آموزش تغییر سؤال امنیتی پی پال

در میان انواع روش‌هایی که برای خرید از سایت‌های خارجی و انتقال ارز به ایران وجود دارد، پی پال به عنوان یکی از ایمن‌ترین روش‌ها در نظر گرفته می‌شود. اما با وجود این که برای استفاده از این شبکه مالی جهانی و دسترسی به حساب، باید از اینترنت استفاده شود، احتمال هک حساب نیز وجود دارد. به همین خاطر، تضمین امنیت حساب پی پال وریفای شده چه از سوی کمپانی پی پال و چه از سوی صاحبین حساب الزامی است. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم روش تغییر سؤال امنیتی پی پال را به شما عزیزان آموزش دهیم. همراه ما باشید.

هنگامی که قصد افتتاح حساب پی پال را دارید، یکی از مراحلی که حتماً باید پشت سر بگذارید، وریفای کردن حساب می‌باشد. چرا که تنها در این صورت است که شما هم قادر به استفاده از تمام ویژگی‌های حساب خواهید بود و هم اینکه امنیت حساب شما از سوی کمپانی پی پال تضمین می‌گردد.

اهمیت استفاده از سؤال امنیتی پی پال چیست؟

در حین ساخت حساب پی پال، روش‌هایی نظیر تعیین سؤال امنیتی به شما پیشنهاد داده می‌شود تا با استفاده از آن‌ها امکان دسترسی دیگران به حسابتان را محدود نمایید. به عبارت دیگر، در صورتی ک فردی قصد وارد شدن به حساب شما را داشته باشد، در صورتی که رمز را به صورت مکرر اشتباه وارد نماید، تنها با دادن پاسخ صحیح به این سؤال امنیتی می‌تواند به طریقی وارد حساب پی پالتان شود. بنابراین، تعیین سؤال امنیتی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که حین افتتاح حساب پی پال باید انجام دهید.

آموزش تغییر سؤال امنیتی پی پال

تغییر سؤال امنیتی پی پال چگونه انجام می‌شود؟

برای تغییر سؤال امنیتی پی پال ، می‌توانید از آموزش مرحله به مرحله‌ای که در ادامه در اختیارتان قرار می‌دهیم، استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که نحوه انجام این کار در حساب پی پال پرسونال یا شخصی متفاوت از حساب بیزینسی یا تجاری است. بنابراین متناسب با نوع حسابی که افتتاح کرده‌اید، از یکی از روش‌های زیر استفاده کنید:

تغییر سؤال امنیتی پی پال حساب پرسونال

  • وارد حساب کاربری‌تان در سایت پی پال شوید.
  • در کنار گزینه Log Out وارد بخش Profile شوید.
  • گزینه Security را انتخاب کنید.
  • سپس باید گزینه ویرایش Security Questions را انتخاب کنید.
  • از میان سوالاتی که به شما پیشنهاد داده می‌شود یکی را انتخاب کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

آموزش تغییر سؤال امنیتی پی پال

تغییر سؤال امنیتی پی پال حساب بیزینسی

  • وارد حساب کاربری‌تان در سایت پی پال شوید.
  • در کنار گزینه Log Out وارد بخش Profile شوید.
  • گزینه Profile and Settings را انتخاب نمایید.
  • در کنار Password گزینه Change را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه ویرایش سؤالات امنیتی 1 و 2 را انتخاب نمایید.
  • پاسخ سؤالات را تعیین کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

توجه: استفاده از فیلترشکن جهت تغییر آی پی ایران را هنگام ورود به سایت پی پال و حساب کاربری‌تان فراموش نکنید!

نتیجه‌گیری

در این مقاله، روش تغییر سؤال امنیتی پی پال را به شما عزیزان آموزش دادیم. به خاطر داشته باشید که تعیین سؤال امنیتی هنگام افتتاح حساب پی پال الزامی است. چرا که در غیر این صورت، هکرها می‌توانند خیلی راحت‌تر به حساب شما و انجام کلاه‌برداری از طریق آن دست پیدا کنند.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت