آشنایی با شبکه بازی های آنلاین استیم steam

علاقه مندان به بازی های آنلاین شبکه بازی های آنلاین استیم steam را به خوبی می شناسند. شما چطور؟ آیا شما دوست عزیز نیز به بازی های آنلاین علاقه مند هستید؟ کاربران بسیاری هستند که به کسب درآمد از بازی های آنلاین می پردازند. آیا مایلید تا درباره ی شبکه بازی های آنلاین استیم steam مطالب بیشتری بدانید؟ پس با پرداختینو همراه شوید.

شبکه بازی های آنلاین استیم steam را بشناسید

steam ، شبکه ای است از بازی های آنلاین که نرم افزارهای بازی های کامپیوتری را می توان برای بازی در دنیای مجازی از آنجا دانلود کرد. نرم افزار استیم steam در سال 2003 توسط شرکت Valve ارائه شد.

در پلتفرم استیم steam امکان انجام بازی های گروهی و به صورت چندکاربره وجود دارد و در آن امکان دسترسی به بازی های متعدد و متنوعی وجود دارد. در پلتفرم استیم شما می توانید با افراد دیگر در هر جای دنیا بازی کنید، با دیگر بازیکنان و طرفداران بازی ها گفت و گو داشته باشید و با یکدیگر نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

استیم steam

به علاوه در حین انجام بازی های چندکاربره (Multi Player) ، بازیکنان می توانند از طریق چت با یکدیگر تبادل نظر کنند.

مزایای شبکه بازی های آنلاین استیم steam

بسیاری از کاربران مایلند بدانند که شبکه ی steam دارای چه مزیت هایی است و قبل از اینکه در آن عضو شوند از این موارد اطلاعات کافی داشته باشند.

شبکه استیم steam در حال حاضر دارای بیش از 100 میلیون کاربر از سراسر جهان می باشد که هر کدام از آن ها در گوشه ای از دنیا در این شبکه با یکدیگر در حال بازی هستند. بنابراین یکی از مهم ترین مزیت های شبکه استیم steam این است که دارای پتانسیل بسیار بالایی برای دوست یابی می باشد و امکان رقابت سالم بین بازیکنان نیز با یکدیگر وجود دارد.

از جمله دیگر مزیت های استیم steam این است که به صورت اتوماتیک تشخیص می دهد که کدامیک از بازی های موجود در اکانت شما نیاز به، به روز رسانی دارد و با توجه به نوع ویندوز که 32 بیتی یا 64 بیتی می باشد، ورژن مربوط به همان بازی ها دانلود و به روز رسانی می شود.

شبکه ی steam از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و امکان تقلب کردن یا به عبارتی Cheat در آن وجود ندارد. این شبکه به یک سیستم آنتی چیت مجهز شده است و با استفاده از آن بازیکنان متقلب را شناسایی کرده و به این ترتیب دیگر به آن ها اجازه ی بازی نمی دهد و آن ها را مسدود می کند.

علاوه بر این شبکه ی استیم steam دارای یک سیستم گارد (Guard) می باشد که اکانت بازیکنان را از حمله ی هکرها محافظت می کند.

حالا که با مزیت های استیم steam آشنا شدید، ممکن است مایل باشید بدانید که چگونه می توان از طریق این شبکه به بازی پرداخت. در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید از استیم steam استفاده کنید.

آموزش نحوه ی استفاده از استیم steam

برای این که بتوانید در این شبکه ی بازی با دیگر اعضا به فعالیت بپردازید، لازم است که نرم افزار آن را دانلود کنید و سپس آن را نصب کرده و برای خود یک اکانت یا حساب کاربری ایجاد کنید.

استیم steam

برای این منظور، پس از نصب برنامه، وارد آن شوید و از قسمت  Create New Account… برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس هر بار که وارد برنامه می شوید برای انجام بازی باید به پروفایل شخصی خود از طریق نام کاربری و رمز عبوری که انتخاب کرده اید، وارد شوید.

به این نکته توجه کنید که!

اگر می خواهید که از تمام امکانات موجود حساب کاربری خود در استیم steam بهره مند شوید، باید یک بازی اورجینال خریداری کنید، که برای پرداخت هزینه آن گیفت کارت استیم steam در اختیار داشته باشید.

پرداخت هزینه خرید بازی در استیم steam

دوستان عزیزی که به دلایلی قادر به پرداخت هزینه ی خرید بازی نیستند، می توانند با خیال راحت این کار را به ما در مجموعه پرداختینو بسپارند. برای این منظور کافیست لینک پرداخت را برای ما ارسال نمائید. ما درکوتاه ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی کرده و پرداخت هزینه خرید بازی را برای تان انجام خواهیم داد.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت