چگونه گیفت کارت رایگان داشته باشیم؟

در مقالات قبلی کارت های هدیه یا گیفت کارت را به شما معرفی کردیم و همچنین از کاربردهای آن برای شما گفتیم. همانطور که می دانید شما می توانید برای پرداخت های ارزی بین المللی از کارت های هدیه استفاده کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است امکان پرداخت با استفاد از کارت های اعتباری مثل ویزا کارت یا مسترکارت برای پرداخت های آنلاین بین المللی برای شما وجود نداشته باشد، در این صورت شما می توانی با استفاده از گیفت کارت خرید خود را انجام دهید. آیا می دانید امکان به دست آوردن گیفت کارت رایگان نیز وجود دارد؟ آیا می دانید چگونه می توان گیفت کارت رایگان تهیه کرد؟ در این مقاله با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : کارت هدیه (Gift Card) و کاربردهای گیفت کارت در دنیای اینترنت

کسب گیفت کارت رایگان

به طور کلی گیفت کارت ها را باید خریداری کنید. ما در تیم پرداختینو نیز ارائه دهنه ی انواع گیفت کارت هستیم و شما می توانید خرید کارت هدیه را به ما بسپارید.

اما گاهی خرید گیفت کارت مقرون به صرفه نیست. مثلا شما برای خرید چند عدد گیفت کارت باید هزینه ی گزافی را به دلار بپردازید که این مقرون به صرفه نیست. پس بهتر است که قبل از خرید، با راه های تهیه گیفت کارت رایگان آشنا شوید که در ادامه برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

گیفت کارت رایگان

راه ها و روش های دریافت گیفت کارت رایگان

در این بخش از مقاله، ما یکسری سایت را به شما معرفی کرده ایم که از طریق آن ها می توانید گیفت کارت رایگان تهیه کنید.

روش اول : از طریق وب سایت My Points گیفت کارت رایگان بگیرید

برای این منظور ابتدا باید در وب سایت My Points ثبت نام کنید. پس از آن با شرکت در نظرسنجی ها، خواندن و پاسخ دادن به ایمیل ها، جستجو در صفحات وب و انجام خرید از این وب سایت، می توانید گیفت کارت رایگان کسب کنید.

روش دوم : دریافت گیفت کارت از طریق وب سایت Swagbucks

یکی دیگر از را ه های دریافت گیفت کارت رایگان، از طریق وب سایت Swagbucks می باشد. شما می توانید با عضویت در این وب سایت و پاسخ به سوالات و جستجو و به طور کلی فعالیت در این سایت، گیفت کارت رایگان دریافت کنید.

روش سوم : دریافت گیفت کارت رایگان به واسطه ی استفاده از کارت های اعتباری

اگر شما کارت اعتباری در اختیاردارید و به طور مرتب با آن خرید می کنید، شانس دریافت گیفت کارت رایگان را دارید. در صورتی که مرتبا با استفاده از کارت های اعتباری خرید کنید، امتیاز کسب می کنید و هر زمان که مجموع امتیازات شما به حد قابل قبولی برسد، به شما کارت هدیه رایگان تعلق می گیرد.

راه چهارم : شرکت در بازی، قرعه کشی و دریافت گیفت کارت رایگان

شاید در ابتدا تصور کنید که این روش چندان مناسب نیست، زیرا ممکن است شانسی برای برنده شدن در قرعه کشی نداشته باشید. اما دوستان این را بدانید که شانس برنده شدن شما در قرعه کشی های این بازی ها بیشتر از آن چیزی است که تصورش را می کنید.

گیفت کارت رایگان

شما با روزانه حدود 15 دقیقه بازی در سایت های مختلف می توانید شانس خود را در قرعه کشی ها امتحان کنید و موفق به دریافت گیفت کارت رایگان شوید.

سخن آخر

دوستان گرامی، اگر مایل به استفاده از گیفت کارت ها هستید، هم می توانید کارت هدیه را خریداری کنید و هم می توانید کارت هدی رایگان دریافت کنید.

برای خرید گیفت کارت هدیه می توانید به وب سایت ما به آدرس pardakhtino.com مراجعه کنید و برای خرید کارت هدیه درخواست خود را ثبت نمائید.

برای دریافت گیفت کارت رایگان می توانید به یکی از چهار روشی که در این مقاله به شما آموزش دادیم عمل کنید. به این تریتب که یا در وب سایت های گفته شد ثبت نام کنید و در فعالیت های مربوط به آن وب سایت شرکت کنید و یا از کارت های اعتباری خود به طور مرتب استفاده کنید و امتیاز خود را برای دریافت گیفت کارت هدیه بالا ببرید و یا اینکه در سایت های مختلف بازی های اینترنتی انجام دهید و پس از ثبت است شما در آن سایت، در قرعه کشی شرکت کنید و گیفت کارت رایگان دریافت کنید.

به این ترتیب شما می توانید بدون اینک هزینه ای برای خرید گیفت کارت بپردازید، آن را به صورت رایگان دریافت کنید.

از توجه و همراهی شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات احتمالی را با ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت