انواتو چیست؟ آنچه لازم است در مورد انواتو (envato) بدانید

میلیون ها نفر در سراسر جهان انواتو (envato) را انتخاب می کنند. اگر شما دارای شغل فریلنسری هستید که به صورت آنلاین کار می کنید، قطعا تا کنون برای انجام پروژه های خود از سایت envato کمک گرفته اید. آیا مایلید تا مطالب بیشتری در مورد این وب سایت بدانید؟ پس بهتر است با گروه پراختینو تا پایان این مقاله را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید :

معرفی سایت Proz.com

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

انواتو (envato) چیست؟

انواتو (envato) یک سازمان مبتنی بر ارزش است که بر کارآفرینی، تنوع و یکپارچگی متمرکز شده است. انواتو با بیش از 7 میلیون عضو در سال 2016 به شدت رشد کرد. انواتو (envato) یکی از بزرگ ترین ارائه دهنده گان آنلاین منابع دیجیتال است و در خارج از ملبورن، استرالیا فعالیت می کند و دارای 7 دایرکتوری اصلی می باشد.

انواتو (envato)

شرکت انواتو طی چند سال گذشته فعالیت خود را گسترده تر کرده است و بازار آزاد از سازندگان صفحات وب، آموزشهای آنلاین و دوره های آموزشی و ... را ارائه کرده است.

برای استفاده از منابع دیجیتال انواتو (envato) ، باید اکانت آن را خریداری کنید تا به تمامی المان های موجود در این سایت بتوانید دسترسی پیدا کنید. این منابع دیجیتال در وب سایت انواتو همواره قابل دانلود هستند.

در ادامه المان های انواتو را برای شما معرفی کرده و توضیحاتی را در مورد هر کدام از آن ها نیز به طور مختصر بیان خواهیم کرد، همان المان هایی که بسیاری از طراحن و توسعه دهنگان صفحات وب را به سوی این وب سایت جذب کرده است.

المان های انواتو (envato) کدام است؟

منبع دایرکتوری های دیجیتال اصلی انواتو، اقدام به فروش محصولات خود به صورت جداگانه کرده است. البته قیمت این المان ها توسط نویسنده ی آن ها مشخص می شود و سایت انواتو تنها برای اجازه ی فروش محصولات نویسندگان در این وب سایت، هزینه ای را از نویسندگان دریافت می کند.

قیمت محصولات در وب سایت انواتو (envato) متغیر است. به طور مثال : ممکن است قیمت یک تم وردپرس در تم فارست حدود 60 دلار باشد و یا اینکه قیمت یک پلاگین وردپرس در کدکانیون حدود 25 دلار باشد. یک لوگو در گرافیک ریور 35 دلار و یک عکس در فوتودان 5 دلار می باشد.

ملاحظه می کنید که اگر هر بار مجبور شوید برای انجام پروژه های خود از این المان ها خریداری کنید، هزینه های بسیار زیادی را متحمل خواهید شد. اما راه بهتری وجود دارد. شما می توانید به جاری پرداخت هزینه برای هر المان به صورت جداگانه، فقط در هر ماه 16.50 دلار بپردازید و از کلیه ی آیتم ها در بایگانی انواتو (envato) استفاده کنید.

بایگانی انواتو (envato) شامل کدام آیتم ها می باشد؟

بایگانی انواتو شامل این آیتم ها می باشد :

  • تم
  • افزونه
  • طرح های گرافیکی
  • انواع فونت
  • موسیقی
  • انبار عکس

از مزایای خوب خرید اکانت انواتو این است که برای دانلود آیتم ها هیچ محدودیتی وجود ندارد و به هر تعدادی که خواستید می توانید آن ها را دانلود کنید.

انواتو (envato)

چگونه از المان های انواتو استفاده کنیم؟

کاربران می توانند به راحتی در وب سایت envato به بخش Envato Elements مراجعه کنند و به طور رایگان در آن جستجو کنند و حتی از المان های رایگان استفاده کنند. اگر چه توصیه می شود اکانت انواتو (envato) را خریداری کنید و از کلیه ی امکانات و المان های موجود استفاده کنید.

انواتو دارای بایگانی بسیار بزرگی است و هنگام جستجو در آن کاملا متوجه آن خواهید شد. علاوه بر فایل هایی که به صورت رایگان در این بایگانی وجود دارد، در صفحه ی اصلی شما می توانید جدیدترین آیتم ها را مشاهده کنید، همچنین لیستی از آیتم هایی که جز با کیفیت ترین آیتم ها می باشد.

عضویت در Envato Elements به شما امکان دسترسی به بیش از 5 هزار و 900 فونت ، 22000 وکتور ، 15000 قالب ویدئویی ، 110،000 فایل صوتی ، 880،000 عکس ، 1800 اکشن و ایستگاه از پیش تنظیم شده ، 22000 آیکون ، 46000 آرم و 460،000 طرح موشن گرافی را می دهد.

بنابراین بهتر است که در این وب سایت عضو شوید و اکانت خریداری کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی شرکت 99دیزاین (99Designs) برای فریلنسرهای طراح

برای پرداخت هزینه ی خرید اکانت انواتو اصلا نگران نباشید. شما می توانید با خیالی آسوده این کار را به ما بسپارید. کافیست در خواست خود را برای ما ثبت نمائید.

همراهی همیشگی شما موجب تلاش مضاعف ما برای ارائه ی خدمات بهتر می باشد. از لطف و توجهتان بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ

  • تصویر آواتار
    نجمه شریفی ۲۰ امرداد ۱۴۰۰ پاسخ دادن
    سلام. آیا امکانات رایگان انواتو بعد از پایان اکانت ما از بین می رود؟

مقالات مرتبط

عضویت در خبرنامه سایت