آموزش نحوه کار با وب مانی

آیا کسب  وکار شما به گونه ای است که مرتبا نقل و انتقالات ارزی انجام می دهید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است پس درگاه های پرداخت ارزی معتبر نظیر پی پال را به خوبی می شناسید. آیا با سیستم پرداخت های ارزی وب مانی هم آشنا هستید؟ آیا تا کنون با آن کار کرد اید و پولی را انتقال داده اید؟ خوب است بدانید که درگاه پرداخت های ارزی وب مانی هم یکی دیگر از سیستم های پرداختی محبوب در میان صاحبان کسب و کارهای بین المللی است که لازم است کار با آن را بیاموزید. به همین دلیل ما در این مقاله نحوه کار با وب مانی را به شما آموزش داده ایم. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید : نصب وب مانی کیپر موبایل

کار با وب مانی : آموزش نقل و انتقالات ارزی با وب مانی

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان مقدمات کار با وب مانی را توضیح خواهیم داد، سپس در ادامه برای شما عزیزان خواهیم گفت که چگونه می توانید از طریق وب مانی از فروشگاه های آنلاین خرید کنید.

کار با وب مانی

قبل از هر چیز باید بدانید که برای کار با وب  مانی ، یا باید نرم افزار وب مانی کیپر (Webmoney Keeper) را دانلود و نصب نمائید؛ و یا اینکه از طریق روش های آنلاین و ورود به اکانت وب مانی خود برای پرداخت از طریق وب مانی اقدام نمائید.

نکاتی در مورد حساب وب مانی

نکته ای که در مورد حساب های وب مانی وجود دارد این است که برای هر حساب وب مانی یک شناسه یا آی دی وجود دارد به نام web money ID یا WMID .

همچنین در درگاه پرداخت الکترونیکی وب مانی برای هر شخص دارنده ی حساب یک گواهینامه الکترونیکی صادر می شود که حاوی اطلاعات شخصی آن هاست که هنگام افتتاح حساب ، کاربر وارد کرده است. بر اساس این اطلاعات انواع گواهینامه برای کاربران صادر می شود.

توجه داشته باشید! در صورتی که هنگام افتتاح حساب، مشخصات شخصی خود را وارد نکنید، گواهینامه ی ناشناس برای شما صادر می شود ، بنابریان لازم است که حتما مشخصات خود را به طور دقیق وارد کنید.

کار با وب مانی : چگونه از فروشگاه های آنلاین خرید کنیم؟

در این بخش از مقاله برای اشنایی با نحوه کار با وب مانی ، برای شما آموزش خواهیم داد که چگونه از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی وب مانی ، پرداخت هزینه ی آیتم های خریداری شده را انجام دهید.

برای این منظور نحوه ی خرید از فروشگاه آنلاین علی اکسپرس را برای شما آموزش داده ایم.

پس از ورود به وب سایت علی اکسپرس، آیتم های مورد نظر خود را انتخاب می کنید و آن ها را به سبد خرید خود اضافه می کنید. در مرحله ی بعد که باید پرداخت هزینه را انجام دهید، باید درگاه پرداخت اینترنتی وب مانی را انتخاب کنید.

پس از آن از شما خواسته می شود که اطلاعات پرداخت را وارد نمائید و سپس بر روی گزینه ی Pay My Order کلیک نمائید.

به این ترتیب پرداخت هزینه تائید می شود و شما می توانید با انتخاب گزینه ی Back to Order Details ، جزئیات سفارش خود را مشاهده کنید.

به این ترتیب شما نحوه ی کار با وب مانی را از طریق انجام خرید از وب سایت علی اکسپرس آموختید. به همین روش نیز می توانید از سایر فروشگاه های آنلاین خرید نمائید و پرداخت هزینه را با استفاده از در گاه پرداخت الکترونیکی وب مانی انجام دهید.

خرید با وب مانی توسط پرداختینو

دوستان و همراهان گرامی پرداختینو، اگر در زمینه ی کار با وب مانی به سوال یا مشکلی برخورد کردید، می توانید با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

چنانچه به هر دلیل، قادر به انجام پرداخت هزینه ی خرید از فروشگاه های آنلاین نیستید، یا کارت های اعتباری در اختیار ندارید، می توانید این کار را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

کافیست درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی کرده و پرداخت هزینه را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه، کلیک کنید!

از توجه و همراهی تان تا پایان این مقاله بسیار سپاسگزاریم. امید است مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم با ارائه ی این مطالب بر اطلاعات مفید شما در این زمینه بیافزائیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت