چگونگی کسب درآمد از طریق وبلاگ

از میان راه ها و روش های متنوعی که این روزها برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد، شما کدام روش را برگزیده اید؟ انتخاب شما برای کسب درآمد چیست؟ در مقالات قبلی چند روش کسب درآمد را برای شما عزیزان معرفی کردیم که عبارتند از : کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از گوگل ادسنس، کسب درآمد از یوتیوب و ... . در این مقاله نیز قصد داریم برای شما یک روش دیگر کسب درآمد را معرفی کنیم به نام کسب درآمد از طریق وبلاگ . آیا مایلید تا در این زمینه بیشتر بدانید؟ پس با پرداختینو همراه شوید.

برای درخواست نقد کردن درآمد ارزی خود، کلیک کنید!

مجموعه ی پرداختینو، پیشرو در زمینه انجام خدمات پرداخت های ارزی ، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی پرداخت هزینه خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون های بین المللی، ارسال حوالجات ارزی و ... می باشد.

اندکی درباره ی وبلاگ

معمولا در وبلاگ ها محتواهای متنوعی قرار می دهند از جمله : محتواهای ویدئویی، رویدادها، موسیقی، نظرسنجی ها و یا دیگر مطالب. به طور کلی وبلاگ ها تعاملی هستند و در آن کاربران با صاحبان وبلاگ ها در تعامل هستند. به همین دلیل وبلاگ می تواند محل مناسبی باشد برای بازاریابی و انجام تبلیغات به طوری که بتوان از طریق آن به کسب درآمد پرداخت.

کسب درآمد از طریق وبلاگ

در ادامه برای شما عزیزان نکاتی را در مورد چگونگی کسب درآمد از طریق وبلاگ را خواهیم گفت، همچنان با ما همراه باشید.

چگونه به کسب درآمد از طریق وبلاگ بپردازیم؟

چند روش برای کسب درآمد از طریق وبلاگ وجود دارد که در این بخش از مقاله ر کدام از آن ها را برای شما معرفی کرده ایم و توضیحات لازم را نیز در مورد هر کدام از آن ها آورده ایم. چنانچه شما نیز به کسب درآمد از طریق وبلاگ علاقه مند هستید، این مطالب را به دقت مطالعه کنید.

معرفی روش های کسب درآمد از طریق وبلاگ

 

کسب درآمد از طریق بیگ بلاگ (big blog)

این روش، یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن پول نقد است، اما باید بدانید که برای کسب درآمد از این طریق باید زمان زیادی بگذارید.

در این روش شما باید چند وبلاگ در شبکه های محبوب ایجاد کنید که از این طریق بازدیدکنندگان وبلاگ را افزایش دهید. در این روش شما باید از مهارت های لازم در زمینه بازاریابی برخوردار باشید.

روش پرداخت به ازای هر پست

در این روش شما وبلاگ ها را به یکسری وب سایت ها ارسال می کنید و در مقابل پول دریافت می کنید. در حقیقت وبلاگ ها را به وب سایت هایی ارسال می کنید که در آن ها امکان نوشتن پست های حمایت شده وجود دارد. در این روش شما نیاز ندارید که زمان زیادی صرف کنید و این روش باعث افزایش ترافیک وبلاگ نیز نمی شود.

کسب درآمد از طریق وبلاگ

کسب درآمد از طریق مسیریابی بلاگ splog

در بلاگ های splog ، یکسری فعالیت های به منظور نگهداری بلاگ انجام می شود که این کارها را می توان در هر زمانی انجام داد. در این روش یک مهارت لازم است آن هم باید از دانش کافی در مورد زبان موتور جستجو گویا برخوردار باشید. این گونه وبلاگ ها طوری تنظیم شده اند که به صورت خودکار مطالب را از فید RSS، موتورهای جستجو و منابع خبری استخراج می کنند.

کسب درآمد از طریق فروش لینک متنی

در این روش لینک های متنی به شرکت ها و مدیران وب سایت ها فروخته می شود. این لینک های متنی به بهبود رتبه ی سایت و افزایش ترافیک سایت این افراد کمک می کند.

این روش، یک روش مبتنی بر متن است و میزان درآمد آن بستیگی به رتبه بندی وبلاگ ها در گوگل دارد.

این روش هایی که معرفی کردیم، مهم ترین روش های کسب درآمد از طریق وبلاگ بود. شما دوستان عزیز نیز می توانید با توجه به مهارت ها و علاقه مندی های خود به روش های گفته شده به کسب درآمد از طریق وبلاگ بپردازید.

دوستان و همراهان همیشگی پرداختینو از این که با ما تا پایان این مقاله همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید.

همکاران و مشاوران مجرب ما در تیم پرداختینو به هرگونه پرسش، سوال و مشکل شما پاسخو خواهند بود.

لطفا با ما تماس بگیرید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت