معرفی شرکت 99دیزاین (99Designs) برای فریلنسرهای طراح

امروزه افراد بسیاری هستند که از حرفه و استعداد خود در هرکجای دنیا که هستند استفاده کرده و با استفاده از یک رایانه، درآمد مناسبی کسب می‌کنند. طراح‌ها، از این دست مشاغلند که با خلاقیت‌های خود، در زمینه‌های طراحی وب سایت، طراحی لوگو و... فعالیت می‌کنند. فریلنسرهای طراح این روزها جایگاه خود را در یکی از بهترین و قوی ترین شرکت‌ها و سایت‌های فریلنسری پیدا کرده و مشغول فعالیت در زمینه مورد علاقه خود، از راه دور، در محیطی لذت بخش هستند. شرکتی که شما نیز اگر یک طراح باشید و یا حتی نباشید اسم آن را شنیده‌اید. شرکت 99دیزاین (99Designs) ، گردآورنده این محیط جذاب برای طراحان پرشور و اشتیاق در سراسر دنیا است.

در این مقاله در کنار پرداختینو، درباره این سایت و شرکت فریلنسری حامی طراحان، اطلاعات بیشتری کسب کرده و در آخر اگر یک طراح گرافیک مصمم و با اشتیاق هستید، به این جامعه بزرگ طراحان بین المللی بپیوندید.

99دیزاین (99Designs)

معرفی شرکت 99دیزاین (99Designs)

Designs99 یک شرکت مستقر در ملبورن استرالیا است که یک پلت‌فرم و بستر فریلنسر را برای اتصال و ارتباط طراحان گرافیک با مشتری‌ها فراهم کرده و اداره می‌کند. این شرکت در سال 2008 تاسیس شد و دارای دفتری در ایالات متحده در اوکلند کالیفرنیا است.

99دیزاین (99Designs)، بزرگترین بازار طراحی گرافیک جهان است. این سایت، مشتریانی را که نیاز به کار طراحی سفارشی مانند طراحی لوگو یا آرم و طراحی وب سایت دارند، به جامعه‌ای پر رونق از طراحان با استعداد و با اشتیاق متصل می‌کند. در 99Designs هر 2 تا 10 ثانیه یک بار یک طراحی سفارشی جدید به سایت ارسال می‌شود. تا به امروز 99دیزاین (99Designs) بیش از 12 میلیون دلار جایزه و پاداش و درآمد اهدا کرده است که در این میان بیش از 900000 دلار در ماه به طراحان پرداخت می‌شود.

آیا به یک طراح نیاز دارید؟

در سایت www.99Designs.com انجمن طراحان گرافیک برای ایجاد یک طراحی مناسب برای پروژه شما از جمله آرم‌ها و لوگوها، وب سایت‌ها، مواد بازاریابی، برچسب‌های محصول یا هر عنصر گرافیکی دیگر، با یکدیگر رقابت می‌کنند. 99دیزاین (99Designs) به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش طراحی‌های پربازدید گرافیکی، کسب و کارها را قادر می‌سازد تا به سرعت و با هزینه‌ای مناسب، کار طراحی گرافیک سفارشی را بدون خطر انجام دهند. شما حتی قبل از خرید طرح گرافیکی، می‌توانید طرح ها را ببینید.

برای راه اندازی یک پروژه طراحی و سفارش یک طرح در 99دیزاین چه اقداماتی لازم است؟

  • سعی کنید به سادگی خودتان را توصیف کنید و بگویید که چه کسی هستید، به چه طرحی نیاز دارید و چقدر مایل هستید هزینه کنید.
  • سپس انجمن طراحی شروع به ارسال طرح‌های سفارشی برای پروژه شما می‌کند. این پروژه به طور متوسط ​​به مدت 7 روز باز است و در حدود 100 طرح ارسالی سفارشی برای پروژه را می‌توانید در این 7 روز مشاهده کنید.
  • در انتها طرحی را که دوست دارید و از نظر شما بهترین است، انتخاب می‌کنید و با صاحب آن طراحی ارتباط برقرار کرده و به او متصل می‌شوید.

اگر شما هیچکدام از 100 طرحی را که برای شما ارسال شده دوست ندارید، 100٪ پول شما از جمله کارمزهای خود ما که کسر شده بود، به شما برگردانده خواهد شد، بنابراین، هیچگونه خطر و ریسکی وجود ندارد.

99دیزاین (99Designs)

درباره کسب درآمد دلاری در ایران چه می‌دانید؟ آیا با 10 سایت برتر فریلنسری که 99دیزاین نیز جزو آن‌هاست آشنایی دارید؟ اگر در زمینه ترجمه نیز مهارت دارید حتما سایت proz را می‌شناسید، درست است؟

آیا شما نیز یک طراح یا گرافیست جویای کار هستید؟

همانطور که گفتیم، 99دیزاین (99Designs) طراحان سراسر جهان را به مشتریانی که نیاز به کار طراحی سفارشی دارند متصل می‌کند. هر هفته بیش از 900 پروژه طراحی جدید باز روی سایت قرار می‌گیرد و بیش از 80،000 پروژه تا به امروز در سایت ارسال شده است.

شرکت 99دیزاین (99Designs)، به طراحان این امکان را می‌دهد تا استعدادهای خود را در یک زمین به شکل بازی و مسابقه نشان دهند و فرصتی ایجاد کنند برای دستیابی به مشتریانی که به غیر این روش در معرض دید آن‌ها قرار نمی‌گرفتند؛ مشتریانی از نیویورک تایمز، نویسندگان پرفروش و معروف، و شرکت‌های معتبر بین المللی گرفته تا هزاران مشاغل کوچک و سازمان در سراسر جهان.

تقریباً 50٪ از پروژه ها منجر به ایجاد کار مستقیم می‌شوند. 99دیزاین، ابزاری قدرتمند برای کسب درآمد و ایجاد روابط با مشتری است.

برای پیوستن به انجمن طراحان فریلنسر و شروع برای بدست آوردن پول و کسب درآمد، کافیست:

  • در سایت 99دیزاین ثبت نام کنید؛
  • پروژه‌ای را که می‌خواهید روی آن کار کنید پیدا کنید؛
  • طراحی کنید؛
  • به همان صفحه پروژه برگشته و طرح خود را ارسال کنید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    آرش ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    ایا شما میتونید برا وریفای شدن حساب سایتای فریلنسری مثل upwork مشخصات سکونت ارائه بدید تا اکانت فعال شه

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت