شارژ حساب وب مانی | چگونه به حساب وب مانی پول بریزیم؟

وب مانی (WebMoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی و آنلاین روسی است که امکان پرداخت هزینه خرید کالاهای آنلاین و انتقال و ارسال پول به دیگران را به راحتی و با خیال راحت فراهم می‌کند. نقل و انتقال وب مانی، یک راه‌ حل پرداخت آنلاین است که ابزارهای جامع حسابداری را با پیام رسانی و ویژگی‌های ارتباطی امن بین اعضای ثبت نام شده، ارائه می‌دهد. 

می‌دانید که هزینه ی پرداخت ها از طریق کارت های اعتباری همیشه امری راحت نیست. در چنین مواقعی وب مانی می‌تواند یک انتخاب جایگزین برای کارت‌های اعتباری باشد. در وب مانی می‌توانید با ایجاد یک اکانت از مزایا و امکانات موجود بهره مند شوید. البته پس از ساخت اکانت یا حساب کاربری وب مانی باید آن را فعال سازی کنید.

این سیستم می‌تواند به عنوان یک سیستم پرداخت مورد اطمینان به حساب بیاید و امنیت بسیار بالایی دارد. برای شارژ حساب وب مانی خود نیاز به یکی از انواع کارت های اعتباری، کردیت کارت یا دبیت کارت دارید. شارژ حساب وب مانی سریع و آسان است. با پرداختینو همراه باشید تا در این مقاله درباره شارژ حساب‌ وب مانی و افتتاح اکانت وب مانی بیشتر بدانید.

برای شارژ حساب وب مانی در ابتدا شما باید دارای یک حساب یا اکانت وب مانی باشید. شما براحتی می‌توانید در پرداختینو یک حساب وب مانی ایجاد کنید:

سفارش افتتاح حساب وب مانی

پس از افتتاح حساب، شما می‌توانید سفارش صدور کارت دهید. از این طریق می‌توانید یک کارت وب مانی داشته باشید و براحتی حساب وب مانی خود را شارژ کرده و خدمات مختلف را از طریق آن انجام دهید.

به منظور شارژ حساب وب مانی شما می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف که این خدمات را انجام می‌دهند حساب خود را شارژ کرده و یا برای این کار به برخی صرافی‌ها مراجعه کنید. پیشنهاد ما به شما ساده‌ترین روش آن یعنی شارژ اینترنتی و از طریق وبسایت‌هاست. همانطور که شما در پرداختینو نیز می‌توانید حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

نحوه شارژ حساب وب مانی

مرحله اول:در ابتدا در مرورگر خود وارد سایت www.wmtransfer.com شوید. و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه "Sign up" کلیک کنید.

توجه کنید که گزینه sing up برای کسانی است که هنوز دارای اکانت وب مانی نیستند و از این طریق می‌خواهند ایجاد حساب کاربری کنند. پس در این مرحله شما کشور و شماره موبایل خود را وارد می‌کنید و سپس یک رمز برای شما ارسال خواهد شد، که با وارد کردن آن کد و ایجاد رمز ورود شخصی برای خود، شما می‌توانید حساب خود را بسازید.

اما اگر از قبل دارای اکانت وب مانی هستید روی گزینه Log in در گوشه بالای سمت راست کلیک کنید.

شارژ حساب وب مانی

مرحله دوم: برای ورود به حساب وب مانی خود، یوزرنیم (نام کاربری) و پسورد (رمز عبور) را به همراه کد تصویر وارد کنید و دکمه تایید (Enter) را فشار دهید.

 

مرحله سوم: شما اکنون وارد صفحه وب مانی شده‌اید. اکنون با انتخاب یک نوع کیف پول وب مانی مثلا WMZ و نوع کارت و وارد کردن اطلاعات خود از جمله اسم و فامیل حساب وب مانی خود می‌توانید طبق تصویر زیر به کیف پول خود و یا به حسابی دیگر پول واریز کنید. اگر می‌خواهید به کیف پول خود پول بریزید روی گزینه to a wallet کلیک کرده و برای واریز به حساب بانکی روی گزینه to a bank account کلیک کنید.

شارژ حساب وب مانی

توجه داشته باشید که جزییات کارت خود را بدرستی و با دقت وارد کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله شما دیگر می‌توانید مبلغ واریزی را وارد کنید و مشاهده کنید که کارمزدی نیز از مبلغ شما کم می‌شود. و بعد روی گزینه تایید (Confirm) فشار دهید. 

مرحله پنجم: جزییات کارت خود و شماره موبایل را وارد کنید. سپس روی گزینه ارسال پیامک کلیک کنید. کمی منتظر بمانید. یک کد به عنوان تایید برای شما پیامک می‌شود که باید آن را وارد کنید. و سپس دوباره روی گزینه تایید بزنید.

مرحله ششم: اکنون روی دکمه پرداخت (Pay) کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که انتقال یا واریز پول به کیف پول شما با موفقیت انجام خواهد گرفت.

شما می‌توانید در پرداختینو نیز به راحتی حساب وب مانی خود را شارژ کنید.

اگر در افتتاح حساب وب مانی یا دیگر حساب‌های الکترونیکی مثل پی پال و یا شارژ حساب دچار مشکل شدید، لطفا سوال خود را برای پرداختینو مطرح کنید.

بیشتر بدانید:

آموزش گام به گام و تصویری افتتاح حساب پی پال

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    علیرضا غلامی ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام این روش پرداخت با کارت در ایران هم میشه استفاده کرد و مستقیم بدون واسطه شارژ کرد وب مانی ، چون من وقتی می خوام که اطلاعات رو وارد کنم cvv میخواد که سه رقمی باشه ولی برا کارت من 4 رقمیه وفکر کردم که این سیستم پرداخت از ایران نشه ممنون

  • تصویر آواتار
    مینا ۱۳ امرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام آیا شخصی دیگری میتونه با کارت بانکی ویزا یا مستر یا هر کارت دیگری به حساب وب مانی من پول واریر کنه منظورم با کارت های اعتباری دیگه به غیر از وب مانی یا اینکه فقط باید کارت وب مانی یا حساب وب مانی داشته باشه لطفا دقیق راهنمایی کنید

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت