ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور کدامند؟

قطعا بارها برای شما پیش آمده است، زمانی که قصد دارید انتقال ارز به خارج از کشور را انجام دهید، مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای کارمزد و هزینه های انتقال پول شده اید و این مسئله برای شما اصلا رضایت بخش نیست. حتی گاهی ممکن است اتفاق افتاده باشد که برای انتقال پول از طریق بانک، هنگام مشاهده ی مبلغ پرداختی منتقل شده و مقایسه آن با مبلغ ارسالی تان، تعجب زده شده باشید. دلیل این تفاوت چیست؟ در چنین مواقعی توصیه می شود که از روش های دیگر برای انتقال پول به خارج از کشور استفاده کنید. حتما می پرسید کدام روش ها؟ در این مقاله ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. لطفا با پرداختینو همراه شوید.

بیشتر بدانید :

چگونه از پی پال به ایران پول انتقال دهیم

نحوه انتقال پول پی پال با موبایل و تبلت

آشنایی با ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور

امروزه راه ها و روش های انتقال پول به خارج از کشور بسیار آسان تر از قبل شده است. در این بخش از مقاله ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور را برای شما معرفی کرده ایم. لطفا چنانچه شما نیز از جمله افرادی هستید که مرتبا نقل و انتقالات ارزی بین المللی انجام می دهید، این نکات را به دقت مطالعه کنید.

ارزان ترین راه های انتقال پول

به طور کلی استفاده از روش هایی که در این بخش از مقاله برای شما معرفی می کنیم بسیار بهتر از انتقال ارز از طریق بانک های زنجیره ای می باشد که برای انتقال وجه شما درصدی را به عنوان کارمزد کم می کند.

انتقال پول از طریق پی پال (Paypal)

اگر تا کنون تجربه ی خرید از فروشگاه های آنلاین خارجی را داشته اید، قطعا با درگاه پرداخت ارزی پی پال آشنایی دارید. پی پال می تواند انتخاب مناسبی برای نقل و انتقالات مالی باشد و به عنوان یکی از ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور محسوب می شود.

انتقال پول از طریق مسنجر فیسبوک

آیا می دانستید که از طریق مسنجر فیسبوک هم می توانید نقل و انتقالات مالی را انجام دهید؟ اگر شما از کاربران فیسبوک هستید و زمان زیادی را در فیسبوک مسنجر می گذرانید، می توانید از طریق مسنجر فیسبوک که یکی از ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور است، این کار را انجام دهید. برای این منظور ابتدا باید در فیسبوک عضو شوید. انتقال پول را می توانید از طریق برنامه ی مسنجر انجام دهید و برای نقل و انتقالات پول باید از سمبل دلار "$" استفاده کنید.

انتقال پول از طریق Google Wallet

Google Wallet نیز می تواند گزینه ای مناسب برای برای انتقال پول به خارج از کشور باشد، که هیچ هزینه ای را برای نقل و انتقالات ارزی از شما دریافت نمی کند. اگر شما از کاربران Gmail هستید، پیشنهاد می شود از روش Google Wallet برای انتقال پول استفاده کنید.

انتقال پول از طریق square cash

این روش جز ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور محسوب می شود و برای ارسال پول به روش square cash نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. نکته ای وجود دارد این است که هم ارسال کننده ی پول و هم گیرنده باید حساب square cash داشته باشند.

ارزان ترین راه های انتقال پول

این روش هایی که برای شما معرفی کردیم، جز ارزان ترین روش های انتقال پول به خارج از کشور می باشد که شما می توانید با توجه به شرایطی خود برای نقل و انتقالات ارزی ، از این روش ها، هر کدام که برای شما مناسب ترند استفاده کنید.

کلام آخر

به این دلیل که بانک ها برای نقل و انتقالات ارزی مبلغی از پول شما را به عنوان کارمزد کسر می کنند و این می تواند سود خوبی برای بانک ها داشته باشد اما به ضرر مشتریان است، بسیاری از افرادی که ناچارند به دلایلی متناوبا انتقال پول بین المللی داشته باشند، به دنبال راه های ارزان تری برای این کار هستند.

انتقال پول از طریق راه ها و روش های ارزانی که در این مقاله برای شما معرفی کردیم، بسیار مناسب این افراد خواهد بود به طوری که حتی برای انتقال ارزی که انجام می دهند، هیچ پولی پرداخت نخواهند کرد.

حتی روش های دیگری مثل انتقال پول از طریق TransferWise نیز وجود دارد که انتقال ارز را با نرخ سود پائین تری برای شما انجام می دهد. این سیستم با استفاده از رویکرد نظیر به نظیر، خدمات انتقال ارز را با هزینه ی کمتر و سرعت بیشتری انجام می دهد.

دوستان از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت