هزینه ثبت نام آیلتس حدود 185.32 دلار می‌باشد. اما هزینه‌های دیگری نیز در برای آزمون آیلتس وجود دارد از جمله هزینه‌ی لغو آزمون، هزینه‌ی تغییر تاریخ آزمون و ... که در ادامه خواهیم گفت.

ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS)

هزینه‌های لغو آزمون آیلتس چیست؟

در شرایط زیر شما باید هزینه‌هایی را برای لغو آزمون آیلتس بپردازید :

  • اگر برنامه آزمون IELTS خود را بیش از پنج هفته قبل از تاریخ آزمون لغو کنید ، مبلغ پرداختی را منهای 25٪ آن دریافت خواهید کرد.
  • اگر امتحان آیلتس را در کمتر از پنج هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون لغو کنید ، بازپرداخت دریافت نمی‌کنید.
  • در صورت عدم حضور در آزمون ، هزینه آن را دریافت نخواهید کرد.

کسانی که می‌توانند 5 روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون ، گواهی پزشکی ارائه دهند، می‌توانند پس از کسر هزینه اداری آن ، بازپرداخت هزینه را دریافت کنند.

هزینه‌ی تغییر برنامه‌ی آزمون آیلتس

اگر می‌خواهید تاریخ آزمون خود را تغییر دهید ، می‌توانید حداقل پنج هفته قبل از تاریخ برگزاری آزمون رزرو شده برای شما و قبل از کسر هزینه لغو یا تعویق آن، درخواست انتقال روز آزمون را بدهید. همچنین ، اطمینان حاصل کنید که تاریخ آزمون جدید باید ظرف سه ماه بعد از تاریخ اصلی آزمون باشد.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون آیلتس (IELTS) 

داوطلبان شرکت در آزمون آیلتس که به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه‌ی آزمون به صورت آنلاین نیستند، می‌توانند با خیال آسوده این کار را به ما بسپارند. برای این منظور کافیست به وب سایت پرداختینو وارد شوند و پس از ساخت حساب کاربری و احراز هویت، درخواست پرداخت هزینه را ثبت و برای ما ارسال نمایند.

دوستان برای استفاده از خدمات مشاوره‌ی ما در گروه پرداختینو، حتما از طریق تماس تلفنی اقدام نمائید. مشاوران مجرب و کارآزموده‌ی ما به کلیه‌ی سوالات شما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    حامد پاک ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ پاسخ دادن
    با سلام

    سوالی خدمتتون داشتم میخواستم بدونم آزمون آیلس از کدام کشور انجام میشود ؟ بنده برای مهاجرت به استرالیا نیازمند آیلس ۷ می باشم که باید برای گرفتن این نمره در یکی از کشور های برگزارکننده آزمون آیلس ثبت نام کنم و هزینه آزمون آیلسم را پرداخت کنم . شنیده ام که آزمون آیلس از طریق کشور ترکیه آسان تر است ؟‌ آیا این امکان وجود دارد ؟‌

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت