خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس playstation plus | امکانات پلی استیشن پلاس

شرکت سونی در سال 2010 از پلی استیشن پلاس playstation plus رونمائی و با ویژگی های منحصر به فردی که ارائه کرد، کاربران را به شدت شگفت زده نمود. پلی استیشن پلاس دارای امکاناتی است که پرداختینو در این مقاله به آن ها پرداخت است. لطفا همراه ما باشید.

بیشتر بدانید : آشنایی با شبکه بازی های آنلاین استیم steam

در حقیقت شرکت بزرگ سونی با خدمات جدید که در پلی استیشن پلاس برای مشترکین خود ارائه کرده، توانسته است فرصتی برای خود به وجود آورد تا مشترکین سونی همواره به این شرکت وفادار بمانند.

معرفی اجمالی امکانات موجود در پلی استیشن پلاس

به طور کلی کار کردن با پلی استیشن پلاس بسیار آسان و راحت می باشد. برای این منظور لازم است که ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید و اشتراک بگیرید.

پلی استیشن پلاس playstation plus

مشترکین پلی استیشن پلاس دارای اشتراک 90 روزه تا یک ساله می باشند. لازم است بدانید که تا زمانی که تاریخ اشتراک شما منقضی نشده است، می توانید بازی ها را دانلود کنید و از آن ها استفاده کنید؛ اما به محض اتمام اشتراک شما، امکان استفاده از بازی های دانلود شده برای شما وجود نخواهد داشت و لازم است که مجددا اشتراک خود را تمدید نمائید. به این ترتیب تمام بازی هایی که از قبل دانلود کرده بودید فعال می شود و امکان دانلود بازی های جدی نیز برای شما وجود خواهد داشت.

شارژ اکانت پلی استیشن پلاس playstation plus

برای اینکه حساب کاربری پلی استیشن پلاس playstation plus خود را تمدید یا شارژ نمائید لازم است که گیفت کارت پلی استیشن پلاس playstation plus را داشته باشید. شما با خرید فقط یک بار گیفت کار پلی استیشن پلاس ، هر بار می توانید حساب کاربری خود را شارژ نمائید و اشتراک خود را تمدید کنید.

عضویت در پلی استیشن پلاس دارای مزیت های دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. پس همچنان با پرداختینو همراه باشید.

مزیت های عضویت در پلی استیشن پلاس

زمانی که در پلی استیشن پلاس اشتراک گرفتید، می توانید از امکاناتی که برای مشترکین آن در نظر گرفته شده است استفاده کنید. در این بخش از مقاله به بیان مزیت های عضویت در پلی استیشن پلاس پرداخته ایم.

امکان استفاده از بازی های رایگان

مشترکین پلی استیشن پلاس می توانند از بازی های رایگان ارائه شده استفاده کنند. پیش تر گفتیم که تا زمانی که شما عضو فعال پلی استیشن پلاس هستید می توانید از بازی های ارائه شده به صورت رایگان استفاده کنید. ماهانه 12 بازی رایگان برای مشترکین ارائه می شود.

استفاده از تخفیف های ویژه

مرتبا در شبکه ی بازی های پلی استیشن پلاس ، تخفیف های ویژه ای برای خرید بازی های بزرگ ارائه می شود و تنها مشترکین این شبکه می توانند از این تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

پلی استیشن پلاس playstation plus

استفاده از دسترسی های منحصر به فرد

شما تنها در صورتی که در شبکه پلی استیشن پلاس عضویت داشته باشید می توانید از نسخه های بتا و یا دموهای آن ها استفاده کنید و دسترسی ویژه به آن ها خواهید داشت.

استفاده از فضای ابری یک گیگا بایت

پس از اشتراک در پلی استیشن پلاس می توایند در فضای ابری یک گیگا بایت که به عنوان هدیه به شما اختصاص داده می شود، برای ذخیره سازی و صرفه جوئی در فضای کنسول استفاده کنید.

مواردی که گفته شد از امکانات شبکه پلی استیشن پلاس playstation plus است که برای مشترکین آن در نظر گرفته شده است و پس از ایجاد حساب کاربری و شارژ آن با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن پلاس می توانید اشتراک 3 ماهه تا یک ساله داشته باشید و از امکاناتی که برای شما در نظر گرفته می شود بهره مند شوید.

ارائه گیفت کارت پلی استیشن پلاس در مجموعه پرداختینو

ما در مجموعه ی پرداختینو انواع کارت های کنسول را ارئه کرده ایم که به صورت آنی برای شما صادر می شود. برای درخواست خرید کارت هدیه از پرداختینو می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

برای درخواست صدور کارت هدیه ، کلیک کنید!

سخن پایانی

در این مقاله شما را با شبکه بازی پلی استیشن پلاس playstation plus که توسط شرکت بزرگ سونی با امکانات جدید و منحصر به فرد ارائه شده است آشنا کردیم.

همچنین گفتیم که تحت چه شرایطی شما می توایند از این امکانات بهره مند شوید.

امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت