معرفی سایت های فروش کالا در هند و پرداخت هزینه آنها

امروزه خرید از کشور های دیگر بسیار فراگیر شده است. کشور هایی چون ترکیه، چین، هند و ... از بزرگترین تولید کنندگانی هستند که کالاهای خود را به ایران صادر میکنند. شاید برای شما هم پیش آنده باشد که کالایی را در یک سایت خارجی میبینید و به دنبال راهی برای خرید آن هستید. در واقع خرید کالا از سایت های خارجی برای ایرانیان به راحتی امکان پذیر نمیباشد. خرید از سایت های هند نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا ما با معرفی برخی از سایت های فروش کالا در هند به نحوه خرید ازآن ها میپردازیم. با پرداختینو همراه باشید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت ترندیول ترکیه

سایت های فروش کالا در هند

سایت های فروش کالا در هند

در اینجا به معرفی برخی از بزرگترین سایته ای فروش هند میپردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

 

آمازون هند

این وبسیات از بزرگترین سایت های فروش کالا در هند محسوب میشود که بیش از میلیون ها مشتری در سراسر دنیا را به خود جذب کرده است. این فروشگاه محصولات متعددی را در زمینه: الکترونیک، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک و ... به فروش میرساند. به همین دلیل از جمله سایت های جامع و کامل فروش کالا در هند محسوب میشود. این سایت در سال 2013 تاسیس شده است و از همان سال های اولیه با قدرت کار خود را ادامه داده است.

 

H&M

H&M یک نام تجاری سوئدی چند ملیتی است که لباس برای مردان، زنان، نوجوانان و کودکان ارائه میکند. H&M و شرکتهای وابسته به آن در 62 کشور جهان با بیش از 4500 فروشگاه فعالیت می کنند. در کنار این فروشگاه ها، این برند همچنین دارای حضور معتبر آنلاین در بازارهایی مانند هند است. با وجود نداشتن یک فروشگاه فیزیکی، در بسیاری از مناطق مانند هند فعالیت میکند.

 

Shopclues

این فروشگاه به دلیل تخفیف های عالی معروف شده است. از تلفن همراه، لپ تاپ، پوشاک، وسایل الکترونیک، کفش ، وسایل آشپزخانه گرفته تا لوازم خانگی، می توانید از این فروشگاه با قیمت های عالی و تخفیف دار خریداری کنید.

 

Flipkart

این فروشگاه در سال 2014 با بودجه ای متوسط تاسیس شد و اکنون یکی دیگر از فروشگاه های خرید آنلاین پیشرو در هند است که در طی سالیان سال محبوبیت بی نظیری پیدا کرده. درست مانند آمازون، Flipkart یک بستر قابل اعتماد برای خرید انواع محصولات است. از لوازم جانبی موبایل، اسباب بازی ها، پوشاک، لوازم الکترونیک ،لوازم خانگی و موارد دیگر در این فروشگاه به فروش میرسد. جنبه شگفت انگیز این است که شما می توانید محصولات بیشتری را در Flipkart پیدا کنید تا در یک مرکز خرید.

بنابراین ، کافیست وارد این سایت شوید و بلافاصله محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنید.

 

Snapdeal

اگرچه سهم بازار Snapdeal به اندازه مالکیت دو غول آمازون و فلیپکارت نیست، اما هنوز هم یک شرکت مشهور و عظیم مستقر در هند است. مقر آن در گوروگرام ، هاریانا است، این سایت کاملاً هندی است که می توانید با خرید محصولات مورد نظر خود را با قیمت های پایین نسبت به بازار آفلاین خریداری کنید.

 

eBay

یک بازار آنلاین محبوب در یک کشور خارجی، نسخه هندی eBay است که از سایتهای مشهور و قابل اعتماد خرید آنلاین در هند میباشد. علاوه بر ارائه تخفیف های عالی، گفته میشود که eBay بهترین محصولات را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این شهر دارای جامعه متنوع و کارآمد از مشاغل کوچک و افرادی است که محصولات خود را با تخفیف به فروش می رسانند. نکته عالی در مورد eBay این است که می توانید به راحتی از خانه خود کالاهای تازه و با کیفیت خریداری کنید.

 

SHEIN

SHEIN یک وب سایت بین المللی تجارت الکترونیکی است که هوشمندانه راه خود را به بازار هند وارد کرده است. همانطور که از نام این برند پیداست ، این برند بیشتر به لباس زنانه تمرکز دارد ، اما همچنین میزبانی از پوشاک مردانه ، لباس کودکان ، لوازم جانبی ، کفش ، کیف و سایر وسایل مد را آغاز کرده است. این برند در بین نوجوانان و بزرگسالان محبوب است زیرا میزبان بسیاری از لباس های غربی و لباس های جهانی و قیمت مناسب است.

سایت های فروش کالا در هند

برای خرید از این وب سایت های فروش کالا در هند شما نیازمند انجام پرداخت های ارزی میباشید. خبر خوب این است که تیم حرفه ای پرداختینو با انجام انواع خدمات ارزی، مشکل شما را حل میکند و در کمترین زمان و به راحتترین شکل انواع پرداخت ها را برای شما ممکن میکند. همین حالا با تیم پشتیبانی پرداختینو تماس گرفته و از خدمات و مشاوره های ما بهره ببرید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    آذر خوشروی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام
    من یه سری مواد اولیه ی ساخت عود و عطرهای مخصوص عود رو در سایت آمازون هند میخوام بخرم چه اقدامی باید انجام بدم

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت