انتقال پول با وسترن یونیون چگونه انجام می شود؟

اگر تاکنون برای نقل و انتقالات ارزی خود با محدودیت مواجه بوده اید و برای جا به جایی مبالغ زیاد پول به صورت بین المللی مشکل پیدا کرده اید، این مقاله را به دقت مطالعه کنید. در این مقاله مطالبی را آورده ایم در ارتباط با انتقال پول با وسترن یونیون که این مشکلات را برای شما حل کرده است. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : انتقال پول با وب مانی

چرا از سیستم پرداخت وسترن یونیون استفاده کنیم؟

آیا شما با سیستم های پرداخت ارزی آشنا هستید و از خدماتی که برای کاربران ارائه داده اند آگاهی دارید؟ چقدر با وسترن یونیون آشنا هستید؟ ممکن است بپرسید چرا از سیستم پرداخت وسترن یونیون استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوئیم که برای این کار دو دلیل مهم وجود دارد :

  • نقل و انتقالات مالی با استفاده از وسترن یونیون برای میالغ زیاد محدودیتی ندارد
  • سرعت انتقال ارز از طریق وسترن یونیون بیشتر از سایر درگاه های پرداخت ارزی است و برای افرادی که نیاز به انتقال پول فوری دارند، گزینه ی مناسبی است.

انتقال پول با وسترن یونیون

آشنایی با نحوه انتقال پول با وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون بیش از 140 سال است که در حوزه نقل و انتقالات ارزی فعالیت می کند و روز به روز قدرتمندتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد. با استفاده از وسترن یونیون شما می توانید به بیش از 200 کشور در سراسر دنیا پول ارسال کنید.

اگر تا کنون از این درگاه پرداخت ارزی استفاده نکرده اید، اصلا نگران نباشید. در ادامه نحوه ی انتقال پول با وسترن یونیون را برای شما آموزش داده ایم. لطفا همچنان با پرداختینو همراه باشید.

نحو ی ارسال پول با وسترن یونیون

شما هر زمان که تصمیم گرفتید پولی را برای دیگری ارسال کنید، با وسترن یونیون این امکان برای شما فراهم شده است چرا که خدمات آن به صورت 7/24 می باشد.

روش های انتقال پول با وسترن یونیون عبارتند از :

  • ارسال پول به صورت آنلاین : برای این منظور لازم است که به وب سایت WesternUnion.com مراجعه کنید. پس از ثبت نام در وب سایت به صورت رایگان، می توانید به پروفایل خود لاگین کنید و خدماتی که در این زمین برای شما ارائه شده است را مشاهده کنید. پرداخت از طریق کارت های اعتباری، دبیت کارت و حساب بانکی در وسترن یونیون امکان پذیر است. پس از آن از طریق ایمیلی که برای شما ارسال می شود یا از طریق یک کد رهگیری می توانید از ارسال پول اطمینان حاصل کنید.
  • ارسال پول از طریق تلفن همراه : از این طریق شما می توانید از طریق نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه هوشمند خود از طریق کارت اعتباری، دبیت کارت و حساب بانکی خود به سادگی پرداخت را انجام دهید.

انتقال پول با وسترن یونیون

نحوه ی دریافت پول با وسترن یونیون

هنگامی که از طریق وسترن یونیون پولی برای شما ارسال می شود و شما قصد دارید آن را برداشت کنید، قبل از هر چیز از ارسال کننده پول بپرسید که از کدام روش پول را برای شما ارسال کرده است. اگر پول نقد برای شما ارسال شده باشد، باید به نمایندگی های وسترن یونیون مراجعه کنید. اما اگر واریز پول به روش های دیگر انجام شده باشد، شما می توانید به اکانت شخصی خود وارد شوید و موجودی حساب خود را چک کرده و مبلغ قابل برداشت از حساب خود را بررس نمائید.

به علاوه شما می توانید این مبلغ را در حساب بانکی خود یا در قالب یک کیف پول موبایل دریافت نمائید.

با استفاده از روش هایی که در این مقاله گفته شد، شما می توانید انتقال پول با وسترن یونیون را به راحتی و در مدت زمان کوتاه انجام دهید. اما اگر امکان انتقال پول با وسترن یونیون به این روش ها برای شما امکان پذیر نیست، می توانید این کار را به ما در پرداختینو بسپارید. در ادامه راهنمایی های لازم را برای شما آورده ایم.

انتقال پول با وسترن یونیون توسط پرداختینو

ما در مجموعه پرداختینو انتقال پول با وسترن یونیون را برای شما عزیزان بر عهده گرفته ایم؛ به این صورت که شما درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال می کنید. ما پس از بررسی درخواست انتقال پول با وسترن یونیون ، از شما می خواهیم که معادل ریالی آن را به حساب پرداختینو واریز نمائید، پس از آن ارز مورد نظر شما از طریق وسترن یونیون انتقال خواهد یافت.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت