نحوه انتقال پول پی پال با موبایل و تبلت | آموزش گام به گام و تصویری

علاوه بر اینکه پی پال گزینه‌ای محبوب برای خرید آنلاین است، همچنین به شما امکان می‌‌دهد تا در عرض چند دقیقه پول را به دوستان و خانواده خود در هرجای دنيا ارسال کنید. در این مقاله، پرداختینو به شما به طور گام به گام و تصویری نحوه انتقال پول پی پال با موبایل و تبلت را به شما آموزش می‌دهد. لطفا با ما همراه باشید.

استفاده از نرم افزار پی پال روی موبایل یا تبلت و انتقال پول پی پال با موبایل

در این مقاله قصد داریم با ۹ روش ساده انتقال پول پی پال با موبایل را به شما آموزش دهیم.

1. نرم افزار پی پال را روی موبایل یا تبلت خود باز کنید.

این نرم افزار با یک نماد آبی رنگ و با حرف سفید "P" نمایش داده می‌شود. معمولاً آن را در یکی از صفحات اصلی (iPhone ،iPad یا Android) یا در کشوی برنامه‌ها (Android) پیدا خواهید کرد.

  • اگر برنامه را به صورت نصب شده ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت https://www.paypal.com/mobile، آن را به صورت رایگان دانلود کنید. فقط کافیست روی دریافت برنامه PayPal کلیک کنید، مدل و نام موبایل یا تبلت خود را انتخاب کنید و سپس برای دانلود دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.
  • اگر نمی‌خواهید برنامه را نصب کنید، می‌توانید روی مرورگر خود به آدرس https://m.paypal.com مراجعه کنید.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

2. وارد پی پال شوید.

اگر قبلاً وارد سیستم شده‌اید، از شما خواسته می‌شود که رمز ورود خود را وارد کنید. در غیر این صورت، اکنون با حساب پی پال خود وارد سیستم شوید.

  • اگر در پی پال تازه وارد هستید، قبل از ارسال آنلاین پول می‌توانید یک حساب کاربری ایجاد کرده و یک روش پرداخت اضافه کنید. روی لینک ثبت نام کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را برای ایجاد حساب کاربری خود دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد افتتاح حساب، به صفحه زیر مراجعه کنید.

نحوه آموزش گام به گام و تصویری ساخت حساب پی پال

  • برای یادگیری نحوه شارژ حساب پی پال خود روی دکمه زیر کلیک کنید.

نحوه شارژ حساب پی پال

 

انتقال پول پی پال با موبایل

 

3. دکمه Send را فشار دهید.

این دکمه یک نماد آبی دارد که مقداری پول نقد و یک فلش را در آیکن خود نشان می‌دهد.

  • اگر اولین بار است که از نرم افزار برای پرداخت استفاده می کنید، هنگامی که از شما خواسته شد این کار را انجام دهید، در پایین صفحه روی دکمه آبی رنگ "شروع به کار" (Let`s get started) کلیک کنید.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

4. برای وارد کردن مخاطبین خود، دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

این به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به مخاطبین iPhone یا iPad یا Android خود پول ارسال کنید. برای دسترسی بیشتر، روی دسترسی مخاطبین (Access Contacts) کلیک کنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

  • اگر ترجیح می‌دهید از مخاطبین خود استفاده نکنید، روی Not Now کلیک کنید.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

مرحله چهارم انتقال پول پی پال با موبایل را به خوبی پشت سر گذاشتید.

5. یک مخاطب را انتخاب یا وارد کنید.

اگر شخصی که به آن قصد ارسال پول دارید در لیست مخاطبین شما هست، آدرس ایمیل یا شماره تلفن او را انتخاب کنید. اگر شخص مورد نظر در لیست مخاطبین شما نبود، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه او را در قسمت بالای صفحه وارد کرده و سپس برای ایجاد پرداخت، روی آن ضربه بزنید.

  • تأیید کنید که قبل از ارسال پول، آدرس ایمیل یا شماره تلفن صحیح باشد؛ تا به طور تصادفی آن را به شخص دیگری ارسال نکنید.
  • اگر می‌خواهید برای شخصی در کشور دیگری پول ارسال کنید، روی ارسال به دوستان و خانواده در خارج از کشور (send to friends and family abroad) ضربه بزنید، و سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا پرداخت خود را انجام دهید.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

6. مبلغ پرداخت را وارد کنید.

در مرحله ششم انتقال پول پی پال با موبایل ، برای تایپ مقدار پول مورد نظرتان، از صفحه کلید روی صفحه استفاده کنید. اگر ارز وارد شده نادرست است، برای انتخاب گزینه جایگزین، روی منو کلیک کنید.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

7. روی گزینه آبی رنگ Next کلیک کنید.

این گزینه در پایین صفحه قرار دارد.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

8. نوع پرداخت را انتخاب کنید.

برای اشخاصی که می‌شناسید از گزینه "دوستان و خانواده" (Friends and Family) استفاده کنید. برای پرداخت پول کالاها و خدماتی که خریداری کرده اید، گزینه Goods and Services را بزنید.

  • نوع پرداختی که انجام می‌دهید هزینه پرداخت را تعیین می‌کند. پرداخت‌های شخصی بدون هزینه‌اند، اما پرداخت کالاها برای حفاظت از خرید پی پال (PayPal Purchase Protection) کمی هزینه دارند.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

9. روش پرداخت را انتخاب کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.

تمام روش‌های پرداختی که به حساب متصل کرده‌اید ظاهر می‌شوند.

  • پرداخت با یک حساب بانکی متصل یا با حساب پی پال شما، رایگان است. برای پرداخت با کارت اعتباری و دبیت کارت، هزینه کمی نیز اعمال می‌شود. مقدار این هزینه زیر نوع پرداخت قابل مشاهده است.
  • اگر مانده حساب پی پال شما از مبلغ پرداخت شما کم‌تر باشد، پی پال موجودی باقی مانده در حساب پی پال شما را کم می‌کند و مابقی را از حساب پرداخت پیش فرض شما بر می‌دارد.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

10. پرداخت خود را چک کنید و روی اکنون ارسال شود (Send Now) ضربه بزنید.

اگر می‌خواهید پیامی را پیوست کنید، زیر مقدار پول، روی گزینه افزودن یادداشت (Add a Note) بزنید. پس از اطمینان از جزئیات صحیح، روی دکمه پایین صفحه کلیک کنید تا هم اکنون پول را ارسال کنید. دریافت کننده بلافاصله از پرداخت شما مطلع می‌شود.

  • اگر شخص گیرنده حساب پی پال نداشته باشد، از آن‌ها خواسته می‌شود که یک حساب کاربری ایجاد کنند.

انتقال پول پی پال با موبایل

 

مشاهده کردید که نحوه انتقال پول پی پال با موبایل و تبلت امری راحت است.

آیا مایل هستید یک حساب پی پال افتتاح کنید؟ با پرداختینو همین حالا این کار را انجام دهید:

برای سفارش افتتاح حساب پی پال، همین حالا کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت