معرفی جایگزین کارت های اعتباری پی پال

شرکت بزرگ پرداخت‌های ارزی پی پال دو نوع کارت اعتباری برای به علاوه چند نوع دبیت کارت برای استفاده‌ی کاربران و امکان پرداخت آسان ارائه داده است. اما در صورتی که امکان استفاده از این کارت‌های اعتباری برای شما فراهم نباشد، می‌توانید از کارت های جایگزین آن ا استفاده کنید. در این مقاله جایگزین کارت های اعتباری پی پال را برای شما معرفی خواهیم کرد. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید :  کاربرد کارت اعتباری و دبیت کارت ها

کدام کارت‌ها را به عنوان جایگزین کارت های اعتباری پی پال می‌توان استفاده کرد؟

پیش‌تر گفتیم که پی پال دو نوع کارت اعتباری ارائه داده است که جایگزین کارت های اعتباری پی پال مواردی است که در این بخش دکر خواهیم کرد.

  • Amazon Prime Rewards Visa Signature Card
  • Wells Fargo Propel American Express
  • Chase Freedom Unlimited
  • Bank of America Cash Rewards Credit Card

جایگزین کارت های اعتباری پی پال

که هر کدام از این کارت‌ها دارای مشخصات مربوط به خود می‌باشد و میزان پاداش و سایر موارد در نظر گرفته شده برای آن‌ها با دیگری متفاوت است که لازم است شما قبل از انتخاب هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات هر یک را به دقت مطالعه کنید و با توجه به مزایا و معایب هر کدام، مناسب‌ترین کارت را به عنوان جایگزین کارت های اعتباری پی پال انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

دوستان گرامی، به منظور انجام پرداخت‌های ارزی بین المللی خود می توانید از طریق شرکت پرداخت‌های ارزی پرداختینو اقدام کنید. ما کلیه‌ی پرداخت‌ها و نقل و انتقالات مالی شما را در زمینه‌ی پرداخت هزینه‌ی ثبت نام آزمون های بین المللی، پرداخت هزینه‌ی خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و همچنین نقل و انتقالات حوالجات ارزی را برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. شما با خیال راحت می‌توانید انجام کلیه‌ی تراکنش‌های مالی بین المللی خود را به ما بسپارید.

جایگزین‌های دبیت کارت پی پال

برای دبیت کارت‌های پی پال نیز جایگزین‌هایی وجود دارد که در این بخش از مقاله آن ها را ذکر کرده ایم.

Venmo Debit Card

Venmo یک نوع دبیت کارت می‌باشد که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا در هر مکانی که دبیت کارت‌های Mastercard پذیرفته شود ، با استفاده از دبیت کارت Venmo پرداخت‌های خود را انجام دهید. برای این نوع کارت‌های اعتباری هیچ هزینه ماهانه وجود ندارد ، اما برای برداشت از حساب خود باید هزینه‌ای را بپردازید.

American Express Serve Prepaid Card

American Express Serve یک نوع دبیت کارت با قابیلت پیش پرداخت می‌باشد که می توان در هر مکانی که کارت‌های American Express مورد قبول است، با استفاده از آن پرداخت کرد.

American Express Bluebird

دبیت American Express Bluebird یک پیشنهاد بانکی مانند Amex است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی پول ارسال و دریافت کنید ، و همچنین نوعی کارت اعتباری است که می‌تواند در هر کجا که American Express پذیرفته شود، مورد استفاده قرار گیرد. حساب Bluebird هزینه‌هایی نظیر هزینه‌ی ماهانه ، هزینه اضافه‌ی برداشت یا هزینه پرداخت قبض را برای کاربران حذف کرده است.

Visa Prepaid Cards

شرکت ویزا، انواع مختلف دیت کارت‌های پیش پرداخت را برای پرداخت آسان صورتحساب و خرید در هر جایی که دبیت کارت‌های ویزا پذیرفته می‌شود ، ارائه می‌دهد. کارت‌های اعتباری ویزا معمولاً هنگام خرید در فروشگاه‌ها، هزینه‌ی اولیه دارند؛ اما برخی از آن‌ها بصورت آنلاین و بدون هزینه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

سخن آخر

کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌های پی پال مطمئناً می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مفید واقع شوند. نرخ پاداش این کارت‌های اعتباری رقابتی است و با وجود روش‌های پرداخت متنوع در بازار نسبت به گذشته، امکان پیدا کردن گزینه‌های بسیار مناسبی برای انجام پرداخت‌ها وجود دارد.

بنابراین پیش از انتخاب کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها، ابتدا آن‌ها را به دقت بررسی کنید و در مورد هر کدام از آن‌ها به اندازه‌ی کافی مطالعه کنید. تا بتوانید مناسب‌ترین کارت‌های اعتباری را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. توجه کنید که در مطالعه و تحقیق در مورد کارت‌های اعتباری حتما هزینه‌های در نظر گرفته برای هر کدام را هم به دقت مطالعه کنید.

در این مقاله سعی کردیم جایگزین کارت های اعتباری پی پال را برای شما معرفی کنیم. در صورتی که در این زمینه با سوال یا مشکلی مواجه شدید با ما تماس بگیرید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. لطفا با ما در تماس باشید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت