معرفی بهترین روش های انتقال ارز به ایران | انتقال پول به ایران و بالعکس

ممکن است شما یکی از افرادی باشید که به دنبال بهترین راه ها برای انتقال ارز به ایران باشید، یا بالعکس بخواهید از ایران به کشورها دیگر پولی را ارسال کنید. در این صورت این مقاله را به دقت تا انتها مطالعه کنید. پرداختینو روش های انتقال ارز به ایران و بالعکس را برای شما معرفی کرده است. لطفا با ما همراه باشید.

بیشتر بدانید :

 ارزان ترین راه های انتقال پول به خارج از کشور کدامند؟

بهترین روش های انتقال پول و وجه

روش های انتقال ارز به ایران کدامند؟

استفاده از سیستم های بانکی، تنها روش انتقال ارز نیست، به خصوص برای انتقال ارز به ایران ، به دلیل وجود تحریم ها و عدم ارتباط ما با برخی از کشورهای خارجی، امکان انتقال ارز برای شهروندان ایرانی به دیگر کشورها و بالعکس وجود ندارد.

روش های انتقال ارز به ایران

بنابراین در این بخش از مقاله ما روش های انتقال ارز به ایران را به شما معرفی کرده ایم. به این ترتیب شما دیگر نگران مسئله ی تحریم ها در ارتباط با نقل و انتقالات ارزی نخواهید بود.

انتقال ارز به ایران از طریق ویزا و مستر کارت

اگر شما کارت های اعتباری نظیر ویزا و مستر کارت در اختیار داشته باشید، می توانید از طریق این نوع کارت ها پرداخت های بین المللی انجام دهید و به علاوه نقل و انتقالات ارزی از ایران به دیگر کشورها داشته باشید. استفاد از کارت های اعتباری یکی از بهترین روش های انتقال ارز به ایران می باشد.

پرفکت مانی (perfect money)

پرفکت مانی یکی دیگر از سیستم های ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی در سراسر دنیا است که با استفاده از آن علاوه بر اینکه می توانید از فروشگاه های آنلاین خارجی خرید کنید، انتقال ارز به ایران نیز از طریق آن امکان پذیر است.

پی پال (paypal)

آیا درگاه پرداخت ارزی پی پال را می شناسید؟ قطعا با آن آشنا هستید. فروشگاه های آنلاین معتبر خارجی امکان پرداخت در سایت خود را از طریق این درگاه پرداخت اینترنتی فراهم کرده اند. پی پال یک سیستم پرداخت بسیار معتبر و مطمئن است که خدمات خود را با حداقل کارمزد و سرعت بالا برای کاربران انجام می دهد.

اگر به دنبال یکی از بهترین راه ها برای انتقال ارز به ایران هستید، استفاده از سیستم پرداخت ارزی پی پال، انتخابی مناسب است.

وب مانی (web money)

از دیگر درگاه های پرداخت ارزی الکترونیکی می توان وب مانی را نام برد.

سیستم پرداخت وب مانی مانند پی پال یکی از محبوب ترین درگاه های پرداخت ارزی می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را برای کاربران ایرانی نیز فراهم کرده است و ما خوشبختانه توسط سیستم وب مانی تحریم نشده ایم. انتقال ارز به ایران از طریق وب مانی نیز یکی دیگر از بهترین راه های نقل و انتقالات مالی بین المللی است.

بهترین روش انتقال ارز یا پول به ایران

حواله سوئیفت (Swift)

ارسال حوالجات از طریق سیستم پرداخت سوئیفت یکی دیگر از راه های انتقال ارز به ایران است که بسیار هم مطمئن می باشد. اگر به دنبال روشی مطمئن برای انتقال ارز به ایران هستید، از طریق سوئیفت می توانید این کار را انجام دهید. انتقال ارز از طریق سوئیفت نیز با سرعت انجام می شود و این یکی از دلایل محبوبیت انتقال ارز از طریق سوئیفت است.

ارزهای دیجیتال (cryptocurrency)

انتقال ارز از طریق رمز ارزها یا همان ارزهای رمزنگاری شده، یکی دیگر از راه های انتقال ارز به ایران می باشد؛ با توجه به این که این روزها ارزهای دیجیتال نسبت به گذشته بیشتر شناخته شده اند و ارزش بیشتریهم پیدا کرده اند. ارزهای دیجیتال نظیر : بیت کوین ، اتریوم، تتر و ... بیشتر مورد استقبال کاربران هستند.

خرید تتر

روش های انتقال ارزی که در این مقاله به شما معرفی کردیم جز بهترین روش های نقل و انتقالات مالی به ایران و بالعکس می باشد. با این وجود توجه داشته باشید که در انتخاب یک سیستم انتقال ارزی بین المللی، به سرعت انتقال ارز، کارمزد و هزینه تراکنش، امنیت سیستم پرداخت ، هزینه تبدیل ارز و مواردی از این قبیل را مورد توجه قرار دهید.

انتقال ارز به ایران توسط پرداختینو

دوستان گرامی! اگر امکان استفاده از هیچ یک از روش های انتقال ارز به ایران که معرفی شد برای شما وجود ندارد، می توانید این کار را به ما بسپارید. برای نقل و انتقالات ارزی خود به هر کدام از روش هایی که مایل به استفاده از آن هستید، درخواست خود را از طریق لینک زیر به ما اعلام نمائید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن انتقال ارز را برای شما انجام خواهیم داد.

برای درخواست پرداخت هزینه ، کلیک کنید!

ممنون از همراهیتان، لطفا با ما در تماس باشید.  

پرسش و پاسخ

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت