کسب درآمد به دلار از گوگل ادسنس (Google AdSense)

برای همه ما پیش آمده است که وقتی وارد برخی سایت ها میشویم با انواع تبلیغات در آن ها رو به رو میشویم. گوگل برای این نوع تبلیغات ابزاری به نام Google AdSense در نظر گرفته است. در صورتی که صاحب سایتی باشید، این ابزار به شما این امکان را میدهد که با پذیرش تبلیغات کسب درآمد کنید. با پرداختینو همراه باشید تا شما را با این ابزار گوکل و نحوه کسب درآمد از آن آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: گوگل پی چیست؟

Google AdSense

Google AdSense  چیست؟

AdSense یک روش رایگان و ساده برای کسب درآمد با نمایش تبلیغات در کنار محتوای آنلاین شما می باشد. با استفاده از AdSense می توانید تبلیغات مرتبط و جذاب را به بازدید کنندگان سایت خود نشان دهید و حتی ظاهر و احساس تبلیغات را متناسب با سایت خود تنظیم کنید.
تفاوت این ابزار گوگل با سایر ابزارهای تبلیغاتی در این است که تبلیغات ارائه شده توسط Google Ads را به وبسایت شما اضافه میکند. گوکل به ازای این تبلیغات بسته به تعداد کلیک کاربران روی آن ها و یا بسته به تاثیرآن تبلیغات به شما هزینه ای پرداخت می کند. Google AdSense این امکان دسترسی به به تعداد بیشماری تقاضای تبلیغات را میدهد. در وافع این به معنی یک رقابت شدید بر سر فضای مخصوص تبلیغات در وبسایت شما، تبلیغات مرتبط و همچنین تبلیغات به ازای هر محتوای آنلاین شما می باشد.

 

چرا  Google AdSenseرا انتخاب کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که این ابزار را به یک ابزار محبوب تبدیل کرده است در پایین به تعدادی از آن ها می پردازیم.

شخصی سازی و کنترل:

  • شما میتوانید ظاهر و احساس تبلیغات خود را متناسب با وب سایت خود تغییر دهید و مشخص کنید که در چه قسمت هایی می خواهید تبلیغات ظاهر شود.
  • نشان دادن تبلیغات مرتبط با نیاز کاربرانتان با هدف گذاری اتوماتیک
  • قابلیت انتخاب میان اندازه ها و قالب های مختلف تبلیغات و داشتن گزینه هایی برای مسدود کردن دسته خاصی از تبلیغات یا حتی تبلیغ کنندگان

پشتیبانی راحت و در دسترس:

  • توصیه های شخصی برای شما در حین گسترش کسب و کارتان
  • Help center و ابزارهای یادگیری آنلاین، برای تنظیم و اداره کردن حساب کاربریتان

دسترسی به تبلیغات گوکل:

  • بدون نیاز به مدیریت روابط با تبلیغ کنندگان، Google AdSense امکان دسترسی به تعداد بسیار زیادی تقاضای تبلیغات را ممکن میکند.
  • تعداد زیاد تبلیغ کنندگان به معنی یک رقابت شدید بر سر فضای مخصوص تبلیغات در وبسایت شما، تبلیغات مرتبط و همچنین تبلیغات به ازای هر محتوای آنلاین شما می باشد

ابزارهای عملکردی:

  • با گزارشات شخصی سازی آسان ، می توانید عملکرد تبلیغات خود را درک کرده و فرصت های رشد را شناسایی کنید.

ویژگی های بیشتر:

  • نشان دادن تبلیغاتی که به طور خاص برای ویدئو ها و بازی ها طراحی شده اند و همچنین تبلیغاتی که هم روی موبایل و هم دسکتاپ کار میکنند.
  • ارتباط یکپارچه با مدیر تبلیغات Google و Google Analytics

 

گوگل ادسنس Google AdSense

کسب درآمد از Google AdSense

توجه داشته باشید که عضویت در این ابزار گوگل کاملا رایگان است و شما نیاز به پرداخت هیچ وجهی نیستید و حتی گوگل است که به شما در ازای عضویت هزینه ای پرداخت میکند. میزان درآمدی که شما میتوانید از Google AdSense به دست آورید "به طور دقیق" تا قبل از استفاده از این ابزار مشخص نمیشود. میزان این درآمد، بر اساس پارامترهای متعددی چون، میزان ترافیک سایت شما، نوع محتوای تولیدی توسط شما، اینکه کاربران شما از چه موقعیت مکانی هستند، شما چگونه طبلیقات را تنظیم کرده اید و ... متغیر است.
با این حال اگر مایلید تخمینی از درآمد خود از Google AdSense داشته باشید میتوانید از سایت AdSense در قسمت revenue calculator اقدام کنید. این قسمت درآمد سالانه احتمالی را بر اساس طبقه بندی محتوای سایت شما (هنر و سرگرمی، امورمالی و غیره) و منطقه ای که بیشترین بازدید کننده های شما از آنجا هستند، محاسبه می کند.

بهترین راه برای فهمیدن مقدار دقیق درآمد حاصل از Google AdSense، ثبت نام و شروع به نمایش تبلیغات در سایت است. AdSense رایگان و کار با آن آسان است. هنگامی که حساب کاربری شما در حال اجراست ، می توانید در هر زمان وارد شوید و درآمد خود را بررسی کنید. این اظلاعات به شما ایده میدهد که آیا این برنامه برای شما مفید بوده و چقدر درآمد میتوانید در طول زمان انتظار داشته باشد.

 

کسب درآمد از گوگل ادسنس ( Google AdSense )در ایران

برای شروع رسمی کسب درآمد از این ابزار گوگل، شما نیازمند عضویت و وارد کردن اطلاعات آدرس دقیق خود هستید. ار آنجایی که ایران به دلیل تحریم ها قادر به استفاده راحت از این ابزار نمیباشد یک راه ساده استفاده از آدرس دوستان خارج از ایران است که میتوانید اطلاعات آدرس آن ها را وارد کرده و فعالیت خود را در این سیستم آغاز کنید.
 دقت داشته باشید که استفاده از آدرس های مجازی کار منطقی ای نیست چرا که پس از وارد کردن اطلاعات، نامه ای به همان آدرس برای شما ارسال خواهد شد که نشان میدهد فعالیت شما به طور رسمی آغاز شده است. به طور قطع آدرس های مجازی در اینجا کمکی نخواهند کرد. هنگامی که حساب کاربری شما در حال اجراست ، می توانید در هر زمان وارد شوید و درآمد خود را بررسی کنید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت