بررسی امنیت پی پال برای فروشندگان

پی پال یکی از معروف‌ترین درگاه‌های پرداخت آنلاین و انتخاب اول بسیاری از خریداران و فروشندگان برای نقل و انتقالات مالی بین المللی می‌باشد. در مقالات قبلی به ذکر مطالبی در مورد این درگاه پرداخت ارزی و بررسی امنیت پی پال پرداختیم. همچنین گفتیم که خریداران برای امنیت خرید با استفاده از پی پال چه نکاتی را باید در نظر داشته باشند. در این مقاله به بررسی امنیت پی پال برای فروشندگان خواهیم پرداخت. لطفا با پرداختینو همراه باشید.

بسیاری از فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای مختلف که قصد دارند از پی پال برای پرداخت در وب سایت‌های فروشگاهی خود استفاده کنند، مایلند بدانند که امنیت پی پال برای فروشندگان چگونه است؟ آیا پی پال از امنیت کافی برای قرار گرفتن به عنوان درگاه پرداخت بین المللی در سایت‌های آن‌ها برخوردار است یا نه؟ برای دریافت پاسخ این سوال همچنان با ما همراه باشید.

امنیت پی پال برای فروشندگان

امنیت پی پال برای فروشندگان

به طور طبیعی شما دوست دارید که هر معامله منجر به سود متقابل شود، اما در بیشتر مواقع، آنچه اتفاق می‌افتد چنین نیست و هر چه که برای خریداران خوب است همیشه برای فروشندگان خوب نیست.

اگر شما شغلی را اداره می‌کنید، دریافت هزینه برای محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این سوال برای شما پیش می‌آید که آیا می‌توان برای پردازش پرداخت مشتری به PayPal اعتمادکرد؟

اکثر مشاغلی که پرداخت‌های خود را با پی پال انجام می‌دهند، آن را یک پردازشگر پرداخت کاملاً بی خطر می‌دانند. با این وجود برخی از موارد ترس برای فروشندگان در این زمینه وجود دارد. بنابراین قبل از اقدام به انتخاب، لازم است که موارد امنیتی پی پال بررسی شود.

 

اما یک ریسک بزرگی که برای فروشندگان در مورد درگاه پرداخت الکترونیکی پی پال وجود دارد در ارتباط با اعتراضات مشتریان است.

 

در واقع مشکلی که وجود دارد این است که مشتریان همیشه می‌توانند در مورد عدم دریافت کالا یا عدم دریافت کالای درست، اعتراض داشته باشند و در اکثر مواقع پی پال حق را به مشتریان می‌دهد، مگر اینکه فروشنده بتواند دلایل محکمی برای اثبات حق خود داشته باشد.

مشتریان همچنین می‌توانند هزینه کارت اعتباری را به راحتی برگردانند. با این حال، به نظر می‌رسد که پی پال همچنان شهرت و آوازه‌ی بلندی دارد و برای بسیاری از کاربران بسیار قابل اعتماد است.

به نظر شما فروشندگان برای حل این مشکل چه کنند؟ آیا راه حلی برای این کار وجود دارد؟ در ادامه توصیه‌های لازم برای مقابله با این مشکل را برای فروشندگان ذکر کرده‌ایم. آن‌ها را به دقت مطالعه کنید.

توصیه‌هایی برای فروشندگان جهت استفاده‌ی امن از پی پال

  • ارسال کالا و محصولات باید تنها به آدرس‌های معتبر و صحیح انجام شود
  • در ازای دریافت کالاهای گران قیمت توسط گیرنده، از آن‌ها امضا بگیرید
  • شخصا برای ارسال کالا اقدام نکنید. بهتر است که مدارک ارسال از سوی UPS را برای ارسال کالا داشته باشید.
  • در مورد کالاها و محصولات خود به درستی توضیح دهید و بگوئید که قرار است چه چیز برای مشتری ارسال کنید و جای هیچ گونه ابهامی برای آن‌ها باقی نگذارید.
  • با مشتریان ناراضی بسیار مودبانه و با حوصله برخورد کنید و سریعا پاسخگوی آن‌ها باشید.

امنیت پی پال برای فروشندگان

البته در گذشته هزینه‌هایی به طور نامحسوس برای کسب و کارهای مختلف در نظر گرفته می‌شد که در مواردی برای پشتیبانی از مشتریان هنگام بروز مشکل از آن‌ها استفاده می‌شد. اما امروزه این مورد به کل حذف شده است و شما به عنوان یکی از صاحبان کسب و کار باید حتما تراکنش‌های خود را مستند کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید حقانیت خود را به پی پال اثبات کنید.

در این مقاله شما را نکاتی در مورد امنیت پی پال برای فروشندگان آشنا کردیم و گفتیم که چه مشکلاتی ممکن است برای آن‌ها هنگام استفاده از سیستم پرداخت پی پال، در ارتباط با مشتریان به وجود بیاید. حال که شما دوست عزیز با این موارد آشنا شدید، چنانچه قصد دارید به عنوان یک تاجر، فروشنده یا یک کارآفرین، پی پال را به عنوان درگاه پرداخت برای انجام تراکنش‌های خود برگزینید، حتما این نکات را مد نظر قرار دهید تا با مشکل جدی در این باره مواجه نشوید.

بیشتر بدانید : آموزش گام به گام و تصویری افتتاح حساب پی پال

دوستان، اگر پس از مطالعه‌ی مقالات سوالاتی ذهن شما را به خود مشغول کرد، حتما با ما تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کلیه‌ی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت