چگونه گیفت کارت خریداری کنیم؟ | نحوه ی خرید گیفت کارت

با رونق بازارهای آنلاین و تمایل بسیاری از کاربران اینترنتی به خید از فروشگاه های مجازی، استفاده از کارت های اعتباری و کارت های بانکی بیش از پیش رونق یافته است. در میان انواع کارت های بانکی، گیفت کارت ها نیز از طرفداران زیادی برخوردار است و مشتریان فروشگاه های آنلاین در بسیاری از موارد خریدهای خود را با استفاده از کارت های هدیه یا همان گیفت کارت ها انجام می دهند و مایلند بدانند که گیفت کارت ها را چگونه باید خریداری کنند! با پرداختینو همراه شوید تا شما را با نحوه ی خرید گیفت کارت آشنا کنیم.

خرید گیفت کارت از وب سایت های مربوطه

اگر شما دوست عزیز جز آن دسته از افرادی هستید که از گیفت کارت های گوگل پلی، آیتیونز، ایکس باکسف استیم و ... استفاده می کنید؛ و یا به دنبال راه حل هایی هستید که از طریق آن ها بتوانید به گیفت کارت رایگان دست یابید، توصیه ما این است که از وب سایت های مربوط به خرید کارت های هدیه، این نوع کارت های اعتباری را تهیه نمائید.

در ادامه برخی از بهترین وب سایت های خرید گیفت کارت را برای شما معرفی کرده ایم.

خرید گیفت کارت

از این وب سایت های گیفت کارت بخرید

در این بخش از مقاله یکسری وب سایت را به شما معرفی خواهیم کرد که از طریق آن ها می توانید کارت هدیه خریداری کنید.

یکی از بهترین وب سایت های خرید گیفت کارت ، وب سایت raise می باشد. در وب سایت raise شما می توانید گیفت کارت های متنوع با قیمت های بسیار مناسب پیدا کنید. برخی دیگر از بهترین وب سایت های خرید کارت هدیه عبارتند از :

  • Staples.com
  • eBates
  • Swagbucks
  • Mobile Phone Apps
  • GiftCards.com
  • GiftCardMall.com
  • Grocery Stores

حال که با بهترین وب سایت های خرید گیفت کارت آشنا شدید، ممکن است بپرسید که چگونه می توان به خرید گیفت کارت از طریق این وب سایت ها پرداخت؟ در ادامه نحوه ی خرید گیفت کارت را برای شما آموزش داده ایم.

آموزش نحوه ی خرید گیفت کارت

در این بخش از مقاله شما خواهید آموخت که چگونه به خرید گیفت کارت بپردازید.

مرحله اول :

ابتدا در وب سایت هایی که به شما معرفی کردیم، از میان کارت های هدیه موجود در سایت ها به جستجو بپردازید تا کارت هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید.

مرحله ی دوم :

پس از انتخاب گیفت کارت مورد نظرتان بر روی گزینه ی Proceed to Checkout کلیک نمائید تا وارد صفحه ی پرداخت هزینه شوید. در صورتی که امکان پرداخت هزینه با استفاده از کارت های اعتباری و ... برای شما وجود دارد که هزینه را پرداخت می کنید. در غیر این صورت می توانید پرداخت هزینه را به ما در تیم پرداختینو بسپارید.

برای این منظور ابتدا به وب سایت ما به آدرس https://pardakhtino.com   مراجعه نمائید و پس از ثبت نام، به پنل کاربری خود مراجعه کنید و پس از احراز هویت، سفارش پرداخت هزینه ثبت نموده و برای ما ارسال نمائید.

خرید گیفت کارت

مرحله سوم :

معادل ریالی هزینه ی مشخص شده را برای پرداختینو واریز نمائید.

پس از آن در کوتاه ترین زمان ممکن ما درخواست شما را بررسی می کنیم و پرداخت هزینه را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهیم.

به این ترتیب شما می توانید در کمتر از چند دقیقه به آسانی ب خرید گیفت کارت بپردازید و با استفاده از آن پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید.

کلام آخر

در این مقاله شما را با نحوه ی خرید گیفت کارت یا همان کارت هدیه آشنا کردیم. همچنین انواع وب سایت های ارائه دهنده ی گیفت کارت را به شما معرفی کردیم و راهنمائی های لازم را برای شما جهت پرداخت هزینه خرید گیفت کارت از این وب سایت ها ارائه کردیم. امید است مطالب ارائه شده در این مقاله مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

همراهان همیشگی پرداختینو ، در صورتی که پس از مطالعه ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمائید. مشاوران مجرب ما در مجموعه ی پرداختینو در کوتاه ترین زمان ممکن سوالات شما را بررسی کرده و به کلیه ی مشکلات و سوالاتتان پاسخگو خواهند بود.

از توجه و همراهی شما تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت