انتقال پول با وب مانی | آموزش گام به گام و تصویری انتقال پول از طریق وبمانی

هر روز افراد و مشاغل بسیاری برای دسترسی به بهترین معاملات بین المللی انتقال پول بصورت آنلاین متکی هستند؛ و به هزینه‌ها و نرخ‌های بانکی نه می‌گویند. سیستم‌های انتقال پول آنلاین و الکترونیکی امر ارسال و دریافت پول به سرتاسر دنیا را برای کاربران سهولت بخشیده و باعث رایج شدن این عملیات توسط این سیستم‌ها در دنیای امروزی شدند.

همانطور که می‌دانید، وب مانی (WebMoney) هم یکی از این سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است که می‌توان از خدمات بی‌شمار آن از جمله انتقال و ارسال پول به نقاط مختلف دنیا بهره‌مند شد و در هر زمان مایل بودید آن را شارژ کنید.

در پرداختینو نحوه انتقال پول با وب مانی را به کاربران گرامی به صورت تصویری و گام به گام شرح داده تا به سادگی از این خدمات در وب مانی استفاده کنید.

انتقال پول با وب مانی

انتقال پول با وب مانی

از ساده‌ترین و مناسب‌ترین راه‌ها برای انتقال یا ارسال پول و ارز به خارج از کشور انتقال ارز از طریق وب مانی ینی به روش انتقال پول با وب مانی است.

تقریبا از دو روش این انتقال پول با وب مانی امکان پذیر است. شما با استفاده از نرم افزار‌های WM Keeper این کار را می‌توانید انجام دهید. این نرم افزارها برای موبایل (وب مانی کیپر موبایل) و برای کامپیوتر طراحی شده‌اند. این دو روش را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد.

ارسال پول از طریق (WM Keeper Standard (Mini

این برنامه، برنامه ایست که پس از ثبت نام اولیه در سیستم، به اعضای وب مانی (WebMoney) دسترسی به کیف پول وب مانی خود را می‌دهد. برنامه‌های جداگانه برای سیستم عامل‌های مختلف مثل اندروید و ios بر اساس WM Keeper Standard ایجاد می‌شوند.

برای ارسال پول در WM Keeper Standard، موارد زیر را انجام دهید:

1-وارد نرم افزار (WM Keeper Standard (Mini شوید.

2-گزینه "Home" (خانه) را انتخاب کرده و روی "To a wallet" (به کیف پول) کلیک کنید.

انتقال پول با وب مانی

3-صفحه‌ای که ظاهر می‌شود، اگر مطمئن هستید که از گیرنده نیز از (WM Keeper Standard (Mini استفاده می‌کند، ایمیل دریافت کننده پول را وارد کنید. اگر دقیقاً نمی‌دانید گیرنده از کدام (WM Keeper Standard (Mini گیرنده استفاده می‌کند یا نه، شماره کیف پول گیرنده را وارد کنید. گزینه "standart" (استاندارد) را از طریق سرویس Escrow، انتخاب کنید. سپس مبلغ انتقال پول را وارد کرده و یک کامنت در قسمت "Note" (توضیح) بنویسید.

انتقال پول با وب مانی

4-اگر روش‌های تأیید معامله دیگری وجود دارد که برای WMID شما فعال شده است، عملیات انتقال پول را از طریق پیامک یا E-num تأیید کنید.

انتقال پول با وب مانی

5-اگر عملیات با موفقیت انجام شود، اعلانی را همانطور که در تصویر زیر با محتوای (Funds Successfully Transferred) نشان داده شده است دریافت خواهید کرد.

انتقال پول با وب مانی

6-شما همچنین می توانید با استفاده از لیست مخاطبین، وجوه خود را انتقال دهید.

به قسمت فهرست "مخاطبین" (Contacts) بروید. مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه "Transfer" (انتقال) کلیک کنید.

انتقال پول با وب مانی

7-مثل روش قبل، سپس مبلغ انتقال پول را وارد کرده و یک کامنت در قسمت "Note" (توضیح) بنویسید.

انتقال پول با وب مانی

8-در این مرحله نیز اگر روش های تأیید معاملات دیگر وجود دارد که برای WMID شما فعال شده است، عملیات انتقال پول را از طریق پیام کوتاه یا E-num تأیید کنید.

انتقال پول با وب مانی

9- در این گام، اگر عملیات با موفقیت انجام شود، اعلانی را همانطور که در تصویر زیر با محتوای (Funds Successfully Transferred) نشان داده شده است دریافت خواهید کرد.

انتقال پول با وب مانی

ارسال پول از طریق (WebMoney Keeper WinPro (Classic

1. اگر از قبل حساب وب مانی کلاسیک دارید، برنامه را دانلود کنید. نرم افزاری که دانلود کردید (WebMoney Keeper Classic) را بر روی کامپیوتر خود باز کنید. به حساب وب مانی (WebMoney) خودتان وارد شوید.

2. بر روی گزینه "Send WebMoney" (ارسال پول وبمانی)، کلیک کنید. در برنامه WebMoney Keeper Classic، بر روی "Purses" (کیف پول‌ها) کلیک کرده و بر روی کیف پولی که می‌خواهید ارسال وجه را انجام دهید، کلیک راست کنید و گزینه "Send WM" (ارسال پول وب مانی) را انتخاب کنید.

شماره کیف پول حسابی که می‌خواهید برایش پول بفرسید را در قسمت مربوط تایپ کنید. مبلغی که می‌خواهید ارسال کنید و یک توضیح اختیاری را وارد کنید. اکنون روی گزینه "OK" (تایید یا ارسال) کلیک کنید تا تراکنش انتقال پول کامل انجام شود.

پرداختینو همواره در کنار شما خواهد بود تا امکان انتقال وجه به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن چه از طریق وب مانی و چه از روش‌های دیگر برای کاربران گرامی فراهم باشد. از امنتیت تراکنش‌های خود در پرداختینو اطمینان داشته باشید.

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت