گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی

وب مانی یکی از سیستم‌های پرداخت آنلاین است که از آن برای خرید از سایت‌های خارجی، انتقال ارز به خارج از کشور و همچنین دریافت ارز در ایران می‌باشد. اما گاهی اوقات محدودیت‌های این کیف پول الکترونیکی، باعث می‌شود که افراد به راحتی قادر به انجام امور ارزی خود از این طریق نباشند. یکی از روش‌های رفع محدودیت‌های حساب وب مانی، استفاده ارتقاء پاسپورت وب مانی به حالت‌های بهتر می‌باشد. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم روش گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

اهمیت گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی در چیست؟

قبل از اینکه روش گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی را به شما عزیزان آموزش دهیم. بهتر است به این بپردازیم که چرا باید این کار را انجام دهید! همان طور که حتما می‌دانید، شرکت وب مانی هیچگونه تحریمی برای افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، در نظر نگرفته است. بنابراین، شما بدون هیچ مشکلی می‌توانید افتتاح حساب وب مانی در ایران را انجام داده و سپس با استفاده از روش‌های مختلفی که سایت در اختیار شما قرار می‌دهد، آن را وریفای نمایید.

به محض آنکه ثبت نام شما در سایت وب مانی به اتمام برسد، پاسپورتی که از سوی این شرکت برای شما صادر می‌شود، از نوع فرمال خواهد بود. پاسپورت فرمال ابتدایی ترین سیستم وب مانی می‌باشد که به صورت کاملا رایگان برای تمامی کاربران وب مانی صادر می‌شود. اما با توجه به اینکه پاسپورت فرمال حالت پایه و اولیه می‌باشد، امکاناتی که در اختیار صاحبین حساب قرار می‌دهد، محدود می‌باشد.  به عنوان مثال، تعداد تراکنش‌هایی که در یک ماه با استفاده از این نوع پاسپورت قابل انجام می‌باشد، کمتر از سایر انواع پاسپورت وب مانی است. که همین مسئله انگیزه اصلی افراد جهت گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی است؛ رفع محدودیت ها!

گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی

مزایای گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی چیست؟

حال سوالی که برای برخی از افراد ایجاد می‌شود این است که با رفع محدودیت‌ها، از چه مزایایی بهره مند می‌شوند. برخی از مزایای انجام این کار عبارت است از:

  • دریافت نامحدود وجه
  • انتقال ارز بدون محدودیت
  • دریافت وام از سایر مشتریان وب مانی

نحوه گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی

حال که با اهمیت و مزایای انجام این کار آشنا شدید، نوبت به آموزش انجام این کار می‌رسد. قبل از هرچیز به خاطر داشته باشید که استفاده از مزایای این نوع پاسپورت برای شما رایگان نیست. برای ارتقا پاسپورت فرمال به پرسونال پاسپورت وب مانی باید 50 دلار هزینه کنید. به خاطر داشته باشید که این 50 دلار تماما برای شرکت وب مانی خواهد بود.

گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی

  • برای گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی باید فرم درخواست پرسونال پاسپورت را دریافت کرده و آن را پر نمایید.
  • بعد از آن باید در سایت ثبت نام کرده و یک وقت ملاقات با نماینده وب مانی دریافت نمایید.
  • مدارک لازم (نامه به همراه فتوکپی گذرنامه) را قبل از مصاحبه آماده نموده و ارسال نمایید.

به همین سادگی می‌توانید نسبت به گرفتن پرسونال پاسپورت وبمانی اقدام کنید. امیدواریم که با این آموزش، پاسخ سوالات خود را گرفته باشید. اگر سوالی دارید، با مشاورین ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت