خرید از وب سایت 3DOcean | چگونه خرید ریالی از سایت 3DOcean انجام دهیم؟

اگر شما فردی با شم هنری و گرافیستی هستید و در زمینه طراحی در فضای اینترنتی فعالیت می کنید؛ و یا چشمان تان علاقه مند به دیدن زیبایی هاست و دوست دارید از یک منبع زیبایی و گرافیکی به صورت حرفه ای استفاده کنید، مسلما پیشنهاد می شود که با وب سایت 3DOcean آشنا شوید. درباره این وب سایت جالب در ادامه برای شما شرح خواهیم داد، اما پیش از آن باید بدانید که استفاده از طرح های گرافیکی و سه بعدی آن اغلب رایگان نیست. اما می توانید به صورت ریالی از این سایت خرید کنید. پرداختینو در این پست وب سایت 3DOcean را معرفی کرده و موضوع خرید ریالی از سایت 3DOcean را به صورت گسترده تر و با راهنمایی بیشتر برای شما بیان خواهد کرد.

سایت 3DOcean

آشنایی با وب سایت 3DOcean

وب سایت 3DOcean بخشی از بازار ایوانو یا Envato Market است. در 3DOcean می توانید مدل های سه بعدی، بافت ها و الگوها، مفاهیم، مواد و عناصر و کاورهای بدون حق امتیاز را خریداری کرده و به فروش برسانید. قیمت ها بر اساس پیچیدگی، کیفیت و استفاده از فایل ها ارزش دارند. قیمت کل شامل هزینه یا کارمزد خریدار (Buyer Fee) نیز می شود. با این حال که تنوع کیفیت و قیمت در این سایت متفاوت است، وب سایت 3DOcean تلاش کرده است که تمامی الگوها و خدمات خود را به صورت عالی و با بالاترین کیفیت ها ارائه دهد.

شما در وب سایت 3DOcean می توانید اقلام مورد نظر خود را به روش های مختلفی از میان تنوع بسیار این سایت انتخاب کنید.

 

یافتن و خرید اقلام

روشهای زیادی برای یافتن موارد مورد نظرتان در وب سایت 3DOcean وجود دارد:

  • لیست طبقه بندی شده - فهرستی از موارد را در دسته بندی گسترده می توانید در این سایت پیدا کنید.
  • جستجوی کلید واژه - به سادگی می توانید به قسمت جستجو در سمت راست بالای هر صفحه دسترسی پیدا کنید.
  • فایل های محبوب - گلچین هفتگی وب سایت 3DOcean از محبوب ترین موارد در این مجموعه قرار دارد.
  • مجموعه یا کالکشن ها - مجموعه موارد مورد نیاز کاربران را در موضوعات مختلف در این قسمت پیدا کنید.
  • فایل های برجسته - این قسمت هر هفته توسط ویراستاران وب سایت 3DOcean انتخاب می شود.

 

انجمن Envato

3DOcean وب سایتی بیش از مکانی برای یافتن مدلهای عالی سه بعدی و 3D است، در واقع این یک انجمن است! شما می توانید از زبان نویسندگان چیزهای زیادی بشنوید، در انجمن ها سؤال کنید و درباره آیتم ها نظر دهید. با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید و پروفایل آنها را مشاهده کنید.

در وب سایت 3DOcean این انجمن، واقعاً مالک این سایت است و سایت 3DOcean تمام تلاش خود را می کند تا نه تنها با ارائه امکانات فروش عالی بلکه همچنین تعامل، اخبار، مسابقات و هر چیز مفید و جذاب دیگری، کاربران بتوانند بیشترین استفاده را از آن داشته باشند.

به علاوه 3DOcean بخشی از Envato Market است. ثبت نام در یک حساب کاربری در 3DOcean به شما امکان دسترسی به کل شبکه را می دهد.

بیشتر بدانید:

سایت 3DOcean

پشتیبانی وب سایت 3DOcean

کلیه محصولات و آیتم های موجود برای فروش در 3DOcean بررسی شده است تا اطمینان حاصل شود که از نظر کار در وضعیت خوبی قرار دارند و کاربرد آنها آسان است. پشتیبانی از موارد دیگر مانند تغییرات در اختیار هر نویسنده است. متوجه خواهید شد که انجمن 3DOcean همچنین مکان خوبی برای یافتن کمک برای استفاده یا اصلاح آیتم ها است.

 

فروش آیتم در سایت 3DOcean

نویسندگان Envato Market ده ها هزار دلار کالاهای دیجیتالی خود را در این بازار و در سایت 3DOcean که بخشی از ایوانو مارکت است، به فروش می رسانند. شما نیز می توانید عضوی از این گروه شده و آیتم های خود را بفروشید.

خرید و پرداخت هزینه از وب سایت 3DOcean به صورت ریال

شما می توانید فایل مورد نظر خود را از دو روش پی پال و یا کارت های اعتباری پیش پرداخت، خریداری کنید. با این حال، در پرداختینو می توانیم دو روش آسان تر را برای پرداخت با ریال از این سایت، به شما معرفی کنیم:

1. شما می توانید پرداخت خود را به پرداختینو سپرده و ما فایل مورد نظر را برای شما خریداری کرده و فایل را برای شما ارسال می کنیم. در این صورت پرداختینو مسلما از شما هزینه را به صورت ریالی دریافت خواهد کرد.

2. پرداختینو قادر است یک حساب در این وب سایت برای شما ساخته و در واقع با ثبت نام در این سایت، به دلخواه شما مبلغی را به صورت ریال از شما دریافت کرده و به ارز مورد نظر در این سایت شارژ خواهد کرد، تا بتوانید تا سقف مبلغی که شارژ کردید، هرچقدر که خواستید فایل خریداری کنید.

هر دو این روش از طریق تیکت زدن در پرداختینو برای کاربران میسر است.

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت