نصب وب مانی کیپر موبایل | آموزش نصب و فعالسازی

نرم افزار وب مانی کیپر موبایل (WM Keeper Mobile) نوعی از برنامه‌های کاربردی برای کنترل عملکرد کیف پول وب مانی شما (WebMoney Keeper Standard) است، که برای سیستم عامل‌های مختلف موبایل و دسکتاپ (اندروید، iOS، ویندوز 10 و بلکبری) طراحی شده است. این برنامه برای کنترل و مدیریت حساب وب مانی خود برای راحتی استفاده کاربران روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها طراحی شده است. نرم افزار Keeper Mobile را می توان به همراه WM Keeper WinPro استفاده کرد. با پرداختینو همراه باشید و درباره آموزش نصب وب مانی کیپر موبایل بیشتر بدانید.

نرم افزارهای WebMoney Keeper Standard

این برنامه برای سیستم عامل‌های مختلف موبایل و رومیزی کاربردی است. برنامه‌های کاربردی ویژگی‌های اصلی WebMoney Keeper را حفظ میکنند که به شما امکان می‌دهد در کیف پول وب مانی (WM)، به صورت کامل، مبادله و انتقال وجوه، صدور و پرداخت صورت‌حساب‌ها، گرفتن گردش حساب، پرداخت هزینه محصولات و خدمات، پرداخت وجه به کارت بانکی خود، انتقال اطلاعات را انجام دهید؛ و با اطمینان و بطور ایمن با سایر کاربران سیستم ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های برنامه وب مانی کیپر برای اندروید و ios

این برنامه که برای دستگاه‌های تلفن همراه در سیستم عامل اندروید و ios سازگار است، برای کاربران سیستم وب مانی که مایل به داشتن یک کیف پول روی موبایل خود هستند در نظر گرفته شده است. اتصال کیف پول‌های موجود یا ثبت نام جدید در اولین راه اندازی برنامه امکان پذیر است.

چقدر با پی پال آشنایی دارید؟ در اینجا با نحوه آموزش افتتاح حساب پی پال آشنا شوبد.

چطور برنامه وب مانی کیپر موبایل را دانلود،‌ نصب، فعالسازی کنیم؟

دانلود و نصب نرم افزار وب مانی کیپر موبایل

 نرم افزار وب مانی کیپر موبایل را می‌توانید براحتی با جستجوی واژه انگلیسی آن (WebMoney Keeper) در نرم افرار پلی استور (Play Store) روی دستگاه تلفن همراه خود، دانلود کنید. پس از کلیک روی گزینه نصب (Install) به برنامه اجازه دسترسی دهید و برنامه را نصب کنید. برنامه بدون نیاز به اقدام دیگری دانلود و نصب می‌شود. سپس می‌توانید آیکن نرم افزار را روی صفحه گوشی خود و در لیست برنامه‌هایتان مشاهده کنید.

پس از نصب، برنامه را بر روی دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید. در صفحه خانه بر روی دکمه ثبت نام یا همان "Sign up" کلیک کنید.

وب مانی کیپر موبایل

 

وریفای کردن شماره تلفن و فعالسازی ثبت نام و حساب

کشور خود را انتخاب کنید و شماره تلفنی را که قبلا در وب مانی (WM Keeper Standard) خود ثبت کرده‌اید وارد کنید. بر روی دکمه "Next" کلیک کنید.

سپس کد تصویر را وارد کرده و روی دکمه "Next" بزنید.

روی شماره تلفن همراه ثبت شده شما، یک پیامک حاوی کد فعال سازی ارسال می‌شود. کد فعال سازی را وارد کنید و بر روی دکمه "Next" ضربه بزنید.

وب مانی کیپر موبایل

 

اگر شماره تلفن شما دارای چندین WMID ثبت شده است، باید WMID را انتخاب کنید که توسط برنامه وب مانی کیپر اداره میشود (اگر این شماره تلفن به ثبت نرسیده باشد، از شما خواسته می شود که ثبت نام کنید).

سپس باید از طریق یکی از راه‌ها دسترسی به WMID انتخاب شده را تأیید کنید: رمز ورود WMID خود را وارد کنید. کد تأیید ارسال شده به پیامک وب مانی را وارد کنید. تایید از طریق E-num را نیز می‌توانید به همین صورت انجام دهید.

در صورت تایید موفقیت آمیز، اطلاعات شخصی شما بارگیری می‌شود.

وب مانی کیپر موبایل

وب مانی کیپر موبایل

 

پس از بارگیری اطلاعات، در وب مانی کیپر از شما خواسته می‌شود نحوه محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز (کد پین، الگو یا رمز عبور) را برای امنیت بیشتر انتخاب کنید. اکیداً توصیه می‌کنیم بلافاصله حفاظت را نصب کنید. روی "Yes" کلیک کنید، نوع محافظت را تأیید کنید و سپس یک پین کد، الگو یا رمز عبور وارد کنید.

در پایان تنظیماتی انجام دادید، پنجره اصلی WebMoney Keeper را در نرم افزار وب مانی کیپر مشاهده خواهید کرد.

وب مانی کیپر موبایل

 

اعضای سیستم انتقال پول وب مانی، که با استفاده از روش اصلی کنترل (WM Keeper WinPro (Classic) یا WM Keeper WebPro (Light هستند، نیاز به اضافه کردن کیف پول‌های وب مانی دارند. علاوه بر این کیف پول‌ها، که می‌تواند از طریق برنامه وب مانی کیپر، با کلیک کردن بر روی دکمه "+" انجام شود، باید پس از آن نوع کیف پول را انتخاب کنید، برای تعیین محدودیت‌ها، با تایید و وارد کردن کد از طریق پیامک، کیف پول جدید را اضافه کنید.

آیا مطالب این صفحه برای شما کاربردی بودند؟ در صورت داشتن مشکل در نصب و فعالسازی نرم افزار وب مانی کیپر موبایل با پرداختینو در ارتباط باشید و سوالاتتان را با ما درمیان بگذارید.

بیشتر بدانید:

نحوه انتقال پول پی پال با موبایل و تبلت

پرسش و پاسخ

    مقالات مرتبط

    عضویت در خبرنامه سایت