بهترین درگاه پرداخت بین المللی برای کسب درآمد ارزی چیست؟ (قسمت اول)

اگر به دنبال یک درگاه پرداخت بین المللی برای فروشگاه آنلاین خود هستید باید در نظر داشته باشید که انتخاب یک درگاه پرداخت متناسب با نیاز شما میتواند تاثیر بسیار مثبتی در فروش بین الملل و تجارت الکترونیک مربوط به کسب و کار شما داشته باشد. در این مقاله ، ما با ارائه 5 ارائه دهنده برتر درگاه پرداخت بین المللی، به شما کمک می کنیم تا درگاه پرداخت مناسب برای تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید. اما قبل از ان به چند عامل مهم که باید در انتخاب درگاه پرداخت بین المللی درنظر گرفت، می پردازیم. با پرداختینو همراه باشید تا شما را در انتخاب درگاه پرداخت مناسب با کسب و کارتان یاری کنیم.

درگاه پرداخت بین المللی

عوامل تاثیرگذار در انتخاب درگاه پرداخت بین المللی:

امنیت

در معاملات الکترونیکی احتمال تقلب نسبت به معاملات حضوری بیشتر است زیرا راهی برای تأیید هویت مشتری وجود ندارد. به همین دلیل ، شما نیاز به یک درگاه پرداخت بین المللی با ویژگی های امنیتی بالا دارید. به طور مثال، درگاه پرداخت شما باید رمزنگاری نقطه به نقطه (P2PE) ، تشخیص کلاهبرداری و بیمه نقض اطلاعات را ارائه دهد. این ها ویژگی های بسیار مهمی هستند که هرگز نباید از آن ها قافل شوید چرا که استفاده از درگاه های بزرگ و امن نه تنها امنیت را برای شما تامین میکند که به مشتری این اطمینان را میدهد که از جای امنی در حال خرید کردن است.

هزینه:

برای استفاده از یک حساب تجاری ، معمولاً هزینه هر تراکنش و هزینه اشتراک ماهانه پرداخت میشود.  با این حال ، هزینه های دیگری مانند هزینه نگهداری حساب ، بیانیه ، راه اندازی ، بازپرداخت یا هزینه های انطباق PCI نیز می تواند باشد. شما باید به دنبال درگاه پرداختی باشید که درکنار رفع خواسته ی شما مقرون و به صرفه نیز باشد. اما در نظر داشته باشید که ارزان بودن تنها معیار انتخاب شما نباشد. در واق یک درگاه به لزوم ارزان بودنش نمیتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

روش های پذیرفته شده پرداخت:

با توجه به گستردگی روش های پرداخت(Visa ، Mastercard ، American Express و Discover) و کیف پول های دیجیتال (مانند PayPal ، Apple Pay و Google Pay)شما نیازمند درگاه پرداختی هستید که تا حد امکان بیشتر این روش ها را پشتیبانی کند. درواقع استفاده از یک درگاه پرداخت محدود که فقط یک شیوه پرداخت را حمایت میکند به دلیل محدود کردن مشتری در انتخاب شیوه پرداخت باعث ریزش مشتری میشود.. بنابراین ، شما درگاه پرداختی می خواهید که بتواند تا حد امکان بیشتر روش های پرداخت را بپذیرد.
اگر در سطح بین المللی بفروشید ، یک ارائه دهنده درگاه پرداخت نیز می خواهید که بتواند ارزهای خارجی و شبکه های کارت اعتباری را بپذیرد.

سازگاری:

اگر از یک حساب تجاری خاص یا یک پلت فرم تجارت الکترونیکی استفاده می کنید ، می خواهید یک درگاه پرداخت پیدا کنید که با آن ادغام شود. همچنین در صورت نیاز به شخصی سازی ادغام ، به داشتن API کمک کند. در حالت ایده آل ، ارائه دهنده درگاه پرداخت شما باید با بیشتر خریداران تجارت و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی (Shopify ، BigCommerce و غیره) و اماکن بازار (آمازون ، eBay و غیره) همکاری داشته باشد. توجه داشته باشید که همکاری با آمازون و سایر بازار های بزرگ گزینه بسیار مهم و قابل توجهی می باشد. 

خدمات به مشتری:

اگر مشکلی در دروازه پرداخت شما وجود داشته باشد به طوری که در یک بازه زمانی قادر به پذیرش تراکنش نباشد، می تواند عواقب عظیمی برای تجارت شما ایجاد کند. بنابراین ، شما نیازمند همکاری با ارائه دهنده درگاه پرداخت بین المللی ای هستید که هفت روز هفته به طور 24 ساعته در دسترس باشد و در جهت رفع مشکل اقدام کند. در واقع کسب رضایت مشتری از اولین و مهمترین اقدامات برای رونق کسب و کار شما میباشد، هرگز از آن غافل نشوید. 

حال که با عوامل تآثیر گذار در انتخاب درگاه پرداخت اشنا شدید به معرفی بهترین درگاه های پرداخت میپردازیم.

درگاه پرداخت بین المللی

5 تا بهترین درگاه پرداخت بین المللی برای کسب درآمد ارزی:

  1. Amazon
  2. Authorize.net
  3. PayPal
  4. BrainTree
  5. Stripe

 

هر کدام از این درگاه ها با ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی که دارند برای کسب و کارها و افراد مختلفی مناسب هستند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این درگاه های پرداخت بین المللی و داشتن انتخابی مطمین در قسمت دوم مقاله با ما همراه باشید

 

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    الهام محمدی ۱۶ آذر ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    من برای سایتم میخوام یک درگاه بین المللی داشته باشم به طوریکه ایرانیان مقیم خارج بتونن ازش خرید کنن ..اما دامینم دات آی ار هست و اینکه میخوام خیلی ارززون برام تموم شه خریدش میشه راهنمایی کنید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت