سایت نتفلکس netflix چیست و چطور در ایران از آن استفاده کنیم ؟

آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید بدون هیچ دغدغه و نگرانی به تماشای فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود از تلویزیون بپردازید؟ دوست دارید که تلویزیون در هر زمانی که تمایل دارید در خدمت شما باشد و زمان پخش برنامه ها و فیلم های مورد علاقه خود را زمانبندی کنید؟

وقتی که در مورد زمان و روز دلخواه برای تماشای برنامه های تلویزیونی و فیلم ها صحبت می کنیم، ناگزیر اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، تماشای آنلاین آن ها است. سایت نتفلیکس ( نتفلکس ) یا Netflix، سرویس پخش فیلم و سریال های آنلاین در آمریکا است که می تواند تمامی این خدمات و امکانات را در اختیار شما قرار دهد.

 در ادامه با پرداختینو همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد سایت نتفلکس netflix، استفاده از امکانات آن در ایران و پرداخت هزینه آن با پی پال کسب کنید.

netfilix چیست

سایت نتفلکس netflix چیست؟

در سال 1997، رید هاستینگز به همراه مارک راندولف، "نتفلکس" را تأسیس کردند. سایت نتفلکس ارائه دهنده خدمات رسانه ای آمریکایی (سرویس اشتراکی ویدئویی) و پیشرو در به اشتراک گذاری اپیزودهای تلویزیونی و فیلم های سینمایی در دنیا است، از این رو در صورتیکه علاقه مند به دیدن فیلم و سریال های خارجی می باشید حتما با این سایت آشنایی دارید.

 این سایت به شما امکان می دهد به راحتی در خانه ی خود، کاتالوگ برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را جستجو کنید و فیلم مورد نظر خود را تماشا کنید.

netfilix یکی از سایتهای پرطرفدار برای مشاهده فیلم و سریال در دنیاست که بر اساس آخرین آمار موجود در سال 2019 ، 15 درصد پهنای باند اینترنت جهانی توسط نتفلیکس استفاده می شود.

ارائه سریال ها و فیلم های جذاب و پرطرفدار و همچنین حق اشتراک ارزان تر در مقابل سایر ارائه دهندگان سرویس مشابه ، باعث شده تا هر روز مشترکان بیشتری به استفاده از نتفلیکس ترغیب شوند.

علاوه بر مزایایی که در بالا برای netfilix گفته شد ، قرنطینه های سال 2020 به علت ویروس کرونا باعث افزایش سرعت رشد نتفلیکس شد و طبق آخرین آمار مشتریان این شرکت به بیش از 182 میلیون بیننده در سراسر جهان برای مشاهده فیلم و سریال های این سرویس رسیده است.

چطور از netfilix در ایران استفاده کنیم ؟

نتفلیکس در ایران از سال 1394 به علت تحریم ها ، فیلتر شده و امکان استفاده از این سرویس فوق العاده به راحتی برای همه ایرانیان امکان پذیر نیست.

جهت استفاده از نتفیلکس، ابتدا نیاز به استفاده از فیلتر شکن یا تغییر دهنده IP دارید و باید در این سایت عضو شوید.

از هرگونه پیشنهاد رایگان فعلی در این سایت استفاده کنید و طرحی را انتخاب کنید که فکر می کنید برای شما و خانواده تان مناسب خواهد بود. در صورتیکه تمایل دارید به اشتراک خود پایان دهید، می توانید در هر زمان که دوست دارید این کار را انجام دهید.

مشاهده برنامه ها در نتفلیکس

چه برنامه های تلویزیونی و فیلم هایی را می توانم در Netflix تماشا کنم؟

سایت نتفیلکس 125 میلیون ساعت محتوای در حال افزایش دارد که می توانید هر روز آنها را مشاهده کنید. برنامه های این سایت از سریال های نمایشی گرفته تا برنامه هایی در مورد شیوه زندگی، جدیدترین فیلمها، محتوای تاریخی، مستندها، نمایشهای طراحی، کمدی، نمایشهای بچه ها و بسیاری دیگر از ژانرها و سبک ها مطابق با سلیقه و علاقه تمامی افراد در جامعه، می باشد.

از این رو با عضویت در این سایت به راحتی و در هر زمانی می توانید برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید و لذت ببرید.

آیا هزینه ای برای عضویت در سایت نتفلکس باید پرداخت کنم؟

هزینه ی پرداخت عضویت در این سایت به صورت ماهانه است، با این حال، در ماه اول عضویت در سایت به صورت رایگان است.

در این دوره آزمایشی، شما می توانید به کل کاتالوگ Netflix دسترسی پیدا کنید، بنابراین یک تجربه واقعی از کل انتخاب های موجود برای مشاهده، خواهید داشت. این برنامه ها و پیشنهادات می توانند هر از گاهی تغییر کنند، بنابراین لطفاً وب سایت Netflix را بررسی کنید تا جزئیات را قبل از انتخاب تأیید کنید.

پس از عضویت در این سایت می توانید برنامه های آن را در هر دستگاهی از جمله تلویزیون، دستگاه های پخش رسانه ای، تبلت ها، تلفن های هوشمند تماشا کنید. 

کیفیت بهتر تصویر به چه سرعت اینترنتی نیاز دارید؟

به منظور تماشای با کیفیت و بدون قطعی نتفلکس، می توانید با استفاده از جدول پهنای باند مورد نیاز برای تماشای برنامه های این سایت در ادامه مطلب کمک بگیرید:

حداقل سرعت مورد نیاز برای تماشای فیلم ها و برنامه ها با کیفیت SD پهنای باند 3 مگابیت بر ثانیه توصیه می شود

حداقل سرعت مورد نیاز برای تماشای فیلم ها و برنامه ها با کیفیت HD پهنای باند 5 مگابیت بر ثانیه توصیه می شود

 به عنوان یک عضو Netflix، می توانید هر اندازه که می خواهید، در هر زمان و هر مکان برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید بنابراین برای استفاده بهینه از این موقعیت بهتر است قبل از انتخاب کیفیت فیلم ها و سریال های مورد نظر خود از کیفیت بسته اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید.

هزینه اشتراک در نتفلکس چقدر است؟

Netflix دارای سه نوع اکانت اشتراک Basic، Standard  و Premium  می باشد. هزینه ی اشتراک هر یک از این اکانت ها از تقریبا 9 دلار شروع می شود و تا 17 دلار نیز می باشد.

 بسته به اینکه کدام برنامه را انتخاب کنید، فیلم با کیفیت بالاتر (از جمله 4K Ultra HD) و ویژگی هایی مانند امکان تماشای فیلم روی بیش از یک صفحه در هر زمان، هزینه ی ماهانه شما محاسبه می شود. جهت پرداخت هزینه ی اشتراک تماشای برنامه ها و فیلم ها در سایت نتفلکس، در صورتیکه حساب پی پال ندارید می توانید به راحتی از سایت پرداختینو کمک بگیرید.

برای محاسبه ریالی هزینه اشتراک در نتفلکس ، تنها کافیه در سایت پرداختینو ثبت نام و در قسمت کاربری با استفاده از ماشین حسابی که در اختیارتان قرار دارد ، هزینه ها را محاسبه کنید و یا با ارتباط با ما از طریق چت آنلاین و یا سایر روش ها از قیمت دقیق و لحظه ای اکانت netfilix با خبر شوید و ارزان تر از همه جا از این سرویس فوق العاده بهره ببرید.

استفاده از نتفیلیکس در ایران

پرداخت هزینه نتفلکس

در صورتیکه حساب پی پال جهت پرداخت هزینه اشتراک ماهانه نتفلکس خود را ندارید می توانید از طریق پرداختینو هزینه ی خود را پرداخت نمایید.

برای این کار ابتدا باید در سایت پرداختینو ثبت نام کنید، سپس با ثبت سفارش و پرداخت معادل ریالی آن، تیم مجرب ما در کمترین زمان حساب شما را شارژ می کند. برای ثبت سفارش می توانید از طریق تیکت زدن اقدام نمایید. 

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    Abdolreza Rezamand ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام.ایا سینمای بالیوودهندرا میشودتماشاکرد؟
    آ یاسانسورفیلمهاوبرنامه های دیگرهم درنتفلیکس اعمال میشود؟
    آ یابرای تماشای آ فلاین عنوان برنامه موردنظرمان کافییست یا بایدفیلمهایاهربرنامه رادانلود نماییم؟
    باسپاس.ا.رضامند

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت