شارژ حساب اسپاتیفای | اکانت پرمیوم Spotify ارزان و بصرفه

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به موسیقی بوده و اغلب اوقات پیش می‌آید که وقت خود را صرف گشتن به دنبال یک موسیقی خوب می‌کنید، حتما به دنبال سایت و یا برنامه‌ای معتبر و حرفه‌ای برای پیدا کردن آهنگ و ترانه مورد نظر خود گشته‌اید.

اسپاتیفای (Spotify)، یکی از حرفه‌ای‌ترین، با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین بسترهای پخش موسیقی به صورت آنلاین و غیر آنلاین است. اگر یک طرفدار پر و پا قرص دنیای موسیقی هستید، مسلما اسم اسپاتیفای به گوشتان خورده است. مسلما هر خدمت با کیفیتی هزینه‌ای را در پی دارد و اسپاتیفای نیز از این قضیه مستثنی نیست.

بنابر این، پرداختینو این مقاله را در راستای آگاهی علاقه‌مندان به موسیقی جهت پرداخت و شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account) برای لذت بردن تمامی کاربران از این سیستم حرفه‌ای موسیقی به صورت نامحدود، ترتیب داده است.

برای شارژ حساب اسپاتیفای از طریق سفارش پرداختینو، کلیک کنید!

شارژ اکانت اسپاتیفای

شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account)

Spotify در درجه اول به دلیل خدمات پخش موسیقی‌اش شناخته شده است، که به کاربران امکان می‌دهد موسیقی را از برچسب‌های اصلی در وب سایت و یا از طریق یکی از چندین نرم افزار رسمی Spotify پخش کنند. علاوه بر پخش موسیقی، Spotify به عنوان ابزاری برای استفاده از پادکست‌ها نیز عمل می‌کند.

علاوه بر لیست‌های پخش که توسط کارمندان Spotify، هنرمندان و سایر کاربران ساخته شده است می‌توانید به کل آلبوم‌های Spotify گوش دهید.

با اینکه گوش دادن به موسیقی در Spotify کاملاً رایگان است، اما کلیه کاربران عادی تبلیغاتی به صورت بنر و تصویر در برنامه‌های رسمی و تبلیغات صوتی گاه به گاه بین آهنگ‌ها، به عنوان یک تعرفه ارائه می‌دهند.

کسانی که مایل به حذف تبلیغات هستند می‌توانند یک حساب پریمیوم در اسپاتیفای باز کرده و برای حساب Spotify Premium اقدام به پرداخت نمایید. با عضویت در حساب پریمیوم Spotif، تمام تبلیغات از برنامه‌ها حذف شده و دانلود آهنگ را برای گوش دادن آفلاین برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

به علاوه، گوش دادن به موسیقی در اسپاتیفای به صورت رایگان، کمی محدود است؛ به این معنی که شما در یک آلبوم نمی‌توانید تمام آهنگ‌ها را پشت سر هم گوش کنید و مجبورید به انتخاب خود اسپاتیفای و ترتیبی که قرار می‌دهد به آن‌ها گوش کنید.

و یا قادر به دانلود آهنگ در حالت رایگان نیستید و آهنگ‌ها را نیز به جای کیفیت 320 کیلوبایت، با کیفیت 128 گوش خواهید داد. و چندین مزیت دیگر که تمامی این موارد در حساب و اکانت پریمیوم امکان‌پذیر است. از این رو برای اکانت پریمیوم شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account) و پرداخت هزینه آن ضروری است.

اکانت پرمیوم spotify

روش های پرداخت برای شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account)

اسپاتیفای برای خریداکانت، چندین دوره اشتراک را به شما پیشنهاد می‌دهد. دوره‌های یک ماهه تا یک ساله برای گوش دادن نامحدود به موسیقی در این بستر فراهم شده است. و قبل از شروع و پس از پرداخت به شما سه ماه استفاده رایگان ارائه می‌دهد.

دوره‌های اسپاتیفای شامل دوره‌های 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، دوره خانوادگی، دوره یک ساله و دوره‌های دانشجویی با تخفیف‌های خوب برای گوش دادن به موسیقی و پادکست، می‌شود. برای هریک از این دوره‌ها هزینه ای در اسپاتیفای در نظر گرفته شده است که این هزینه از حداقل 9.99 دلار که دوره یک ماهه آن است، شروع می‌شود.

پس از ساخت اکانتی در اسپاتیفای (و یا اگر از پیش یک حساب اسپاتیفای داشتید و حال مایل به شارژ آن هستید) برای پرداخت این هزینه و در واقع شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account) خود، این سیستم حرفه‌ای، روش هایی را جهت پرداخت برای کاربران خود در نظر گرفته است.

شما می‌توانید شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account) را به روش‌های مختلف انجام دهید.

برای بررسی روش‌های پرداخت موجود در کشور شما:

  • وارد صفحه حساب خود در اسپاتیفای شوید.
  • روی گزینه اشتراک (Subscription) در منوی سمت چپ کلیک کنید.

توجه: اگر درحال حاضر عضو سرویس رایگان و دارای پشتیبانی تبلیغ هستید، باید روی "GET PREMIUM" مطابق دکمه سبز رنگ در عکس بالا کلیک کنید. (نگران نباشید، این گزینه شما را برای حق اشتراک پریمیوم ثبت نام نمی‌کند.)

روش شارژ اکانت اسپاتیفای

1. کارت‌های پیش پرداخت شده توسط کارت‌های اعتباری (Credit Card) ویزا کارت(Visa Card)، مستر کارت (MasterCard)، امریکن اکسپرس (American Express) و Discover در اسپاتیفای پذیرفته می‌شوند.

توجه: توصیه می‌کنیم با صادرکننده کارت تماس بگیرید تا بررسی کنید کارت پیش پرداخت در Spotify قابل استفاده است یا نه.

2. اگر دارای کارت‌های پیش پرداخت شده و اعتباری نیستید، می‌توانید پرداخت خود را از طریق پی پال (PayPal) نیز انجام دهید.

شارژ ارزان اکانت Spotify

توجه داشته باشید که در پرداختینو می‌توانید شارژ حساب اسپاتیفای (Spotify Account) را از طریق پی پال و کارت‌های اعتباری انجام دهید. و در صورتی که دارای حساب پی پال و کارت‌های ذکر شده نیستید، می‌توانید به ما تیکت زده و با اعلام سفارش پرداخت خود، هزینه را از طریق پرداختینو با یک کارت بانکی برای اکانت اسپاتیفای خود پرداخت کنید.

برای شارژ حساب اسپاتیفای با پی پال، کلیک کنید!

برای شارژ حساب اسپاتیفای با ویزا کارت و مسترکارت، کلیک کنید!

برای شارژ حساب اسپاتیفای از طریق سفارش پرداختینو، کلیک کنید!

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت